Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Veškrna, Tomáš ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou jednoduchého grafického prohlížeče a editoru ELF binárních souborů. Cílem práce je poskytnout jednodušší práci s ELF soubory, i když byly dříve poškozeny špatnou úpravou. Výsledný software musí být multiplatformní, tudíž pro zpracování grafického uživatelského rozhraní je použita knihovna Qt. Pro práci s ELF soubory je použita knihovna elf.h. Samotná aplikace je implementována pomocí jazyka C++. Výslednou aplikaci je možné spustit na operačním systému Linux, potažmo Microsoft Windows.
Nástroj pro grafické prototypování systémů na čipu
Netočný, Ondřej ; Křoustek, Jakub (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu a implementaci nástroje pro vývoj víceprocesorových systémů na čipu, seznámí čtenáře s touto problematikou a představí možnosti, jak lze problém řešit ve vývojovém prostředí Codasip Studio. Práce představuje jak samotný nástroj, kterým je grafický editor víceprocesorových systémů na čipu, tak sadu podpůrných prostředků pro rychlý a efektivní vývoj. Jedná se zejména o sadu interaktivních průvodců, kteří usnadní start nových projektů. Ke zvládnutí této problematiky je nutné porozumět jazyku pro popis architektury CodAL, vývojovému prostředí Eclipse a nástrojům GMF (Graphical Modeling Framework) a EMF (Eclipse Modeling Framework), s jejichž pomocí je grafický editor implementován.
Grafický editor pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API
Hanus, Tomáš ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem implementace grafického editoru pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API v podobě zásuvného modulu pro vývojové prostředí IntelliJ IDEA. Zaměřuje se hlavně na možnost obousměrné propagace změn mezi textovou a grafickou reprezentaci jazyka JSL. Přibližuje problematiku dávkového zpracování. Zároveň je zde představena i architektura prostředí IDEA. Stručně popisuje návrh zásuvného modulu a postupy využité při jeho implementaci. Použitelnost nástroje je demonstrována pomocí pěti příkladů dávkových úloh. V závěru jsou zmíněny některé vylepšení, na které by bylo možné se v budoucnu zaměřit. Výsledný nástroj je volně dostupný jako otevřený software.
Software pro zpracování retinálních snímků
Magula, Filip ; Fiala, Jiří (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Práce se zabývá praktickým řešením softwaru pro zpracování retinálních snímku. Teoreticky popisuje lidské oko, glaukomové onemocnění známé také jako zelený zákal. Rozebírá vlastnosti retinálních snímků a možnosti jejich úpravy s důrazem na zvýraznění nervových vláken. Tyto úpravy následně používá pro návrh zautomatizovaného zpracování snímku. Jedna kapitola je také věnována detekci a analýze vrstvy nervových vláken. Praktická část obsahuje uživatelský manuál softwarové realizace aplikace Image Blockz, která vznikla v rámci této diplomové práce. Dále je součástí praktické části příručka programátora, popisující základní strukturu programu a možnosti jejího rozšíření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.