|
Deep Neural Networks Used for Customer Support Cases Analysis
Marušic, Marek ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Artificial intelligence is remarkably popular these days. It can be used to resolve various highly complex tasks in fields such as image processing, sound processing, natural language processing, etc. Red Hat has an extensive database of resolved support cases. Therefore an idea was proposed to use these data for data mining and information retrieval in order to ease a resolution process of the support cases. In this work, various deep neural network models were created for prediction of features which could help during the resolution process. Techniques and models used in this work are described as well as their performance in the specific tasks. Comparison of individual models is outlined as well.
|
| |
|
Financování projektů z fondů EU
Pech, Jiří ; Skovajsa, Adam (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je posoudit způsoby financování podnikatelského záměru konkrétní výrobní společnosti se zaměřením na možnost financování projektu z fondů Evropské Unie. V teoretické části jsou diskutovány formy financování ze zdrojů Evropské Unie. V prakticky zaměřené části se práce věnuje firmě Montanna, spol. s r.o., představuje její investiční možnosti, na základě SWOT analýzy identifikuje investiční projekt a řeší způsoby jeho realizace, přičemž uvažuje financování formou dotace z fondů Evropské Unie.
|
| |
|
Elektronický obchod jako podpora podnikání
Kratochvíl, Tomáš ; Vidlák, Lubomír (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Elektronické obchodování představuje v současné době jeden z nejlepších způsobů podpory podnikání. Toto je důvodem, proč je moje bakalářská práce zaměřena právě na nalezení optimálního řešení elektronického obchodování pro společnost vyrábějící dárkovou keramiku. Ačkoli se jedná o úspěšnou společnost v tomto oboru, nikdy nebylo využito elektronického obchodování pro prodej svých produktů. Součástí mojí práce je analýza společnosti, na jejímž základě jsem se pokusil vytvořit realizovatelný návrh elektronického obchodu, s podporou teoretických poznatků.
|
|
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Kalivoda, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci podpory zpracování požadavků zákazníků společnosti ALVAO. Cílem práce je vytvořit rozšiřující nástroj/modul do systému ALVAO Service Desk, jenž bude zákazníkům vytvářet prostor pro jejich nápady na zlepšení systému. Kromě přidávání nových nápadů na zlepšení je jim také umožněno hlasovat a vytvářet tak mezi změnami priority. Práce se nejdříve zaměřuje na technologie, na kterých je ALVAO Service Desk postavený. V další čási je proveden rozbor samotného systému. Následuje návrh nástroje a nakonec je popsána jeho implementace.
|
|
Dolování asociačních pravidel
Dvořák, Michal ; Chmelař, Petr (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace aplikace umožňující porovnávat výkonnost a časovou náročnost zvolených algoritmů pro dolování frekventovaných množin a asociačních pravidel. Pro demonstraci byly vybrány dolovací algoritmy Apriori, AprioriTIDList, AprioriItemSet a metoda s využitím FP-stromu. Testování probíhalo nad různými objemy dat a s různými hodnotami minimální podpory a spolehlivosti. Aplikace je implementována v objektově orientovaném jazyce C# a jako zdroj dat slouží relační databáze na MS SQL Server 2008.
|
|
Podnikatelský záměr
Prátová, Zuzana ; Osička, Jaroslav (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářská práce je sestavení podnikatelského záměru pro nově vzniklou malou rodinnou vinařskou firmu. Mezi hlavní opodstatnění projektu bude patřit jeho úloha při žádosti o dotace ze Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF). Projekt začíná vizí a profilem společnosti, pokračuje marketingovým průzkumem trhu a dále obsahuje plán výrobní, marketingový a finanční. V závěru práce je výhledová strategie této vinařské firmy do budoucna.
|
|
Distribuční systém pro elektronické obchody
Gavenda, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Martínek, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout model informačního systému pro podporu internetových obchodů. Kromě návrhu modelu bude v práci kladen důraz na analýzu možného využití nových technologií, jako je AJAX nebo komunikace pomocí XML. Výsledná práce bude tvořena dvěma aplikacemi, kde první bude celkový katalog zboží a druhou internetový obchod. Pro něj bude hlavní aplikace poskytovat jednotlivé služby.
|
| |