Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Space management vybrané obchodní jednotky
PEŠKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá space managementem obchodní jednotky Kaufland v Jindřichově Hradci. V teoretické části popisuje také category management, jeho části, výhody a bariéry. Krátce je zde zmíněno něco o merchandisingu, zejména o jeho taktikách nebo umístění zboží v regálech. Důležitou složku hraje atmosféra nakupování. V práci je také popsáno, jak ovlivní zákazníky nejen hudba a vůně, ale také barvy a osvětlení. Zmíněné jsou také často používané prezentační techniky, které vedou k upoutání pozornosti zákazníka na výrobek a následné koupi výrobku. Jedna z kapitol je věnována nákupnímu chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na spokojenost zákazníků s uspořádáním prodejní plochy. Dále se práce zaměřuje na spokojenost s umístěním zboží v regálech, frekvenci nákupu, a v neposlední řadě zahrnuje i faktory, které nejvíce ovlivňují zákazníky při nákupu.
Faktory revitalizace brownfieldů v České Republice
Osman, Robert ; Frantál, Bohumil ; Kunc, Josef ; Klusáček, Petr ; Martinát, Stanislav
Příspěvek se zabývá opětovným využitím brownfieldů v České republice. Na základě analýzy informací o znovuvyužití reziduálních prostorů jsou ukázány hlavní proměny v současném managementu prostoru. Příspěvek je založen na komparaci dvou datových souborů - konkrétně databázi stávajících brownfieldů spravované agenturou CzechInvest a vlastní databázi již revitalizovaných brownfieldů. Příspěvek je rozdělen do tří částí, v první je analyzována struktura souboru revitalizovaných brownfieldů, ve druhé je prostřednictvím komparativní analýzy tato struktura porovnána se strukturou souboru stávajících brownfieldů a ve třetí jsou analyzovány samotné faktory revitalizace brownfieldů. Příspěvek si tak klade za cíl odpovědět na otázky jakých funkcí brownfieldy po revitalizaci nabývají a jaké faktory rozhodují o jejich znovuvyužití.
Space management vybraného obchodního řetězce
PICKA, Ondřej
Práce se zabývá zjištěním, co nejvíce ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků, jejich spokojenost s dispozičním řešením prodejny a srovnání současného a nového modelu. K porozumění problematiky space managementu a jeho oblastí je první část práce věnována základním zásadám space managementu, typům spotřebitelů, nákupnímu chování, merchandisingu a dispozičnímu řešení. V druhé části se předložená práce zabývá popisem současného modelu obchodní jednotky, dotazníkovým šetřením zákazníků a navržením nového modelu na základě dotazníkového šetření. Součástí práce je i dotazník jako příloha, srovnání současného a nového modelu a navržení změn.
Tvorba konceptu category managementu
Lepař, Martin ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného maloobchodní společností, působící v segmentu Do it yourself. Proces tvorby v praktické části započne analýzou současného stavu, na níž naváže stanovení strategie a cílů pro danou sortimentní kategorii a implementace nového konceptu.
Simulační model řízení obchodní jednotky
BRYCHCÍN, Karel
V této diplomové práci je shrnut teoretický základ o maloobchodu a simulačních modelech využitelných jako podpora rozhodování při řízení maloobchodních jednotek. Jsou zde popsány specifika maloobchodu a specifika maloobchodních jednotek z pohledu jejich členění a základní teoretická východiska pro tvorbu simulačních modelů. Dále je v práci popsán výchozí multiagentní simulační model vytvořený vedoucím této práce, panem Ing. Viktorem Vojtkem, Ph.D., na kterém tato diplomová práce staví. V rámci této práce je popsána tvorba případových studií využívající multiagentní simulační model chodu maloobchodní jednotky, a to včetně procesu kalibrace modelů pro tyto případové studie. Na základě tvorby případových studií je dále vypracována obecná metodika tvorby takovýchto případových studií. Vytvořená metodika je následně ověřena scénáři a v poslední části práce jsou popsány návrhy na další úpravu simulačního modelu.
Space management v TESCO STORES ČR, a.s.
Kupková, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Horká, Zuzana (oponent)
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit space management ve vybrané společnosti a zjistit, jak vnímají zákazníci prostředí prodejen Tesco.
Space management vybrané obchodní firmy
RENNEROVÁ, Monika
Pro analyzování space managementu vybrané obchodní firmy, kterou je hypermarket Globus, ČR, k. s., České Budějovice jsem pro svou práci použila hlavně marketingový výzkum, který jsem provedla pomocí dotazníkového šetření Z výsledků, které respondenti v dotazníku uvedli je zřejmé, že preferují nákup v hypermarketu Globus před ostatními obchodními firmami, a to proto, že hypermarket Globus má velký sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží, možnost oběda, posezení, přehlednost zboží v regálech a dostatek parkovacích míst. Dále jsem zjistila, že regálové uspořádání v hypermarketu Globus zákazníkům převážně vyhovuje. Zákazníci, kteří nesouhlasí s rozvrhnutím space managementu v Globusu, nejsou spokojeni s rozmístěním nápojů a potravin na opačných stranách hypermarketu. Změnu nepovažuji za rozumné řešení, nápoje mají vlastní sklad a rampu na příjem od dodavatele, přemístění nápojů k potravinám by tedy znamenalo přemístit i sklad. Mimo jiné by hypermarket přišel i o část zisků, které získává právě tím, jak má navržené regálové uspořádání celé prodejny. Zákazník prochází celým hypermarketem a nevědomky se dostane i do oddělení, který by jinak nenavštívil a to je možnost, že si zakoupí zboží, které původně neměl v plánu.
Merchandising segmentu dekorativní kosmetiky u vybrané mezinárodní značky
Vyskočilová, Marie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je merchandising. Jedná se o mladou disciplínu, jež prochází v současné době dynamickým vývojem a na trhu jí začíná být přikládán stále větší důraz. V teoretické části práce je cílem vymezení základních pojmů merchandisingu, jeho podstaty a typů, možných strategií, jakož i popis a rozbor reálného fungování merchandisingových procesů. Druhá a stěžejní část této práce je věnována popisu, specifikům a reálným procesům merchandisingu v segmentu dekorativní kosmetiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.