Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příprava realizace železničního viaduktu v Ostrově nad Oslavou
Šťastný, Jiří ; Doubek, Rostislav (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přípravou realizace železničního viaduktu v Ostrově nad Oslavou. Realizace hlavních technologických etap je řešena ve stavebně technologické studii. Technologické postupy jednotlivých dílčích pracovních etap jsou doplněny o technologické předpisy, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, kontrolní a zkušební plán, plán BOZP, časový a finanční plán stavby, rozpočet stavby, plán zajištění materiálových zdrojů. Dále je vypracována technická zpráva zařízení staveniště. Jednotlivé části diplomové práce jsou doplněny o potřebné výkresy. V rámci diplomové práce je také zpracován návrh sanace spodní stavby železničního viaduktu v rozsahu technologických předpisů pro sanační práce a výkresů.
Rekonstrukce železniční stanice Chrudim
Filo, Martin ; Motl, Daniel (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Chrudim, tak aby vyhovovala platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena dvě nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Počet čtyř dopravních kolejí ve stanici je zachován. Dále je navržena kompletní rekonstrukce železničního svršku, železničního spodku a je navrženo nové odvodnění stanice.
Rozvoj skluzových vln v obloucích malých poloměrů
Valehrach, Jan ; Kohout,, Martin (oponent) ; Lidmila,, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Vlivem provozu dochází k opotřebování a poškozování kolejnic. Se zvyšující se rychlostí kolejových vozidel, s vyšším zatížením tratí, a především v okolí spádových center s vyšší frekvencí spojů se do popředí zájmů správců tratí dostávají vady, které se dříve nevyskytovaly v takové hojné míře nebo nebyly brány jako významné. Nejsou-li tyto vady přímo omezující pro provozuschopnost, jsou v každém případě zdrojem hluku a vibrací. Jednou z vad, vyskytující se na železniční dopravní cestě, jsou vady mikrogeometrie pojížděné plochy hlavy kolejnice. Ve směrových obloucích s poloměrem menším než 600 m, případně 700 m, se na vnitřním kolejnicovém pásu vyskytují vady označované jako skluzové vlny. V obloucích o poloměrech 300 m a méně jsou tyto vlny natolik výrazné, že jsou významným zdrojem hluku a vibrací. Především vibrace mají vliv nejen na okolí tratí, ale i na samotnou trať, neboť jsou příčinou dalších vad v konstrukci koleje. Tato disertační práce se věnuje tématu skluzových vln se zaměřením na sledování vzniku a rozvoje vln v čase. Ověření možnosti sledování rozvoje skluzových vln v čase je základem pro případné budoucí modely predikující rozvoj vad. V rámci řešení dané problematiky byla uskutečněna četná měření geometrických paramaterů koleje a mikrogeometrie hlav kolejnic, konkrétně skluzových vln. Pomocí metod RMS a peak-to-peak byla hodnocena rychlost rozvoje vad v čase a vztah k dalším parametrům koleje. Na základě získaných křivek rozvoje byly odhadnuty intervaly pro další opravné zásahy. Část práce se věnuje nedostatku, resp. přebytku převýšení v souvislosti s rozvojem skluzových vln.
Návrh modernizace železniční stanice Valašské Meziříčí
Málek, Jiří ; Pur, Kamil (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh modernizace železniční stanice Valašské Meziříčí. Práce zahrnuje rekonstrukci obou zhlaví a konstrukční uspořádání nástupišť pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace celkem se sedmi nástupními hranami. Dále se práce zabývá konstrukcí železničního svršku a spodku včetně odvodnění.
Rekonstrukce železniční stanice Jeseník
Francová, Aneta ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce „Rekonstrukce železniční stanice Jeseník“ řeší vybudování nástupiště vhodného pro pohyb osob s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy. V práci jsou navržena poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Rovněž je v diplomové práci navrženo zvýšení rychlosti, rekonstrukce železničního svršku a železničního spodku a je navrženo odvodnění stanic.
Rekonstrukce železniční stanice Lipová Lázně
Kopecká, Denisa ; Mazel, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabýva rekonstrukcí železniční stanice Lipová Lázně. Hlavním cílem je návrh nových nástupišť vyhovující pro přístup osob se sníženou schopností pohybu a orientace a platným normám. Dalším cílem je zvyšení traťové rychlosti. Součástí práce jsou úpravy železničního svršku, spodku a systému odvodnění stanice.
Návrh modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h
Hyžák, Vít ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h dle požadavků provozu a platné legislativy nejen v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Obsahem návrhu je mimo jiné úprava směrového a výškového řešení kolejí včetně úprav železničního spodku a spodku a 2 ostrovní nástupiště s výškou hrany 550 mm nad temenem kolejnice.
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
Rekonstrukce žst. Hrušovany u Brna
Ječmínková, Michaela ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy nástupišť respektující požadavky na přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V této souvislosti byly navrženy tři nové nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byly navrženy potřebné úpravy kolejiště vyvolané vložením nástupišť a rekonstrukce odvodnění. Navržené řešení také počítá s opětovným zprovozněním tratě Hrušovany u Brna - Židlochovice.
Rekonstrukce žs. Bystřice pod Hostýnem
Švanda, Tomáš ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Bystřice pod Hostýnem tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním úkolem rekonstrukce je vložení nástupišť splňujících požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.