Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení svislého dopravního značení na vybraných křižovatkách
Vaclík, Adam ; MBA, Martin Tóth, (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je ověřit správnost umístění svislých dopravních značek na vybraných křižovatkách a u některých z nich posoudit kolorimetrické a retroreflexní vlastnosti. Pokud některé značky nevyhoví, je třeba navrhnout řešení. Na konci této práce je shrnutí kolik značek nevyhoví a následné procentuální vyčíslení.
Přestavba křižovatky silnic I/54 x II/498 x III/05417 ve Slavkově
Kubík, Tomáš ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování projektové dokumentace rekonstrukce křižovatky v rámci studie. Předmětná křižovatka se nachází v obci Slavkov, ve zlínském kraji, kde se protínají komunikace I/54, II/498 a III/05417. Cílem návrhu je vytvoření přehledného průsečíku trojice komunikací různých kategorií a zajištění bezpečného a plynulého dopravního proudu, stejně jako zvýšení komfortu chodců a uživatelů hromadné dopravy. Práce zpracovává základní návrh 2 variant, přičemž vybírá variantu usměrnění stávající průsečné křižovatky jako nejvhodnější, která je zpracována podrobně v rámci průvodní zprávy a výkresové dokumentace.
Electrical motors parameters identification using subspace based methods
Jenča, Pavol ; Veselý, Ivo (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
The electrical motors parameters identification is solved in this master’s thesis using subspace based methods. Electrical motors are simulated in Matlab/Simulink interactive environment, specifically permanent magnet DC motor and permanent magnet synchronous motor. Identification is developed in Matlab interactive environment. Different types of subspace algorithms are used for the estimation of parameters. Results of subspace parameters estimation are compared with least squares parameters estimation. The thesis describes subspace method, types of subspace algorithms, used electrical motors, nonlinear approach of identification and comparation of parameters identification.
Návrh rekonstrukce ulice Gorkého v Brně
Smolka, Zdeněk ; Rambousek, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie ulice Gorkého v Brně – Veveří. V diplomové práci budou zpracovány tři varianty situací, které se budou zaměřovat na několik různých kritérií. Varianta 1. se zaměřuje především na cyklisty, vyhrazeným pruhem pro cyklisty a parkovací stání se šikmým a podélným uspořádáním. Ve variantě 2. je snaha o zachování stávajícího šířkového uspořádání, je zde zachována původní uliční zeleň. Parkovací stání jsou zde kolmá a cyklistická doprava je řešena piktogramem. Varianta 3. je zaměřena především na počet parkovacích stání. Pro podrobné rozpracování byla vybrána varianta 2. Ulice bude kompletně rekonstruována z důvodu výstavby kanalizace a vodovodu. Všechny stavební úpravy jsou navrženy dle platných norem a předpisů
Výpočetní model a analýza systému adaptivních semaforů
Terbr, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje tématu adaptivních křižovatek a studiem jejich vlivu na plynulost provozu a jiné. V práci je obsažen rozbor aktuálně používaných dopravních detektorů, rozbor hlavních problémů klasických křižovatek a možnosti jejich řešení, následně návrh modelu, popis realizace a testování vytvořeného modelu. Výsledný model je vytvořen v softwaru UPPAAL SMC a jedná se o systém navzájem komunikujících časovaných automatů. Testování probíhá porovnáváním výsledků testů klasických semaforů s výsledky adaptivních semaforů.
Dopravní řešení I/43 Lipůvka
Londin, Filip ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá dopravním řešením na silnici I/43 Lipůvka. Cílem této práce je analyzovat současný stav a vyhledat možnosti zvýšení kapacity a zlepšení stavu. Zkoumanými místy jsou především křižovatky I/43 x II/379 (Blansko), I/43 x II/379 (Drásov). Práce se pokouší odhadnout a popsat přínosy a náklady uvažovaných řešení.
Křižovatka ulic Krásnopolské a Opavské v Ostravě
Kocurek, Ondřej ; Kotas, Roman (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší křížení ulic Krásnopolské a Opavské v Ostravě. Stávající křižovatka zajišťuje hlavní dopravní spojení mezi městskými částmi Krásné Pole a Porubou, ulice Opavská je součástí silnice I/11, hlavním dopravním tahem mezi Opavou a Ostravou. Diplomová práce řeší variantní návrhy lepšího napojení větve křižovatky ulice Krásnopolské na ulici Opavskou, současný stav konstrukčně nevyhovuje především rozhledovými poměry a úpravou nároží křižovatky. Všechny varianty jsou navrženy dle platných norem a technických předpisů.
Křižovatka Hrotovická x Kosmákova v Třebíči
Štadáni, Pavel ; Chaker, Manar (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace rekonstrukce stávající nevhodné dvojice blízkých křižovatek na silnici II/351 v Třebíči. Jako podklad návrhu byl proveden směrový dopravní průzkum, na jehož základě byly porovnány varianty a zvolena k vypracování (spirálová) turbo okružní křižovatka. Projekt řeší silniční dopravu včetně linkové autobusové dopravy, komunikace pro pěší a úpravy na přilehlých místních komunikací.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Průtah silnice II/428 ve Švábenicích
Štetinová, Petronela ; Adamcová, Martina (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh průtahu obce Švábenice, která je aktuálně v nevyhovujícím stavu. Na základě získaných podkladů byl vytvořen nový návrh směrového a výškového řešení silnice v obci Švábenice. Tento návrh se zaměřuje na zvýšení bezpečnosti dopravy. Důležitým bodem bylo řešení nevyhovující křižovatky ve středě obce, která byla rozdělena do dvou křižovatek. Nový návrh zlepšuje rozhledové poměry a orientaci pro účastníky provozu, a tím zvyšuje bezpečnost v daném místě. Součástí návrhu je i řešení parkovacích stání, dopravního značení, odvodnění, zlepšení podmínek pro chodce a osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. Návrh zohledňuje dotčené pozemky a jejich využití a respektuje stávající inženýrské sítě a požadavky uvedené v územím plánu obce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.