|
Strategic implications of the employee performance management in emerging markets
Gregor, Richard ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Jiránková, Darina (oponent)
This thesis is dealing with the topic of the strategic performance management and cultural consequences of its implementation at emerging markets. The foremost goal of this thesis was to break down key issues which should be addressed by C-level management when considering implementation of Balanced Scorecards in emerging markets. Key issues which were addressed in this thesis: Cultural differences between emerging and developed countries; Knowledge worker as the key production factor in services; Theory of the Performance Management; Theory of Balanced Scorecards; Strategic implications of the implementation of Balanced Scorecards; Alternative approaches to Balanced Scorecards
|
| |
|
Strategic analysis
Hrubjáková, Martina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Cimický, Jan (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je provést strategickou analýzu zemědělského podniku se sídlem na Slovensku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou popsána metodologická východiska práce a druhá část je praktickou aplikací teoretických poznatků na konkrétní podnik. Závěr práce obsahuje doporučení, kam by měl podnik směrovat do budoucna.
|
| |
|
Strategické řízení lidských zdrojů v podniku
Doležalová, Patricie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Název diplomové práce je strategické řízení lidských zdrojů, poskytnutí teoretických poznatků o dané problematice a jejich srovnání s praxí v konkrétní organizaci. Nejprve popíši samotnou organizaci.Hlavní částí práce je popis současné situace z oblasti řízení lidských zdrojů. Poté zanalyzuji současný stav z pohledu motivace, komunikace a mezilidských vztahů. Následuje SWOT analýza a navrhovaná opatření ke zlepšení situace v organizaci.
|
| |
| |
|
Strategická analýza firmy
Kubičková, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem práce je představit analýzy, metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy firmy. Dále tyto nástroje aplikovat na analyzovanou společnost a pomocí těchto nástrojů a finančních ukazatelů najít nejen silné stránky a příležitosti, ale poukázat na slabá místa. V závěru textu budou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení managementu, které by měly společnosti zajistit její další rozvoj a plánovaný budou růst.
|