Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Použití olověného akumulátoru v režimu hybridních vozidel
Klojda, Viktor ; Vaněk, Jiří (oponent) ; Bača, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na využití bezúdržbových olověných akumulátorů v režimu hybridních vozidel. Popisuje paralelní i sériový koncept hybridních vozidel, jejich funkci, výhody a nevýhody. Porovnává olověné akumulátory s ostatními druhy primárních, sekundárních i palivových článků. Cílem této práce je zlepšení životnosti olověných baterií v režimu PSOC a s tím spojené použití příměsí, jakožto aktivní hmoty záporné elektrody.
Perspektivní pohonné jednotky autobusů
Kubík, Jan ; Maršálek, Ondřej (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je posoudit možný budoucí vývoj alternativních pohonů s ohledem jejich využití v autobusech. Nejdříve jsou popsány nejnadějnější alternativní pohony, které využívají spalovacího motoru . V další části práce jsou zhodnoceny způsoby skladování energie při využití elektropohonů. Na konci práce jsou zmíněny hybridní technologie jako kombinace předchozích pohonů.
Hybridní pohon automobilů
Tvrdý, Josef ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je přehled možných hybridních pohonů automobilů a jejich praktické využití. Je zaměřena na hlavní výhody a nevýhody hybridního pohonu a zabývá se dopadem takto vybavených automobilů na životní prostředí, především na produkci skleníkových plynů. Také uvádí pohled na hybridy z finančního hlediska.
Moderní trendy v alternativních pohonech
Křivánek, Filip ; Hloska, Jiří (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je vypracován přehled moderních alternativních pohonů pro osobní automobily. Pozornost je věnována snaze o menší dopad pro naše životní prostředí. Největší část práce je tvořena hlavními výhodami a nevýhodami pohonných jednotek na alternativní paliva, jejich specifických vlastností, využití a uspořádání v osobním automobilu. Dále je zde nastíněná problematika alternativních pohonů pro naši budoucnost.
Hybridní pohony městských autobusů
Hodas, David ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá začleněním hybridních autobusů do městské dopravy. Hodnotí jejich účinky na životní prostředí a možnosti nasazení do provozu. Pojednává o druzích hybridních pohonů, komponentech tohoto systému a jejich vzájemných vazbách. Zaměřuje se především na aktuální stav a také možnosti dalšího vývoje v této oblasti. V posledních částech jsou shrnuta ekonomická hlediska týkající se autobusové dopravy.
Návrh letounu VUT 051 RAY s uvážením hybridního pohonu
Zeman, Petr ; Bencalík, Karol (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem hybridního pohonu pro malý letoun. Úvodní část nahlíží do problematiky hybridního pohonu a popisuje jeho současné využití v letectví. V další části práce jsou porovnány letouny VUT 051 RAY a Skyleader 600 a je vybrán letoun s lepšími aerodynamickými charakteristikami. Pro zvolený letoun je navržena vhodná koncepce hybridního pohonu. Na základě zvolené koncepce jsou vypočteny základní letové výkony. Následně je proveden hmotnostní rozbor a výpočet centráží letounu se zvolenými komponenty pohonu a jejich uspořádáním. V závěrečné části je navrženo motorové lože elektromotoru a konstrukce pro zástavbu baterií.
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci hybridních pohonů pro osobní automobily
Štěnička, Petr ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o současném stavu a vývojových tendencích hybridních pohonů osobních automobilů. Obsahuje stručný historický přehled hybridních automobilů, jejich rozdělení, hlavní součásti a přehled současně vyráběných typů. Celá práce je zaměřena na popis principů tohoto typu pohonu a je zde také uvedeno srovnání výhod a nevýhod hlavních konstrukčních řešení.
Simulační modely elektrických pohonů vozidel
Bílý, Lukáš ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Havlíková, Marie (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvorením elektrického pohonu se stejnosmerným motorem. Model elektrického pohonu je složen z modelu motoru, tranzistorového pulzního menice a záteže, které jsou vzájemne spojeny a doplneny o regulaci proudu kotvy a regulaci otácek motoru. Velká pozornost byla venována urcením ztrát v záteži elektrického pohonu vozidla a vytvorení modelu záteže elektrického pohonu. V rámci práce byl overen reálný model elektrického experimentálního vozidla Car4 na základe dostupných parametru.
Jízdní kolo s elektrickým motorem a benzinovou elektrocentrálou
Mička, Dominik ; Červinka, Dalibor (oponent) ; Vorel, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je koncepční návrh a realizace motorového kola se spalovacím motorem a elektrickým přenosem výkonu. Byla navržena řídicí strategie umožňující dosažení maximální účinnosti spalovacího motoru při provozu elektropohonu v širokém rozsahu momentu a otáček. Jednotlivé funkční bloky byly realizovány, byl také realizován a oživen hardware všech potřebných obvodů. Nakonec byl vyvinut a odladěn řídicí software. Funkčnost celku byla dokumentována zkušebními jízdami a orientačními měřeními.
Metodika oceňování elektromobilů a vozidel s hybridním pohonem
Kosek, Roman ; Kledus, Robert (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce Metodika oceňování elektromobilů a vozidel s hybridním pohonem se zaměřuje na tyto druhy vozidel a jejich specifika z pohledu oceňování. Věnuje se současnému stavu technologické vyspělosti v tomto oboru, konstrukčním odlišnostem od konvenčních vozidel a současným metodám oceňování vozidel. Cílem je navrhnout metodiku pro oceňování tohoto druhu vozidel a její následná aplikace na konkrétních příkladech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.