Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Framework for Data Synchronization in the Context of Apple User Applications
Klembara, Filip ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a library for data synchronization between multiple client's devices in the context of the ecosystem of a single application targeting the iOS, iPadOS or MacOS operating system. The work focuses on the simple integration of the library into existing applications using the Realm database system and on the simple way to connect the user interface with the synchronization process. I solved the chosen problem by designing a synchronization protocol primarily based on log synchronization to distribute changes between the client and the server, implementing a library to monitor changes in the client's database and distribute them to the server, and implementing a server library to integrate received changes and distribute them with help of notifications. The solution provides an easy way to implement data synchronization between multiple devices using custom database server and with the ability to define how to handle new changes of objects presented in the user interface during the synchronization. Created library can be quickly and easily integrated and thus effectively speed up the application development process.
Nová generace aplikace Moje MENDELU
Latýn, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá modernizací mobilní aplikace Moje MENDELU pro platformu iOS. Práce se zaměřuje na návrh nové architektury aplikace a rozdělení jejich částí na moduly, za cílem usnadnění budoucího vývoje a udržitelnosti aplikace. Součástí práce je implementace modulu Mapy a Jídelny do aplikace Moje MENDELU. Klíčovým bodem je přechod z knihovny pro tvorbu uživatelského rozhraní UIKit na moderní knihovnu SwiftUI.
Mobilní aplikace pro pomoc imigrantům
Janovec, Jan
Tato práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace Smart Migration pro platformu iOS. Aplikace je primárně určena pro cizince přicházející do České republiky za prací. Smyslem projektu je umožnit lidem snadno se zorientovat v~legislativě, kterou musí dodržet, ale i v běžných životních situacích jako je hledání školy či školky. Teoretická část práce tvoří průzkum současných trendů a technologií pro tvorbu aplikací pro platformu iOS a popisuje také podobné aplikace dostupné na trhu. Navržená aplikace je založena na jazyce Swift a frameworku SwiftUI.
Refactoring mobilnej aplikácie Průvodce Severem pre OS Android a iOS
Šťastný, Nikolas
Cílem této bakalářské práce je vytvořit novou verzi již stávající mobilní aplikace Průvodce Severem. Aplikace stahuje a zobrazuje místa zájmu v lokalitě Brno-Sever. V praktické části práce se nachází seznámení s potřebnými prvky, návrhem, designem a implementací mobilní aplikace. Na konci práce se nachází diskuse.
Geolokační hra pro platformu iOS s prvky rozšířené reality
Procházka, Filip
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací geolokační hry pro platformu iOS s prvky rozšířené reality. Hra probíhá na základě předem připravených scénářů, které jsou definovány prostřednictvím vytvořené webové administrace. Uživateli jsou v průběhu hry zobrazovány otázky na základě zeměpisných souřadnic aktuální polohy, přítomnosti v blízkosti pozičního majáku, nebo po naskenování QR kódu. V rámci této práce byla implementována nativní mobilní aplikace s využitím frameworku SwiftUI, frontend webové administrace a backend, který byl realizován pomocí služeb Firebase. Na závěr bylo provedeno testování z pohledu uživatelské přívětivosti, nalezené problémy byly opraveny a byl navržen další rozvoj se zaměřením na možnost rozšíření mobilní aplikace na platformu Android.
Server Application and Mobile Application for iOS Devices for Capturing and Evaluating Image Quality for Wildlife Identification
Šesták, Šimon ; Šátek, Václav (oponent) ; Rydlo, Štěpán (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the design of the application and REST API server and their implementations. The application is developed for the iOS operating system. Functionality of application should ensure simple communication with the server that will store and manage data. Since the server also stores photos of animals intended for identification, the application analyzes the image before uploading it to the server and sends it only if it contains the necessary information. A trained neural network model is used to analyze the image.
Vývoj mobilní aplikace pro kontrolu 3D tiskárny s použitím jednodeskového počítače
LIŠKOVÁ, Markéta
Diplomová práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na kontrolu 3D tiskárny s použitím jednodeskového počítače. V teoretické části jsou popsány použité nástroje pro návrh, vývoj a distribuci mobilní aplikace. V praktické části diplomové práce je popsán proces návrhu, vývoje a distribuce mobilní aplikace určené pro kontrolu tisku na FDM tiskárně, která je vyvinuta pro zařízení s operačním systémem iOS v jazyce Swift.
Klientská aplikace pro rozvrhovací systém výroby
Tomala, Tomáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém iOS, která bude sloužit jako rozhraní pro přístup k službě PlannerLoop. Rozvrhovací systém výroby PlannerLoop cílí převážně na menší výrobní podniky, které si nemohou dovolit investovat vysoké částky do automatizovaných nástrojů pro rozvrhování výroby. Klientská aplikace této služby zajistí získání potřebných uživatelských dat, které zpracuje a odešle na službou poskytnutý výpočetní server. Uživatelem zadané operace jsou službou rozvrženy a v klientské aplikaci dosazeny na časovou linku do rozvrhu, kde je možno s operacemi manipulovat.
Knihovna frekventovaných komponent pro vývoj aplikací v iOS
Salih, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
V teto praci se zabyvam analyzou a naslednou implementaci sady casto pouzivanych kom- ponent, ktere nejsou soucasti standardni sady uzivatelskych rozhrani. Tyto komponenty nasledne implementuji pomoci knihoven UIKit a SwiftUI . V teto praci se dale zabyvam implementaci silne typovych datovych modelu a overuji implementaci sady komponent na demonstracni aplikaci.
SwiftUI komponenta pro výběr strukturovaného vstupu od uživatele na platformě iOS
Strýček, Šimon ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací komponenty uživatelského rozhraní pro lineární výběr hodnoty v daném intervalu. Návrh komponenty je prováděn s ohledem na jednoduchou volbu číselné hodnoty a se zaměřením na vysokou přesnost výběru. Samotná komponenta je koncipována pro možnost výběru jak jednodimenzionální, tak i dvoudimenzionální hodnoty. Implementace je prováděna se zaměřením na platformu iOS s využitím technologie SwiftUI od společnosti Apple. Výsledkem práce je funkční balíček Swift Package komponenty s robustním rozhraním.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.