Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení společnosti ČSA na trhu letecké dopravy
Švarcová, Rebeka Agnes ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na postavení společnosti České aerolinie, a.s. na trhu letecké dopravy. Teoretická část obsahuje historii, vývoj a postavení letecké dopravy. Dále jsou zde zmíněny současné trendy v letecké dopravě, členění leteckých společností, mezinárodní organizace v civilním letectví a význam letecké dopravy pro cestovní ruch. Analytická část práce popisuje společnost České aerolinie, její vznik a důležité události v historii této společnosti. Jsou zde rozebírány např. hospodářské výsledky nebo vytíženost společnosti. Dále jsou zde zmíněny plány společnosti do budoucna a její předpokládaný další vývoj.
Letecká doprava a postavení společnosti Travel Service na českém leteckém trhu
Jeřábková, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu současného postavení společnosti Travel Service, a.s. na českém a středoevropském leteckém trhu. Stejně tak se snaží vyzdvihnout aspekty, které stály za úspěšným vývojem společnosti až na pozici, ve které se nachází dnes. Teoretická část práce je zaměřena na historii letecké dopravy, členění letecké dopravy a leteckých společností, ale i na letecké aliance a nízkonákladové společnosti. Dále je zde rozebírána letecká doprava ve světě, současné trendy v leteckém průmyslu a postavení v cestovním ruchu. Analytická část popisuje společnost Travel Service od prvopočátku až po její stabilní rozvoj na dnešní úspěšnou pozici. Jsou zde rozebírány např. hospodářské výsledky, interní statistiky společnosti, služby, strategie, či aktuální novinky společnosti. V této části je také zmíněna i velmi důležitá součást celé společnosti, a to společnost SmartWings, která je zaměřena na nízkonákladové pravidelné lety.
Postavení letecké společnosti Travel Service na trhu
Družecká, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postavením největší české soukromé letecké společnosti Travel Service na trhu. Práce je rozdělena do čtyř kapitol v logickém sledu. První kapitola se věnuje historii firmy, od jejího založení po současnost, zabývá se vývojem flotily a obsahuje informace ohledně managementu firmy. V druhé kapitole je popsán aktuální letadlový park, jednotlivé klíčové pozice a věnuje se rozvoji společnosti, co do počtu přepravených cestujících, tak také ziskovosti. Další kapitola je věnována strategii a působení na trhu, kde jsou zachyceny všechny podstatné a důležité změny, kterými firma prošla za celé období své existence. V poslední kapitole jsou popsáni hlavní konkurenti v České republice, tak v Evropě. Cílem práce je uceleně sjednotit informace a zajímavosti o firmě, která se během pár let dostala na vrchol ve svém oboru a dále roste a své působení rozšiřuje i do dalších zemí.
Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace
Shatova, Mariya ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Magdyčanská, Radmila (oponent)
V této práci jsou popsány věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace se zákazníky. První kapitola pojednává o teoretických východiskách, z nichž se dá pochopit, proč věrnostní programy jsou nezbytným a velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníkem. Jak založit účinný věrnostní program. Druhá kapitola seznámí čtenáře s historií věrnostních programů a prvním věrnostním programem, který byl založen společností American Airlines. Třetí kapitola popisuje věrnostní programy ve třech aeroliniích a seznamuje s tím, jaké moderní věrnostní programy tyto společnosti nabízejí. Poslední část je zaměřena na analýzu, která byla získána provedením vlastního výzkumu. Prostřednictvím této analýzy je ukázáno, že věrnostní programy jsou široce vnímány lidmi a mohou být úspěšně prosazené u různých společností. Druhá část výzkumu se týká leteckých společností a ukazuje, jak jsou věrnostní programy využívané a vnímané v tomto konkrétním případě.
Spolupráce leteckých společností
Brabec, Martin ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Hampl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na oblast kooperace mezi leteckými dopravci. Hlavní část postihuje oblasti a formy spolupráce leteckých dopravců jako je inter-line, code-sharing nebo společné podniky. Věnuje se také se také dopadům spolupráce na hospodářskou soutěž a analyzuje strukturu dvou ze tří globálních aliancí. Práce je doplněna základním popisem letecké dopravy a právního prostředí ovlivňujícího spolupráci leteckých dopravců.
riskcoverage in travelling with commercial insurance
Simkaničová, Soňa ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
První kapitola pojednáva o možnostech pojištění jednotlivce při vycestování do zahraničí. Druhá a třetí je věnováná pojištění v oblasti cestovního ruchu, a to pojištění cestovních kanceláří a leteckých dopravců proti insolvenci. Za teoretickou částí následuje vyhodnocení popisného výzkumu o zkušenostech dotázaných respondentů při zahraničních cestách s cestovním pojištěním a spokojenosti s cestou prostřednictvím cestovní kanceláře a/nebo leteckou spoločností.
Srovnání webových stránek vybraných leteckých společností na českém trhu
Veis, Richard ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pösinger, Martin (oponent)
Hlavním tématem práce je srovnání webových stránek několika leteckých společností na českém trhu. Hlavními oddíly jsou jednak popis internetu a jeho vzniku, vytyčení kritérií pro zhodnocení jednotlivých aspektů webových prezentací, a nakonec konkrétní zhodnocení dle zvolených kritérií. Výchozím uživatelem je cestující, tomu byla kriteria uzpůsobena. Daným kritériím jsou přidělovány váhy vyjadřující jejich důležitost. K nalezeným nedostatkům jsou navrhována jednotlivá doporučení. Na konci práce je pomocí tabulky a grafu znázorněno pořadí dle úspěšnosti v analýze.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.