Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Organizační struktura v základní umělecké škole
Sinkulová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
NÁZEV: ORGANIZAČNÍ STRUKTURA V ZÁKLADNÍ UMĚLECKÉ ŠKOLE AUTOR: Iveta Sinkulová ABSTRAKT: Bakalářská práce Organizační struktura základní umělecké školy si klade za cíl zjistit, jaké organizační struktury se v ZUŠ uplatňují, do jaké míry jsou v OS zabudovány funkce zástupce ředitele školy a vedoucích oddělení a jaké úkoly jsou na ně delegovány v oblasti řízení pedagogického procesu. V návaznosti na popisný výzkum analyzuje funkce zástupce ředitele školy a vedoucích oddělení, navrhuje oblasti vhodné k delegaci a tomu odpovídající pracovní náplně. Na základě průzkumu organizačních schémat jednotlivých uměleckých škol dává návod k zamyšlení, jak s organizační strukturou pracovat a jak při eventuální změně struktury postupovat. Výsledky výzkumu a závěry práce slouží jako podkladový materiál ředitelům ZUŠ, kteří se zamýšlejí nad řízením pedagogického procesu a optimalizací organizace práce.
Organizační struktura v základní umělecké škole
Sinkulová, Iveta ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
NÁZEV: ORGANIZAČNÍ STRUKTURA V ZÁKLADNÍ UMĚLECKÉ ŠKOLE AUTOR: Iveta Sinkulová ABSTRAKT: Bakalářská práce Organizační struktura základní umělecké školy si klade za cíl zefektivnění řízení pedagogického procesu ZUŠ, na základě dobře sestavené organizační struktury školy. Dává návod, jakým způsobem s organizační strukturou pracovat tak, aby do řízení a kontroly pedagogického procesu byli v co největší míře zapojeni všichni zodpovědní pracovníci školy - ředitel, zástupce a vedoucí oddělení a proces byl sledován z mnoha úhlů pohledu. Na základě průzkumu organizačních schémat jednotlivých uměleckých škol dává návod k zamyšlení, jak organizační strukturou pracovat, a jak při eventuální změně struktury postupovat. Výsledky výzkumu a závěry práce by měli sloužit jako podkladový materiál ředitelům ZUŠ, kteří se nad řízením pedagogického procesu zamýšlejí. Výsledkem by měl být ucelenější pohled na předmět, organizační struktura školy by měla být skutečně živým dokumentem, nikoli pouze formální záležitostí.
Vyučovací metody a jejich aplikace v podmínkách středního odborného školství.
HOSPODÁŘSKÝ, Miroslav Václav
Tato práce se zaměřuje na rozbor a využití vyučovacích metod, včetně pojetí a třídění výukových cílů a problematiky motivace. Cílem práce je popis základních vyučovacích metod, příslušné materiální didaktické techniky a učebních pomůcek používaných na střední odborné škole při výuce elektrotechnických předmětů. V předkládané práci jsou rozebrány cíle a kompetence výuky elektrotechniky a dále popsána konstrukce výukových modulů a učebních úloh v předmětu elektrotechnická měření pro třetí a čtvrtý ročník oboru 26-41-M/01 Elektrotechnika.
Využívání interaktivní tabule ve výuce občanské výchovy
HORÁČKOVÁ, Jana
Tato diplomová práce se zabývá využíváním interaktivní tabule ve výuce občanské výchovy na 2. stupni základních škol. Teoretická část je zaměřena na všeobecné pojetí interaktivních tabulí a na jejich význam v Rámcovém vzdělávacím programu, význam, podstatu a funkce interaktivních tabulí. Důležitou součástí interaktivních tabulí je také jejich technická stránka a dostupné programy pro výuku. Nedílnou součást výuky tvoří učebnice, zvláště v tomto případě jde o interaktivní učebnice. Praktická část se bude zabývat analýzou dotazníků, které slouží pro praktické zhodnocení významu interaktivní výuky, jejich výhod a nevýhod ve vyučování občanské výchovy.
Pracovní činnosti jako motivace k výběru učebního oboru
RADA, Miroslav
Moje diplomová práce se zabývá tématem: "Pracovní činnosti jako motivace k výběru učebního oboru". Základní myšlenkou mé práce je možnost spolupráce základní školy se středním odborným učilištěm při provádění pracovních činností. Tyto se nekonají v prostorách dílen školy, ale v odborných dílnách středního učiliště. Detailněji se zabývám zhotovením testových úloh a didaktického testu, který má u dané skupiny žáků objektivně zhodnotit, zda provádění praktických činností na učilišti má vliv pro volbu jejich dalšího studia.
Rukověť výuky plavání pro učitele a rodiče dětí na I. stupni ZŠ
MARKOVÁ, Miroslava
Předmětem bakalářské práce ?Rukověť výuky plavání pro učitele a rodiče dětí na I. Stupni ZŠ? je vytvoření ?manuálu? výuky plavání v rámci její začlenění do povinné tělesné výchovy na I. Stupni základní školy. Tento by měl sloužit učitelům, kteří se zúčastňují výuky plavání se svými žáky, k poznání a pochopení významu jednotlivých aktivit, jejich smyslu a významu pro zdravý vývoj dětí, uskutečňovaných v rámci výuky plavání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.