Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivizační metody a formy ve výuce přírodovědných předmětů
Kolková, Jiřina ; Drda Morávková, Alena (vedoucí práce) ; Vašutová, Jaroslava (oponent) ; Škoda, Jiří (oponent)
Předkládaná disertační práce se zabývá aktivizačními metodami a formami ve výuce přírodovědných předmětů a je řešena s ohledem na aprobaci autorky, kterou je chemie a biologie. Je řešena v souladu s požadavky školních kurikulárních dokumentů, obzvláště požadavkem na změnu stylu výuky ve školách. Je vypracovaná v logické návaznosti na předchozí práce autorky - projektovou výuku řešenou v diplomové práci a kooperativní činnosti řešené v práci rigorózní, přičemž výzkumná část zahrnuje dotazníkové šetření a videostudii analyzující aktivizační metody a formy sledované skupiny zejména středoškolských učitelů.
Využití aktivizujících metod v předmětu ekonomika
Dlouhá, Martina ; Králová, Alena (vedoucí práce) ; Trnka, Jan (oponent)
Abstrakt Ve své diplomové práci se zabývám aktivizujícími metodami. Cílem je probrat se studenty danou látku za pomoci různých aktivizujících metod a následně vytvořit test a zjistit, jakých výsledků žáci dosáhnou. Konkrétně jsem chtěla prozkoumat, zda má použití aktivizujících metod vliv na znalosti žáků. Dále jsem chtěla znát názor žáků na aktivizující metody a zjistit, zda je vyučující v ekonomice používají. Diplomovou práci jsem rozdělila na dvě části, a to teoretickou a výzkumnou. V teoretické části se zabývám vzděláváním na ekonomických školách, organizačními formami, vzdělávacími metodami, kde se zaměřuji blíže na ty aktivizující. Ve výzkumné části popisuji postup svého experimentu. Stěžejní částí je analýza výsledků didaktického testu, který žáci vypracovávali, a je doplněna o výsledky dotazníkového šetření. Ve své práci poukazuji na vliv použití aktivizujících metod při výuce a na přínos pro žáky, kteří tak získávají praktické znalosti.
Typografické zásady v publikacích - didaktická transformace učiva oboru vzdělání Reprodukční grafik pro média
Zavadilová, Jana
Bakalářská práce se zabývá tématem Typografické zásady v publikacích -- didaktická transformace učiva oboru vzdělání Reprodukční grafik pro média. V teoretické části jsou popsány organizační formy výuky a výukové metody praktického vyučování a odborného výcviku. Metodou zpracování teoretické části bylo studium odborných zdrojů, tvorba výpisků, jejich analýza, syntéza a srovnávání. V praktické části je vypracován didaktický materiál pro výukové téma Publikace -- kniha. Ten se skládá z metodiky pro učitele a pracovních listů pro žáky 3. ročníků oboru vzdělání Reprodukční grafik pro média. Metodou zpracování praktické části bylo studium odborných zdrojů, analýza dokumentů, syntéza a srovnávání.
Biologie buněk - učební portfolio pro vzdělávací obor biologie na gymnáziích
VEJDĚLKOVÁ, Zdeňka
Cílem diplomové práce je vytvoření učebního portfolia pro vzdělávací obsah tematického okruhu biologie buněk. Výukové materiály jsou tematicky zaměřeny na stavbu buněk a jsou určeny pro žáky gymnázií. Portfolium je koncipováno pro samostatnou práci žáků. Může být použito při výkladu nebo jako domácí příprava. Součástí portfolia je opakovací test a aktivizující tematické hry, které slouží k opakování a prohloubení učiva.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.