Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti zapojení celebrit do marketingové komunikace
Jaroměřská, Martina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá zapojením celebrit do marketingové komunikace. Jejím cílem je prověřit přístupy zapojení celebrit do marketingového rozhodování především mladých spotřebitelů. V teoretické části jsou popsány druhy a popis referenčních skupin, dále konkrétní mediální zapojení celebrit. V praktické části je provedena obsahová analýza třech různých časopisů, která má za cíl zjistit výskyt a zapojení celebrit v inzerci. Dále obsahuje osobní dotazování, které zjišťuje, jak celebrity působí na mladé spotřebitele a jak mladí lidé celebrity v marketingové komunikaci vnímají. Následuje porovnání obou metod, rámcový pohled českých spotřebitelů na celebrity v marketingu a doporučení k využívání celebrit v reklamě. V závěru práce jsou shrnuty výsledky všech částí této bakalářské práce.
Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o.
Mikulová, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením dvou zvažovaných projektů, jejichž realizace by měla vést ke zlepšení spolupráce společnosti adidas s novináři. Těmito projekty jsou showroom určený pro novináře a nové internetové stránky. Jedním z hlavních cílů diplomové práce je analýza a vyhodnocení těchto projektů s využitím metod manažerského rozhodování. Dále je snahou nalézt další možnosti, jak spolupráci s novináři vylepšit a tím dosáhnout vyšší pozitivní publicity pro společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.