Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Šarlovský, Martin ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Komůrková, Lenka (oponent)
Cílem práce je posoudit nákupní atmosféru dvou vybraných prodejen Albert a jedné prodejny Billa a navrhnout možnosti zlepšení případných nedostatků. Zvolenými metodami je osobní návštěva supermarketů a online dotazování. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vymezením teoretických pojmů nákupní atmosféra, nákupní prostředí a obchodní jednotka. Druhá kapitola popisuje vybrané obchodní řetězce Albert a Billa, jejich organizační strukturu, vlastnické poměry a vnitřní i vnější design vybraných maloobchodních jednotek. Třetí kapitola je praktická a posuzuje vlastní nákupní atmosféru prodejen a to pomocí SWOT analýzy, párovým srovnáním a vlastním online průzkumem. Neopomíjí ani zhodnocení výsledků a návrh možných řešení na zlepšení.
Space management vybrané obchodní jednotky
KODATOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je zmapovat space management vybrané obchodní jednotky, což je supermarket Billa v Českých Budějovicích, a navrhnout změny prostřednictvím nového modelu. Teoretická část se týká literatury a vysvětlení klíčových slov. Druhá, praktická, část práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat. Na základě vyhodnocení jsou navrženy změny v prostorovém uspořádání prodejní plochy, a to prostřednictvím novhého modelu. Tento model má uspokojit více zákazníků.
Space management vybrané obchodní jednotky
PEŠKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá space managementem obchodní jednotky Kaufland v Jindřichově Hradci. V teoretické části popisuje také category management, jeho části, výhody a bariéry. Krátce je zde zmíněno něco o merchandisingu, zejména o jeho taktikách nebo umístění zboží v regálech. Důležitou složku hraje atmosféra nakupování. V práci je také popsáno, jak ovlivní zákazníky nejen hudba a vůně, ale také barvy a osvětlení. Zmíněné jsou také často používané prezentační techniky, které vedou k upoutání pozornosti zákazníka na výrobek a následné koupi výrobku. Jedna z kapitol je věnována nákupnímu chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na spokojenost zákazníků s uspořádáním prodejní plochy. Dále se práce zaměřuje na spokojenost s umístěním zboží v regálech, frekvenci nákupu, a v neposlední řadě zahrnuje i faktory, které nejvíce ovlivňují zákazníky při nákupu.
Space management vybraného obchodního řetězce
PICKA, Ondřej
Práce se zabývá zjištěním, co nejvíce ovlivňuje nákupní rozhodování zákazníků, jejich spokojenost s dispozičním řešením prodejny a srovnání současného a nového modelu. K porozumění problematiky space managementu a jeho oblastí je první část práce věnována základním zásadám space managementu, typům spotřebitelů, nákupnímu chování, merchandisingu a dispozičnímu řešení. V druhé části se předložená práce zabývá popisem současného modelu obchodní jednotky, dotazníkovým šetřením zákazníků a navržením nového modelu na základě dotazníkového šetření. Součástí práce je i dotazník jako příloha, srovnání současného a nového modelu a navržení změn.
Porovnání maloobchodních provozoven společnosti Toris s.r.o
Davidová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Brůžek, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce srovnává maloobchodní provozovny společnosti Toris s.r.o. Provozovny jsou porovnávány na základě struktury pracovní náplně a nákupní atmosféry. Cílem práce je komparace jednotlivých provozoven společnosti Toris s.r.o., poukázání na rezervy ve fungování a návrh případných zlepšení. Rozdělena je na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny pojmy nákupní atmosféra a řízení zaměstnanců v maloobchodním provozu. V praktické části je pak představena samotná společnost Toris s.r.o. a její provozovny které jsou následně hodnoceny.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců v Praze na Spořilově
Halvová, Aneta ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Špačková, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry tří maloobchodních jednotek na vymezeném území v Praze na Spořilově. Zaměřuje se na tři odlišné formáty prodeje společností: Ahold Czech Republic, a. s. -- supermarket Albert, společnosti REWE group -- diskontní jednotku Penny Market a společnosti Tesco ČR -- formát Tesco Expres. Práce je rozdělena do několika kapitol. První vymezuje pojem nákupní atmosféra, následuje představení sídelního celku Spořilov, charakteristika vybraných řetězců. V praktické části dochází k subjektivnímu hodnocení autorkou, posouzení nákupní atmosféry pohledem občanů prostřednictvím dotazníkového průzkumu. K výslednému hodnocení byla použita SWOT analýza.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
BÖHMOVÁ, Kristýna
Cílem diplomové práce na téma "Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky" bylo zhodnotit nákupní chování zákazníků, jejich postoje a poskytnout návrhy na zlepšení. Literární rešerše byla sepsána na základě získaných informací z dostupné odborné literatury. Obsahuje teoretické poznatky týkající se zákazníka a jeho postojů, potřeb, chování a rozhodování. Dále je zde vysvětlen pojem nákupní chování, jeho typy a přístupy. Praktická část obsahuje informace získané výzkumem a rozhovorem se zástupcem dané maloobchodní jednotky. Na základě informací byly vyhodnoceny stanovené hypotézy a stanoveny konkrétní návrhy na zlepšení týkající se sortimentu, zaměstnanců, parkoviště a pokladen.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Kaufland a Tesco
Jůzová, Šárka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru dvou maloobchodních jednotek, jimiž jsou Kaufland a Tesco v Kolíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické části, je vysvětlen pojem nákupní atmosféra, její jednotlivé prvky a zmapováno působení vybraných řetězců v České republice. Druhá část je zaměřena na analýzu vybraných prodejen, která je provedena dvěma různými metodami.
Evaluating of shopping atmosphere in NIKE and ADIDAS
Korba, Peter ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce posuzuje nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách společností Nike a Adidas. Celá práce je rozdělená do třech kapitol. První kapitola vymezuje nákupní atmosféru obecně a postupně přibližuje, co všechno se podílí na její tvorbě. Úlohou druhé kapitoly je představení společností Nike a Adidas. Třetí a zároveň poslední kapitola hodnotí nákupní atmosféru, a to nejdříve pomocí terénniho výzkumu, a následně podle marketingového průzkumu. Následuje výsledné porovnaní obou jednotek. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a prezentace návrhů na zlepšení.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných drogistických řetězců
Schenková, Štěpánka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou drogistických prodejen. Jedná se o prodejnu dm drogerie markt s.r.o. a drogerie Rossmann s.r.o. Obě prodejny se nachází na Praze 10 ve Vršovicích. Práce je rozdělena do tří kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry a zvolená metoda porovnání, druhá kapitola blíže charakterizuje drogistické řetězce dm a Rossmann a jejich nabídku služeb a třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen, dotazníkovému šetření mezi zákazníky a výslednému zhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.