Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Audio/Video streaming
Čeněk, Radek ; Jeřábek, Jan (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato práce čtenáře podrobně seznamuje s problémem audio/video streamingu skze síť Internet. Dále mu také přiblíží technologie MySQL, PHP, JavaScriptu a ffmpeg. Je zde uveden malý průzkum podobných aplikací. Při vytváření programu videotéky ukazuje složitost problému a jeho možné řešení. Součástí práce je i zjištění náročnosti komprese na server.
Editor videa pro platformu Android
Vyoral, Marek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat jednoduchou aplikaci umožňující editaci videa na platformě Android. V teoretické části jsou popsány současné možnosti střihu videa na počítači a zmíněny také dostupné aplikace pro Android. Dále práce popisuje samotnou platformu a její vlastnosti se zaměřením na vývoj aplikací, zejména těch nativních. Následně je popsána knihovna FFmpeg pro zpracování multimediálních formátů, která byla při implementaci použita. V další části se práce zabývá vytvářenou aplikací a popisuje její návrh, strukturu, uživatelské rozhraní a postup implementace. Následně práce předkládá výsledky výkonnostních testů při zpracování videa a jejich zhodnocení. V závěru práce je aplikace porovnána s podobnými již existujícími aplikacemi.
GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg
Sičkaruk, Roman ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou grafického uživatelského rozhraní pro tvorbu grafů filtrů FFmpeg. Obsahuje úvod do problematiky, návrh vzhledu, struktury, popis implementace této aplikace a srovnání s jíž existujícími nástroji pro jiné multimediální frameworky. Výsledná aplikace umožňuje vytvářet a upravovat grafy video filtrů, upravovat parametry jednotlivých filtrů a přehrávat náhled upraveného videa.
Odhad rychlosti automobilů ve videu
Hájek, Pavel ; Herout, Adam (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace pro odhadování rychlosti automobilů jak ze záznamu kamery, tak realtime ze streamu. Práce popisuje kalibraci kamery, detekci a trackování automobilů a odhad jejich rychlosti a věnuje se robotickému operačnímu systému pro nějž je určená. Vytvořená aplikace používá knihovnu OpenCV k většině úkonů, pro přístup k videu používá knihovnu FFmpeg. Výsledky může vypsat na terminál, do souboru nebo je například dále publikovat v rámci ROSu. Aplikace je napsaná v jazyce C++, některé části v jazyce Python.
Komprimace, dekomprimace a streamování video dat
Šilhavý, Miroslav ; Číka, Petr (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Zaměřením této bakalářské je popsání schopností nástroje FFmpeg a kodeku Theora. Porovnání nástrojů a technologií kodeků MPEG-4 (MPEG-4 ASP, H.264), Theora a MPEG-2. Testování komprimačních schopností a srovnání výstupních snímků videa komprimovaném v MPEG4-AVC kodeku, Theoře a videa bez komprese. Ukázka postupu a použití programovacího rozhraní Theora a FFmpeg pro práci s multimediálním obsahem. Částí práce je také analýza a implementace aplikace přehrávače vytvořeného s pomocí nástroje FFmpeg a aplikace pro přenos Theora video paketů pomocí RTP protokolu.
Knihovna pro ovládání IP kamer
Schmied, Jan ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Luža, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací knihovny, která umožní ovládání IP kamer a přijímat multimediální streamy. V práci jsou nejprve stručně představena standardní rozhraní IP kamer a detailně popsáno rozhraní VAPIX. Na tomto rozhraní jsou také demonstrovány ukázky. V praktické části se zabývá návrhem a implementací knihovny s využitím knihoven z FFmpeg a cURL. V závěru je provedeno měření, které zobrazuje výkonnost knihovny.
Audio a video vysílání s využitím real-time protokolu
Křenek, Tomáš ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vysílání multimediálních dat přes počítačovou síť. V první části jsou podány podrobné informace o protokolech RTP a RTCP, pomocí nichž lze realizovat přenos. V dalších kapitolách jsou zmíněny a vysvětleny některé základní pojmy související s řešenou problematikou a následují informace o knihovnách použitých při vývoji aplikací. Ve druhé části práce je implementován přehrávač multimediálních souborů, který využívá kodeky FFmpeg a multimediální knihovnu SDL. Přehrávač je konzolovou aplikací, disponuje základními ovládacími prvky a je schopen reprodukovat multimediální obsah zadaného souboru. Další kapitoly praktické části se věnují problematice RTP komunikace. Jsou implementovány konzolové vysílače a přijímae přenášející data kódovaná pomocí Theory a Vorbisu. V závěru práce jsou shrnuty a zhodnoceny dosažené výsledky.
Chytrý video zvonek založený na Raspberry Pi
Ondrejka, Adam ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Materna, Zdeněk (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom a implementáciou vlastného riešenia inteligentného zvončeka založenom na Raspberry Pi. Navrhnuté riešenie narozdiel od komerčne dostupných, funguje plne lokálne bez internetového pripojenia a je open-source. Zvonček umožnuje audiovizuálny živý prenos, detekciu pohybu, notifikácie a mnoho ďalšieho.  Riešenie je tiež prispôsobené pre použitie viacerých zvončekov zároveň, disponuje webovou stránkou a desktopovou aplikáciou na zobrazovanie notifikácií. Zvonček dokáže notifikácie po prepojení s aplikáciou Gotify doručovať aj na zariadenia s operačným systémom Android.
Application for Video Tracking
Borek, Martin ; Drahanský, Martin (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
This thesis focuses on an implementation of an application Video Anonymizer. The application tracks objects in a video and changes their appearance. The thesis deals with processing videos when using the FFmpeg library. It covers especially issues of frames seeking. It also covers tracking multiple objects, manually correcting their trajectories and anonymizing them. The preferred way of anonymization is defocusing objects. Furthermore, the thesis describes creating a multilingual user-friendly graphical user interface with the QT framework. A usability testing was performed and revealed that the graphical user interface is easy to use even when used for the first time. Besides, it proved that a user's guide is comprehensive and easily accessible right in the application.
Rotační 3D scanner
Švehla, Ľubomír ; Polák, Ladislav (oponent) ; Kaller, Ondřej (vedoucí práce)
Projekt sa zaoberá návrhom konštrukciou rotačného 3D skeneru a to ako po hardvérovej tak i po softvérovej stránke. Pri hardvérovej časti je dôležitým faktorom čo najnižšia cena a tomu zodpovedá aj jeho jednoduchosť. Softvérová stránka je vyriešená pomocou nástroju FFmpeg a programovacieho prostredia MATLAB. Z nastrihaného synchronizovaného videa je vysegmentovaná ožiarená krivka a následným poskladaním týchto kriviek sa získa 3D model. Pre kvalitnejší výsledok sú využité dve kamery. Program je plne ovládateľný pomocou GUI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.