Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové autobusové nádraží v Humpolci
Sejkora, Jan ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Autobusové nádraží se nachází zhruba 300 m od železniční stanice a je majetkem společnosti ICOM Transport a.s., který se rozhodl z důvodu naddimenzovanosti nádraží přesunout ho do areálu svého sídla a stávající prostor nádraží prodat. Důvodem je také to, že všechny dálkové autobusy na současné autobusové nádraží nezajíždí a využívají autobusové zastávky blíže k centru. Zázemí v podobě čekárny je již na místě nově plánovaného autobusového nádraží vybudováno. Cílem bakalářské práce je navrhnout několik variant autobusového nádraží a porovnat je i s návrhem, který nám předložil ICOM Transport a.s.
Rekonstrukce ulice Roviny
Tesáček, Svatopluk ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce tří úrovňových křižovatek a železničního mostu o 1 poli na ulici Roviny v rozsahu studie. Ulice Roviny leží na JV okraji Brna v katastrálním území MČ Brno-Tuřany a Brno-Chrlice. Návrh vychází ze znalosti území a z dopravních průzkumů zpracovaných v rámci studie. Součástí práce je řešení zastávek MHD a pohybu chodců. Tvar křižovatek je ověřen vlečnými křivkami vozidel dle TP 171. Průjezdný profil pod nově navrženým mostem byl zvětšen na 4.80m a splňuje šířkové uspořádání kategorie S9,5.
Úprava křižovatky silnic I/11 x II/474 v Těrticku
Kortová, Anna ; Matuszková, Radka (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na úpravu křížení silnic I/11 a II/474 v Těrlicku s podmínkou zachování pravého odbočovacího pásu, který je součástí motocyklového okruhu. Cílem této práce je zvýšení přehlednosti, snížení nehodovosti a vyřešení zachování pravého odbočovacího pásu. Práce vycházela z dat, získaných aktuálním měřením intenzity, které byly zpracovány do kartogramu. Výsledkem práce je návrh, který zajistí bezpečnější napojení silnice II/474 při nenarušení plynulosti dopravy na hlavní komunikaci. Návrh snižuje nebezpečnost řešeného úseku přetvořením geometrického uspořádání křižovatky, který odpovídá posouzení na kapacity a rozhledové plochy.
Návrh rekonstrukce ulice Gorkého v Brně
Smolka, Zdeněk ; Rambousek, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie ulice Gorkého v Brně – Veveří. V diplomové práci budou zpracovány tři varianty situací, které se budou zaměřovat na několik různých kritérií. Varianta 1. se zaměřuje především na cyklisty, vyhrazeným pruhem pro cyklisty a parkovací stání se šikmým a podélným uspořádáním. Ve variantě 2. je snaha o zachování stávajícího šířkového uspořádání, je zde zachována původní uliční zeleň. Parkovací stání jsou zde kolmá a cyklistická doprava je řešena piktogramem. Varianta 3. je zaměřena především na počet parkovacích stání. Pro podrobné rozpracování byla vybrána varianta 2. Ulice bude kompletně rekonstruována z důvodu výstavby kanalizace a vodovodu. Všechny stavební úpravy jsou navrženy dle platných norem a předpisů
Řešení pěší dopravy přes třídu Generála Píky v Brně
Ježek, Jan ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je variantní návrh úrovňového přecházení chodců přes ulici třída Generála Píky v Brně. Ve stávajícím stavu je ulice vedena ve čtyřpruhovém uspořádání a přecházení je řešeno podchodem, který však není využíván.
Analýza příčin dopravních nehod vozidel s chodci na vybraných přechodech pro chodce
Šimáková, Aneta ; Ptáček, Petr (oponent) ; Maxera, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá příčinami dopravních nehod na přechodech pro chodce. V úvodu teoretické části jsou popsány příčiny a míra zavinění dopravních nehod na přechodech pro chodce jednotlivými účastníky. V rámci druhé teoretické části je popsána analýza současného stavu řešené problematiky. V praktické části jsou uvedeny měřicí přístroje, které byly ve vozidlech během měření použity pro sběr dat. Dále je vyhodnoceno měření, které proběhlo v reálném silničním provozu na vybraných přechodech pro chodce ve městě Brně pomocí zařízení eyetracker. Měření byly analyzovány a výsledky srovnány s protokoly o dopravních nehodách, které se udály na těchto analyzovaných přechodech.
Řešení přestupního uzlu na Konečného nám. v Brně po zprovoznění trasy SJKD
Rosík, Jan ; Veselý, Josef (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Moje diplomová práce se zabývá studií umístění zastávky Severo – Jižního kolejového diametru, která by měla být pod úrovní terénu Konečného náměstí, významného přestupního uzlu. Vzhledem k pozici zastávky navrhnout nejvhodnější umístění výstupů a výtahů z podzemí do ulic Nerudova, Kotlářská a Veveří. Po vybudování podzemní stanice bude přestup chodců mezi linkami bezpečnější a pro lidi dojíždějící do centra Brna nebo za prací se významně zkrátí dojížděcí čas. Tato diplomová práce také řeší rozšíření tramvajových ostrůvků, přemístění trolejbusové zastávky z Kotlářské ulice, pohyb chodců v oblasti a optimalizaci dopravních jízdních pruhů.
Rekonstrukce křižovatky ulic Jeremenkova a Pasteurova v Olomouci
Reiter, Tomáš ; Skřička, Petr (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí křižovatky ulic Jeremenkova, Pasteurova a Černá cesta. Jedná se o návrh okružní křižovatky o třech větvích a jedním bypassem na hlavní ulici Pasteurova. Cílem této rekonstrukce je zvýšení bezpečnosti provozu na křižovatce, zvýšení plynulosti a dodržení architektonických zásad. Tato práce se zabývá vlastním návrhem okružní křižovatky, analyzováním problémů a vypracování technické studie.
Rekonstrukce ulice B. J. Krawce v Chocni
Jetmar, Jiří ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh rekonstrukce komunikace v ulici Bj. Krawce v obci Choceň, která je nově navržena jako zóna 30. Je navrženo vhodného šířkového uspořádání a zajištění dostatečného množství parkovacích míst pro místní obyvatele s ohledem na vliv k životnímu prostředí. Dále je vyřešeno zklidnění dopravního proudu pomocí zklidňujících prvků (zpomalovací práh).
III/4465 Horka nad Moravou, úsek: ul. Náměstí osvobození
Jelínková, Eva ; Skalická, Petra (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je úprava křižovatky ulic Náměstí osvobození, P.Bezruče a 1.máje v obci Horka nad Moravou. Práce obsahuje úpravu zpevněných ploch a zklidnění silnice III/4465 v prostoru ulice Náměstí osvobození. Tím by se měla zpomalit průjezdní rychlost vozidel a zvýšit bezpečnost silničního provozu a chodců. Práce obsahuje řešení statické dopravy, autobusových zastávek, úpravy a napojení chodeckých tras a veřejného osvětlení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.