Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
BLAŽKOVÁ, Markéta
Cílem této práce je zjistit nákupní zvyklosti a posoudit spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra, zhodnotit nedávné změny a navrhnout opatření. V teoretické části jsou podrobně popsány faktory ovlivňující nákupní chování, průběh kupního rozhodovacího procesu, pojem spokojenost zákazníka, definice maloobchodu a nákupních center. Praktická část se zabývá analýzou nákupních zvyklostí a spokojeností zákazníků nákupního centra. Údaje a data byla získána pomocí anonymního dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek byly zaznamenány v tabulkách a pro zlepšení přehlednosti zobrazeny také ve formě grafů. Za účelem ověření nákupních zvyklostí a spokojenosti zákazníků byly stanoveny a následně vyhodnoceny hypotézy. Na základě zjištěných dat byly formulovány návrhy pro zvýšení spokojenosti zákazníků nákupního centra.
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
ŠPILLEROVÁ, Michaela
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centru v rámci terénního výzkumu a uvedení návrhu na zlepšení nákupní atmosféry. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní informace o obchodu, který je dál členěn na velkoobchod a maloobchod, protože je tato práce věnována obchodnímu centru, rešerše obsahuje část i o obchodních centrech. Dále je vymezena nákupní atmosféra a jsou rozebírány její prvky. Jako poslední je popisován marketingový výzkum a jeho metody. V praktické části je definován cíl této práce, stanovena výzkumná otázka a metodika práce. Dále je popisováno vybrané obchodní centrum, a tím je IGY Centrum v Českých Budějovicích. Práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou doporučovány návrhy ze zlepšení atmosféry ve vybraném obchodním centru.
Nákupní centrum ve Frýdku-Místku
Pešák, Radek ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce nákupního centra. Konstrukce se nachází ve Frýdku-Místku. Objekt se skládá ze dvou částí. První částí je prosklené atrium s přechodovými můstky. Střešní konstrukce atria je navržena jako soustava válcových příhradových vazníků, na které jsou uložené vaznice. Druhou částí konstrukce je vícepodlažní nákupní centrum s terasou, řešené jako spřažená železobetonová konstrukce. Celkový půdorysný rozměr konstrukce činí 72 m x 120 m. Výška konstrukce nad terénem je 12,06 m. Příčné vazby jsou navrženy po 6 m. Byly vytvořeny 2 varianty, přičemž výhodnější varianta je řešena podrobně. Výstupem práce je srovnání řešených variant. Při návrhu se vychází z platných norem ČSN EN. Konstrukce byla řešena pomocí programu RFEM.
Chování návštěvníků nákupního centra
MEJZLÍKOVÁ, Lucie
Tato diplomová práce je zaměřena na chování návštěvníků vybraného nákupního centra. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které s tématem souvisejí. Praktická část se zabývá výzkumem chování návštěvníků v nákupním centru City Park Jihlava. Cílem práce je segmentace návštěvníků a následné navržení doporučení pro management daného centra. Návrhy jsou zpracovány na základě analýzy a vyhodnocení dat osobního dotazování.
Analýza dopadu realizace nákupního centra v historické části města
Zálešáková, Klára ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Hakun, Peter (oponent)
Diplomová práce pojednává o nákupních centrech, které se staly novodobým fenoménem v oblasti maloobchodu. Zabývá se jejich historickým vývojem, nákupním chováním zákazníků a popisuje trendy v nakupování i ve výstavbě nákupních center. Mezi současné tendence patří návrat nákupních středisek do center měst. Příkladem tohoto trendu je i výstavba modelového nákupního centra na jihovýchodní Moravě. Hlavním cílem práce je zhodnocení dopadů výstavby tohoto centra na nákupní chování tamních obyvatel, které bylo provedeno prostřednictvím vlastního výzkumu. Popsány jsou také dopady výstavby z hlediska ekonomického, prostorového, sociálního a ekologického. Neméně důležitým výstupem práce je návrh marketingové strategie včetně doporučení pro zlepšení chodu zvoleného nákupního centra.
Člověk a město - filosofické a kulturně-antropologické aspekty problému
Panoušková, Markéta ; Semrádová, Ilona (vedoucí práce) ; Hogenová, Anna (oponent) ; Kalábová, Helena (oponent)
SHRNUTÍ Disertační práce se věnuje filosofickým aspektům vztahu člověka k městu. Hlavními metodami práce jsou interpretace textů spjatých s městem a filosoficky inspirovaná analýza sepětí člověka s městem jako lidsky budovaným, obývaným, sdíleným místem a časem a s jeho žitými fenomény. Nejprve je předvedeno, jakým způsobem se tématikou města zabývali badatelé z oblasti filosofie a dalších společenských věd. Téma města nacházíme v díle řady filosofů: Například J. A. Komenskému slouží jako symbol lidské situovanosti v životě, M. Foucaultovi jako východisko k politickofilosofické analýze moci, E. Lévinasovi k výkladu viny, trestu a odpovědnosti. Pro pochopení fenoménu města jsou důležité i poznatky sociologů, architektů, urbanistů, historiků architektury. V jejich dílech lze navíc najít přesahy do filosofického myšlení, například Bernard Lepetit přispívá k problematice časovosti města pojmem "stopa", Jan Gehl výkladem vnímání okolí a výzvou k uplatňování lidského měřítka ve městech přispívá k filosofické reflexi lidské svobody uprostřed města. Pozornost je věnována filosofii architektury. Saul Fischer dokládá naše zjištění, že architektuře se filosofové věnují zřídka a definuje jednotlivé problémy filosofie architektury, z nichž mnohé se týkají etiky architektů. Jako příspěvek k filosofii architektury lze...
Nákupní centra jako determinanta způsobu života
Veselá, Lenka ; Soukup, Václav (vedoucí práce) ; Opletalová, Lenka (oponent)
Předmětem této diplomové práce je teoreticko-empirická analýza nákupních center jako specifického typu subkultury. Zvláštní pozornost je věnována rozboru vlivu nákupních center na způsob života a spotřební vzorce chování. Strukturu práce tvoří tři následující tématické okruhy : 1. Nákupní centra v procesu globalizace a unifikace lidské kultury. 2. Nákupní centra jako specifický typ instituce a subkultury. 3. Nákupní centra jako determinanta způsobu života. Zdrojem informací a dat pro zpracování této práce jsou jak teoretické prameny tak vlastní zúčastněné pozorování realizované ve vybraných pražských nákupních centrech. Cílem práce je přispět alespoň dílčím způsobem k fenoménu spotřebního chování v konzumní postmoderní kultuře. Klíčová slova : konzumní společnost, nákupní centrum, spotřeba, korporace
Marketing nákupního centra
POLÁKOVÁ, Lucie
Předložená diplomová práce pojednává o nově otevřeném nákupním centru Galerie v Teplicích, které v současné době usiluje o vybudování výhodné pozice na trhu a rovněž pracuje na svém vhodném vymezení vůči stávající silné konkurenci. Hlavními cíli této práce je zjistit, jakou pozici výše zmíněné nákupní centrum v současné době na trhu zaujímá, poznat blíže jeho návštěvníky a následně na základě výsledků realizovaných šetření lépe zacílit a přizpůsobit stávající marketingovou komunikaci centra. Z tohoto důvodu je tato diplomová práce zaměřená zejména na zjišťování a analýzu bližších informací o chování, vnímání a preferencích návštěvníků určených nákupních center, především pak nákupního centra Galerie a rovněž na vymezení jeho současného positioningu ve vztahu k určeným konkurentům.
Maloobchodní prodej se zaměřením na význam nákupních center
Eichler, Michal ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje vyhodnocení postavení nákupních center v maloobchodním prodeji v České republice, prostřednictvím provedených analýz. Pro identifikaci silných a slabých stránek vybraných nákupních center, a pro identifikaci příležitostí a hrozeb byla provedena SWOT analýza. Dále byly propočítány vybrané finanční ukazatele u nákupních center a tyto údaje byly porovnány. Na základě těchto údajů byl vyhodnocen možný vliv účinnosti zákona o obchodních korporacích. V další části byly na základě finančních ukazatelů porovnány dva maloobchodní formáty zaměřující se na prodej potravin. První formát představuje hypermarkety umístěné v nákupních centrech a druhý prodejny menšího maloobchodního formátu umístěné mimo nákupní centra. Poslední částí této práce je dotazníkové šetření zaměřené na spotřební chování respondentů při nákupu potravin a jejich preference při výběru maloobchodního formátu.
Nákupní centrum v Ivanovicích na Hané
Čech, Martin ; Šmak, Milan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce nákupního centra. Jde o halový objekt obdélníkového půdorysu o rozměrech 28 x 55 m a výšky 11 m s válcovou střechou o poloměru 50 m. Příčné vazby jsou navrženy po 5,5 m a tvoří je obloukové vazníky z kruhových trubek, které jsou uloženy na plnostěnných sloupech. Střešní a stěnový plášť je tvořen sendvičovými panely Kingspan. Střešní plášť je navržen v bezvaznicovém provedení, stěnový plášť je montován k paždíkům. Prostorová tuhost je zajištěna podélnými ztužidly a příčným ztužidlem z táhel Macalloy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.