|
Srovnání internetového bankovnictví pro studenty ve vybraných českých bankách
Petrikovič, Jan ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na výčet a následné porovnání služeb spojených se studentskými účty a internetovým bankovnictvím v ČSOB, KB, ČS a GE Money Bank. Cílem práce je nastínit aktuální výhody jednotlivých bank na českém trhu v oblasti studentských kont. Dále pomoci potencionálnímu klientovi představit si, jak vlastně internet banking v daném bankovním domě vypadá a jakým způsobem jsou důvěrné informace o klientovi a jeho peněžních prostředcích zabezpečeny. V první části je práce zaměřena na vysvětlení základních pojmů spojených s přímým bankovnictvím, konkrétně s oblastí internetbankingu a na popis studentských účtů ve vybraných bankovních domech v ČR. Jádrem druhé části je konkrétní výpis parametrů studentského účtu u daného bankovního domu s následným popsáním úrovně zabezpečení a způsobu přihlašování do internetového bankovnictví. Práce obsahuje náhled do internetového rozhraní, ve kterém se operuje v jednotlivých bankách. Na konci výčtu služeb poskytovaných jednotlivými bankami je zhodnocení daného produktu s osobními výtkami a poznatky. Ve třetí části je kompletní shrnutí poskytovaných služeb s volbou nejvýhodnější varianty.
|
|
Současnost a perspektivy internetového bankovnictví v českých bankách
Konopíková, Monika ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Cílem této práce je podat detailnější pohled na problematiku internetového bankovnictví v České republice. Pozornost je soustředěna na dvě cílové oblasti. První část této práce popisuje historii, statistiky uživatelů, nabízené služby, aplikace internetového bankovnictví jednotlivých bank a změny v českém bankovnictví spojené se zavedením internetového bankovnictví. Ve druhé části charakterizuji internetové bankovnictví z pohledu zabezpečení, které je považováno za hlavního nepřítele internet bankingu.
|
|
Bankovní pobočka - charakteristika, současná situace a budoucnost
Vojnar, Jiří ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zkoumá současné postavení bankovní pobočky, jako nejstaršího distribučního kanálu v bankovnictví. Práce popisuje trendy, jakými prochází a jakým směrem se bude bankovní pobočka vyvíjet nadále. K ilustraci současného postavení slouží analýza využívaných distribučních kanálů v platebním styku. Sledovanou finanční institucí je Česká spořitelna, a.s. Předpoklad budoucí existence a úlohy bankovních poboček podepírají příklady eBanky a mBank, které se označují jako internetové banky a roli pobočky chtěly zcela potlačit.
|
| |
|
Přímé bankovnictví v české republice
Langmaier, Petr ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Tichý, Vladimír (oponent)
Cílem této práce je shrnout publikované informace o přímém bankovnictví s mými pracovními zkušenostmi z oboru. Dalším cílem je vytvoření přehledu jednotlivých nabízených produktů elektronického bankovnictví na českém trhu a porovnání konkrétní služby přímého bankovnictví nabízené bankovními subjekty působícími na českém trhu. Pro dosažení cíle je vytvořeno porovnání, které je zaměřeno především na funkčnosti, zabezpečení a poplatky. Práce je strukturována do dvou základních částí. První část je věnována charakteristice přímého bankovnictví a teorii. Druhá část této práce je věnována samotnému zhodnocení úrovně poskytovaných služeb přímého bankovnictví.
|