Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Study of Conception of Packages Management in Lobkowicz Brewery Inc.
Čaládiková, Katarína ; Kotula, Pavel (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
The subject of this thesis was to propose an appropriate solution for creating more effective logistics processes which have been connected with the transportation of packages in the company Pivovary Lobkowicz, Inc. Practical experienc and theoretical knowledge obtained from literature was used in conclusions and calculations in the analysis. The flow analysis of packages and information had been created by using selected logistics methods and led to the development of proposal to reduce the number of transportations of empty packages.
Analýza závad na DPS pomocí X-RAY
Mlýnek, Martin ; Vala, Radek (oponent) ; Řihák, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na BGA (Ball Grid Array) pouzdra a detekci chyb vzniklých při jejich opravách pomocí rentgenového záření. Popisuje obecně BGA pouzdra podle druhu nosného substrátu, techniky připojování čipů, přes montáž samotných pouzder až po proces opravy desek plošných spojů (dále jen DPS). Práce shrnuje popis defektů, které vznikají procesem opravy. V práci je popsán princip rentgenového záření, jako metoda analýzy defektů pájených spojů. Metoda X – PLANE slouží k detekci vnitřních struktur BGA pouzder a byla potvrzena metalografickým výbrusem a rekonstrukčním softwarem. Dále následuje popis automatického a manuálního měření dutin.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Pelhřimov
JÍRŮ, Petra
Město Pelhřimov nabízí rozsáhlou škálu historických pamětihodností, kulturních zařízení, společenských atrakcí a v neposlední řadě přírodních zajímavostí. Těžit může město ze své historie a z mnoha možností kulturního, sportovního i společenského vyžití. Přesto však návštěvnost jednotlivých kulturních, historických a společenských míst v Pelhřimově není příliš vysoká. Klíčové otázky práce: Je tedy možné zvýšit návštěvnost Pelhřimova? Odpovídá nabídka produktů TIC poptávce? Je třeba nabídku TIC rozšířit či změnit? Skrývá město potenciál pro využití různých druhů a forem cestovního ruchu? Tato problematika je v této práci popsána, analyzována, objasněna a v neposlední řadě řešena, byly dány doporučení a návrhy, jakým způsobem zlepšit stávající situaci.
Optimalizace obalového hospodářství ve firmě Škoda Auto, a. s.
Matějovská, Jana ; Slavík, Jan (vedoucí práce) ; Tymichová, Marie (oponent)
Práce se zabývá přepravními obaly ve firmě Škoda Auto, a. s. a obecně problematikou obalového a odpadového hospodářství. Cílem práce je na základě analýzy ve firmě říci, zda je optimalizace obalového hospodářství možná a zároveň navrhnout doporučení, jak by ji bylo možné ve firmě realizovat. Nejprve jsou v práci definovány pojmy související s danou problematikou, popsán legislativní rámec a diskutována teorie firmy a životního prostředí, v rámci které práce uvádí možné nástroje a opatření. Druhou částí je případová studie ve firmě Škoda Auto, a. s., která se zabývá nejprve postavením firmy vzhledem k životnímu prostředí, následně analýzou přepravních obalů a jejich optimalizací. Jsou zde formulována doporučení pro vnitropodnikové změny. Závěrem je rozhodnutí, zda je optimalizace možná a jakým způsobem by jí mohlo být dosaženo.
Vnímání privátních značek mezi spotřebiteli
Partynglová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem práce je představit nabídku privátních značek vybraných obchodních řetězců a analyzovat vnímání privátních značek mezi spotřebiteli pomocí dotazníkového šetření. Sortiment s privátními značkami zahrnuje veškeré produkty, které pod vlastní značkou obchodník prodává. Obal je opatřen jménem a logem distributora, tudíž takto označený výrobek u jiného obchodníka nenajdeme. Pod privátní značkou jsou prodávány nejen potraviny a nápoje, jak tomu bylo dříve, ale nyní i drogerii, domácí spotřebiče, sportovní potřeby a další. Privátní značky představují výhody i nevýhody jak pro výrobce, tak i pro obchodníky a spotřebitele. Podle ceny a kvality produktů lze privátní značky rozdělit do třech kategorií -- ekonomické, standardní a speciální. Nejrozvinutější trh s privátními značkami najdeme ve Švýcarsku, podíl na trhu zde dosahuje 53 %. V České republice jejich podíl představuje téměř 35 %. Vlastní značky jsou zařazovány do sortimentu všech obchodních řetězců v ČR. Přední postavení náleží společnosti Tesco. Z výzkumu, který jsem provedla prostřednictvím dotazníkového šetření vyplývá, že privátní značky kupuje 85 % respondentů. Z výsledků se jeví jako nejdůležitější kritérium pro nákup privátních značek jejich nízká cena. Naopak proti nákupu se staví nedůvěra kupujících a nižší kvalita zboží.
State and business protocol of Great Britain
Sinajová, Zuzana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Práca je zameraná na základnú charakteristiku britského štátneho a obchodného protokolu. Prvá časť obsahuje definíciu a vysvetlenie niekoľkých základných pojmov spojených so štátnym protokolom vo všeobecnosti, rovnako ako aj pohľad na britské štátne symboly a ich symboliku. Druhá časť je už venovaná samotnému štátnemu protokolu Veľkej Británie, t.j. jeho jednotlivým častiam a ich bližšiemu popisu. V tretej kapitole sú detailne rozoberané špecifiká britského obchodného protokolu, začínajúc správnym zoznamovaním a predstavovaním a končiac úspešným obchodným jednaním a nadviazaním obchodnej spolupráce. Posledná štvrtá časť predstavuje vyhodnotenie dotazníkovej ankety, týkajúcej sa obchodného prostredia a etikety vo Veľkej Británii. Pre tento účel boli spracované odpovede náhodnej vzorky pracujúcich Britov.
Využití outdoorových aktivit při tvorbě produktů v cestovním ruchu
SVITÁKOVÁ, Karolína
Hlavním cílem práce bylo navrhnout nové produktové balíčky outdoorových sportů v turistickém regionu Šumava. Vedlejšími cíli pak bylo provést analýzu outdoorových sportů a jejich materiálně-technické základny v tomto regionu, zjistit potenciál možností rozvoje nových forem cestovního ruchu a navrhnout optimální skladbu všech aktivit v letní i zimní turistické sezoně. Na základě zjištěných informací, provedených analýz a výsledcích dotazníkového šetření byly navrhnuty 3 produktové balíčky. Tyto balíčky jsou určeny k prodeji cestovní kanceláří či agenturou. Jejich cena je zkalkulována na úrovni nákupu zprostředkovatele.
Nakládání s obaly v podniku
Hrudková, Lucie ; Fišerová, Alena (vedoucí práce) ; Dvořák, Antonín (oponent)
Práce se zabývá nakládáním s obaly a obalovým odpadem. Práce analyzuje základní právní úpravu v této oblasti a popisuje aplikaci obalového zákona v praxi. Cílem práce je posouzení náročnosti plnění podmínek stanovených obalovým zákonem v konkrétním podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.