Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza přímého prodeje ve společnosti Southwestern
Mikulík, Miroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Má bakalářská práce je zaměřená na využití přímého prodeje jako metodu distribuce a prodeje výrobků a služeb. Analyzuji produkci prodejců americké společnosti Southwestern a navrhuji možná zlepšení jejich výkonu. Teoretická část je věnována úvodu do problematiky přímého prodeje, historii, postavení v dnešním světě a profilu prodejců s využitím dostupné literatury a údajů. Část je věnována i multilevel marketingu, marketingovému mixu, obecnému popisu postupu a nakonec struktuře otázek kladených během procesu prodeje. Hlavním motivem praktické části je analýza produkce prodejců americké společnosti Southwestern, která přímého prodeje využívá k distribuci svých výrobků a služeb. Využiji interních dat, které jsem dostal k dispozici. Stručně popíši trh, na kterém se vyskytuje, produkty, komunikační mix a organizační strukturu. Závěr obsahuje doporučení ke zvýšení průměrné produkce prodejců společnosti Southwestern.
Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí
Hapáková, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
V mojí bakalářské práci se věnuji přímému prodeji jako jedné z distribučních cest a navrhuji zlepšení výběru a trénování nových prodejců v americké společnosti Southwestern. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury popisuji definici přímého prodeje, jeho začlenění v marketingovém mixu a jako součást multilevel marketingu. Dále zde v obecné rovině popisuji průběh náboru a výběrového procesu prodejců a komunikaci s různými typy osobností. Teoretickou část uzavírá detailní popis cyklu prodeje. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představím historii společnosti, její organizační strukturu, produktové portfolio a její letní program pro studenty vysokých škol. Těžištěm pro mne jsou řízené rozhovory s prodejci společnosti. Závěr mojí práce obsahuje doporučení pro zlepšení výběru a tréninku nových prodejců společnosti Southwestern.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
KRCHOVÁ, Ladislava
Problém ochrany spotřebitele je stále aktuální a týká se většiny z nás. Ochrana spotřebitele by neměla být prioritou pouze pro spotřebitele, ale i pro celou společnost. Článkem ochrany spotřebitele je existence dostačujících právních norem, dozorových orgánů, ale i spotřebitelských organizací. Úkolem těchto organizací je poskytování informací, poradenství a výchova a vzdělávání spotřebitelů. Ve své práci se věnuji zejména reklamacím a odpovědnosti za vady v oblasti města Tábor. Cílem této práce je zjištění povědomí respondentů o znalostech, uplatňování spotřebitelských práv, dále o využívání služeb spotřebitelských organizací. K naplnění těchto cílů byl proveden marketingový výzkum a při zpracovávání výsledků bylo spolupracováno se sdružením obrany spotřebitelů SOS, o.s. Z jeho výsledků je patrné, že spotřebitelé z Táborska vědí, kde informace o ochraně spotřebitele najít, ve většině oblastech ochrany spotřebitele znají svá práva a vědí jak se v případě nedodržování zákonů bránit.
Etické aspekty vztahu "nabídka - poptávka"
ŘEHKA, Martin
Práce se zabývá vztahy v obchodním prostředí se zaměřením na etické aspekty vztahu nabídky a poptávky. První část práce se zabývá terminologickým popisem, druhá část pak pohledem ze strany prodávajících. Náhledem z druhé strany, tj. ze strany poptávky, se zabývá třetí část práce a v posledním bodě je uveden jejich vzájemný vztah. Cílem je pak ukázat důležitost správného morálního chování v obchodním prostředí, upozornit na nejčastější nemorálního chování a jejich důsledky, a dále uvést, jak se může morální chování vyplatit ve strategii nabízejícího či poptávajícího s výhledem do budoucna.
Přímý prodej v ČR a ochrana spotřebitele
Čechová, Pavla ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Machková, Hana (oponent)
Práce charakterizuje obchodní metodu přímého prodeje. Vyzdvihuje její výhody a nevýhody pro distributory a pro spotřebitele. Část o ochraně spotřebitele se zabývá regulací ve světě, v Evropské unii a posléze v České republice, přiblížen je zákon o ochraně spotřebitele a občanský zákoník. Praktická část blíže popisuje společnost Amway. Na závěr je jsou uvedena pravidla úspěšného prodeje.
Assessment Centre na pozici Konzultant - prodejce značkové prodejny
Hejlová, Martina ; Formánková, Dana (vedoucí práce) ; Nedbálek, Ctirad (oponent)
Tato práce popisuje teoretická východiska pro využití Assessment Centre. Hlavní zaměření je na výběr zaměstnanců. Analýza je zaměřena na nábor zaměstnanců na značkové prodejny telekomunikační společnosti. Hodnotí současný stav celého náborového procesu. Na základě analýzy nedostatků navrhuje nové postupy pro celý proces výběru nových zaměstnanců

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.