Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Horský penzion s restaurací
Prchalová, Adéla ; Šuhajdová, Eva (oponent) ; Šuhajda, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh horského penzionu s restaurací. Konstrukční materiál jsou dřevěné sloupky tvořící rám, systém 2by4. Objekt má tři nadzemní podlaží a je zastřešen sedlovou střechou s vikýři o 2 úrovních a dále střechou vegetační. Stavba je založena na základových patkách a zvláštností je použití gabionové zdi k provětrání prostoru kolem patek.
Rekonstrukce fotbalového areálu TJS Mistřice
Vašíček, Jiří ; Kalivoda, Tomáš (oponent) ; Kalousek, Lubor (vedoucí práce)
Samostatně stojící občanský areál. Tvořící hlavní budovu a 2 hřiště (malá a velká kopaná). Budova je tvořena 2 částmi, původní je částečně rekonstruována a nastavena o 2 podlaží. Druhá je zcela nová skeletová budova, navzájem spojeny výškové ve 3 patře. Založení je na patkách a rozšířených základových pasech. Zdivo Ytong , stropy Spiroll nebo žb deska. Střecha jednoplášťová plochá. Přístupná pro invalidy.
Živý font
Jiříček, Milan ; Špiřík, Jan (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Práce ve svém začátku popisuje historický vývoj písma, dále pak typografická pravidla využívaná při návrhu znakových sad, a také především teoretické základy tvorby nových fontů moderními metodami, tedy za použití informačních technologií, konkrétně vektorových programů. Okrajově se věnuje i Římskému písmu, dále základnímu rozdělení skladby písem a popisuje také jeho jednotlivé prvky. Další část projektu se zaměřuje na tvorbu digitálního fontu s návazností na jeho oživení za použití algoritmů a metod, které se snadno dají zpracovat v programovacím jazyce Matlab. Popsán je zde i způsob realizace oživení fontu a prezentace vytvořených výsledků je ukázána na několika příkladech. Dále je pozornost věnována soustavě souřadnic, která je důležitá při řešení geometrických transformací, a dvourozměrné vektorové grafice, která se hojně využívá právě při návrhu a vykreslení písma. Detailněji jsou popsány Bézierovy křivky a také jejich varianty Bézierovy kubiky společně s možnostmi rasterizace vektorové grafiky. Část textu je také věnována důležitému algoritmu de Casteljau. Poslední kapitola se zaměřuje na implementaci v programovém prostředí Matlab, tvorbu křivek, potažmo znaků, a způsoby práce s jednotlivými transformacemi. Zde lze také nalézt ukázky transformací při různém nastavení vstupních parametrů. Nakonec je zhodnocen přínos této aplikace a možnosti jejího dalšího rozšíření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.