Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu slevových serverů
Sýkora, Petr ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Slevové servery se těší v České republice velkému zájmu již od začátku svého působení v roce 2010. Tato práce se zabývá analýzou slevových serverů a klade si za cíl představení jednotlivých činností, které provozování slevového portálu obnáší, ale také otázku, zda model slevových portálů je dlouhodobě udržitelný. V první kapitole jsou popsány jednotlivé strany, které se hromadného nakupování účastní a marketingový mix slevových portálů. Druhá kapitola se věnuje historii a vývoji slevových serverů. Ve třetí kapitole je představen vybraný server a jeho obchodní strategie, čtvrtá kapitola se věnuje marketingovým aktivitám. Poslední pátá kapitola popisuje výhled do budoucna a možný vývoj v dalších letech.
Nové způsoby aplikace marketingu ve stravovacích službách
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Gastronomická zařízení v dnešní době silné konkurence musí být stále ve střehu a reflektovat měnící se přání a požadavky zákazníků. Základním předpokladem úspěchu stravovacího zařízení je originální vyjímečný koncept, výnikající kuchyně, profesionální obsluha a dobrý marketing. Zařízení využívá mnoho marketingových nástrojů, které se díky rychlému rozvoji informačních a komunikačních technologií stále mění. Cílem této diplomové práce je představení slevových serverů jako nového marketingového nástroje pro stravovací zařízení. V teoretické části je probrána problematika marketingu v gastronomii, nových marketinových forem a je zde podrobně popsán princip fungování portálů hromadného nakupování. Cílem praktické části bylo načerpání znalostí a zkušeností jak model slevových serverů funguje v praxi stravovacích služeb. Na tuto problematiku je nahlíženo ze dvou úhlů pohledu a to z pohledu využití a přínosů slevových serverů pro stravovací zařízení a z pohledu využití a spokojenosti zákazníka. Podklady k praktické části byly načerpány na základě rozhovorů s vybranými slevovými servery, se spolumajitelkou restaurace "Mimoměsto", která v minulosti vícekrát využila nabídku slevových serverů a na základě podrobného terénního šetření ve vybraných gastronomických provozech, které se účastnily nabídky slevových serverů. Slevové servery jsou velmi mladé dynamické odvětví, kterému se v ČR začalo velmi dařit. Český zákazník si na ně zvykl a rád je využívá. Do budoucna se předpokládá, že bude docházet k růstu obratu slevových serverů, ale ke snižování jejich počtu, tak aby na trhu zůstaly pouze ty kvalitní.
Nové trendy v marketingu
Morávková, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se zaměřuje na nové trendy v marketingu s využitím internetu. Kromě základního popisu fungování a využití internetu v ČR se práce zabývá několika trendy posledních let. Detailněji pak práce sleduje trend slevových serverů, jejichž vývoj je popsán jak na americkém trhu (odkud tento systém pochází), tak na trhu českém. Součástí práce je rovněž výzkum v podobě explorační sondy, který se fungováním a budoucností slevových serverů na našem trhu zabývá ještě podrobněji.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.