Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generování hor a oblak pomocí fraktální geometrie
Tůma, Petr ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá generováním krajinných útvarů pomocí fraktální geometrie. Je zde vysvětlen pojem fraktál a termíny s ním spojené. Další kapitoly popisují základní teoretické úvahy a implementace jednotlivých algoritmů. Hlavním tématem je generování modelů oblak a pohoří podle hodnot vstupních parametrů, jejich prezentace a uložení na datové médium. Projekt také zahrnuje vlastní rozšíření při generování pohoří. Na závěr jsou shrnuty tendence dalšího vývoje a vlastní poznatky.
Generátor vědeckých webových portálů
Růžička, Štěpán ; Vyskočil, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
V tomto dokumentu se zabývám dynamickou webovou aplikací, kterou vytvářím za pomocí technologií Ruby on Rails, XML, MySQL a AJAX. V úvodu vysvětluji, proč jsem si vybral právě toto téma. A popisuji, co lze v této publikaci najít. Dále podrobněji rozebírám spolupráci Ruby on Rails s XML. Popisuji, co je v možnostech knihovny REXML a uvádím nějaké příklady pro snazší pochopení. Následuje popis knihoven, které poskytují dynamické animační, zvukové a jiné efekty. Jedná se o Prototype a script.aculo.us. Opět uvádím nějaké příklady. V předposlední kapitole se nejprve zabývám obecně projektem "Generátor vědeckých webových portálů" (zasazení do kontextu) a dále pak následují jednotlivé etapy při programování. V poslední kapitole se na aplikaci snažím nahlížet z hlediska uživatelské přívětivosti. Tedy popisuji, jakým způsobem jsem se snažil udělat aplikaci přívětivou. Zde jsem také připojil reakce třech osob, které měly možnost si mnou vytvořenou aplikaci vyzkoušet. V závěru shrnuji získané zkušenosti.
Zabezpečení vysokorychlostních komunikačních systémů
Smékal, David ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá šifrováním dat pomocí AES a jejich implementací pomocí jazyka VHDL na síťovou FPGA kartu. V teoretické části práce je vysvětlen algorimus šifrování AES, jeho jednotlivé kroky a použité operační módy. Dále je popsán programovací jazyk VHDL, jeho vývojové prostředí Vivado, FPGA karty a konfigurovatelný framework NetCope. Praktickou částí práce je implementace šifry AES–128 v jazyce VHDL, jejíž výstup byl použit v FPGA kartě, která vykoná šifrování. Pomocí simulace byly efektivně odladěny chyby a dále bylo možné provést syntézu. Toto vše bylo prováděno za pomoci vývojového softwaru Vivado. Posledním krokem praktické části práce bylo testování na kartě COMBO-80G. Na FPGA kartu byly implementovány celkem 4 projekty. Dva z nich jsou šifrování a dešifrování ECB módu AES algoritmu a zbylé dva popisují šifrování a dešifrování módu CBC.
Kreativní tvorba deskových a karetních her
Kolář, Vojtěch ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Phung, Hyu Nghia (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou vývoje a výroby karetních a deskových her. V úvodu jsou popsány základní pojmy týkající se problematiky her a herního designu. Vysvětlena jsou také specifika týkající se her karetních a deskových. Rozebrána jsou specifika média a rozdíly oproti médiím ostatním. Následuje kategorizace deskových a karetních her s pomocí konkrétních příkladů. Dále se práce zabývá procesem vývoje her a podrobně rolí herního designu. Jsou popsány základní principy, kterými se řídí a také jeho návaznost na ostatními kroky nezbytné k vydání konečného produktu. V následující části je herní design rozebrán z obsahové stránky a jsou popsána rozhodnutí, která herní designer musí učinit v návaznosti na cílovou skupinu. Na závěr této části jsou popsány konkrétní přístupy k designu her. V následující části je popsána problematika tvorby rozhraní her. Konkrétně jednotlivé komponenty, které hry běžně obsahují, a vhodnost materiálů na jejich výrobu, s ohledem na časové a finanční omezení. Na závěr je popsána aplikace teoretických poznatků na praktický projekt "Za sedmero horami", karetní hru zaměřenou na podporu dětské kreativity.
Lean software development
Hefnerová, Lucie ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Balada, Jakub (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vznik uceleného, česky psaného materiálu o, v oblasti vývoje softwaru stále více skloňovaném, konceptu Lean Software Development. Dalším cílem práce je shrnout možné přístupy ke kategorizaci konceptu a shrnout možné přístupy k vymezení vztahu agilního a lean vývoje softwaru. Práce detailněji kategorizuje i nástroje využitelné k podpoře principů konceptu. Práce nejprve uvádí čtenáře do problematiky vývoje softwaru a následně představuje původní principy Lean myšlení. Po tomto úvodním seznámení s kontextem konceptu následuje kapitola věnovaná jeho charakteristice (interpretace, kategorizace, myšlenkové směry). Práce rovněž shrnuje možné podoby výčtu principů konceptu a jejich charakteristiky, popisuje a kategorizuje vybrané nástroje pro podporu těchto principů. Na základě všech částí práce jsou shrnuta možná pozitiva a negativa spojená s jeho aplikací. Práce zahrnuje rovněž příklady reálného užití konceptu v praxi.
Škálování agilních metodik
Zikmund, Jan ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Balada, Jakub (oponent)
Agilní metodiky se staly běžnou součástí vývoje softwaru. Přes jejich původní zaměření na malé a lokální týmy pracující na relativně jednoduchých aplikacích je dnešním trendem jejich aplikace i na vývoj velkých a komplexních systémů. Tato práce poskytuje obecný úvod do problematiky agilních metodik včetně míry jejich užití v praxi, dále představuje omezení těchto metodik společně se zavedením pojmu škálování. Práce se poté věnuje východiskům a poté i obecným přístupům ke škálování. Na závěr v praktické části navrhu-je metodiku pro hodnocení náročnosti vedení projektu agilní metodikou. Cílem práce je poskytnout přehled o agilních metodikách a následně analyzovat především měkké, zejména organizační problémy, které souvisí se škálováním agilních metodik. Prá-ce může sloužit jako pomůcka pro management, či projektovou kancelář při zvažování adopce agilních metodik.
Stanovení hodnoty společnosti VINSELEKT MICHLOVSKÝ a.s.
Kulda, Jakub ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Čámská, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je odhad tržní hodnoty společnosti Vinselekt Michlovský a.s. k 1. květnu 2011, kterou by měl být ochoten zaplatit běžný zájemce na trhu. V rámci práce byla provedena strategická analýza trhu s vínem v České republice včetně vymezení všech faktorů, které daný trh ovlivňují. Prostřednictvím finanční analýzy byla posouzena finanční stabilita a výkonnost podniku, které potvrdily princip going concern, na jehož základě bylo rozhodnuto využít pro ocenění podniku některou z výnosových metod. Při odhadu nákladů na kapitál byl použit iterační postup pro vyladění kapitálové struktury podniku. Na závěr diplomové práce byla stanovena tržní hodnota podniku pomocí výnosové metody DCF Entity.
Business valuation of Zabka Polska, SA
Dratva, Martin ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Šenkyřík, Ivo (oponent)
Předmětem diplomové práce je ocenění společnosti Zabka Polska, SA. Tato společnost se zabývá provozem maloobchodních prodejen typu convenience v Polsku. Cílem této práce je odhadnout tržní hodnotu Společnosti k 31.12.2010. Hlavní oceňovací metodou je výnosová metoda založená na diskontovaných peněžních tocích ve variantě DCF Equity. Jako podporné metody jsem použil metodu tržního porovnání s použitím veřejně obchodovaných společností a historických srovnatelných transakcí. Diplomová práce má podobnou strukturu jak znalecký posudek a je rozdělena do šesti na sebe navazujících častí.
Pohled na elementární funkce z hlediska teorie iterací ve výuce matematiky na středních školách
MALÍKOVÁ, Martina Amálie
Tato práce se zabývá především představením iteračních systému a jejich možným začleněním do výuky na středních školách. Rozšiřuje pohled na elementární funkce a hloubku jejich pochopení studenty. Práce obsahuje pracovní listy a návrhy motivace pro unsadnění vstupu do problematiky.
Metodika Scrum
Košata, Václav ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Balada, Jakub (oponent)
Metodika Scrum je v současné době nejpoužívanější agilní metodika. Tento triumf si zasloužila zejména svojí vysokou schopností přizpůsobit se změnám v požadavcích klienta a také průhledností vývoje. Scrum nenabízí sadu technik či přesných postupů, ale naopak přináší určitý rámec, jak pohlížet na vývoj kvalitního softwaru. Tato kvalifikační práce je zaměřena na popis a vysvětlení praktik, rolí a pravidel této metodiky. Obsahuje dále rozbor jednotlivých fází projektu a artefakty, se kterými se vývojový tým při své práci setká. Cílem práce je přinést ucelený teoretický popis metodiky, který je doplněn praktickým vyzkoušením praktik v programu Rational Team Concert od společnosti IBM. Bakalářská práce proto může sloužit nejenom jako materiál pro výuku, ale také jako jistá pomůcka pro vývojový tým v praxi, který se rozhodl využívat výhod této agilní metodiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.