Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh výfukového potrubí formule Dragon 3
Brezanský, Vít ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh výfukového potrubí pro vůz kategorie Formula Student, konkrétně formuli Dragon 3. Konstrukční parametry se řídí požadavky na dosažení vysokého výkonu motoru a zároveň musí splňovat určitá omezení daná pravidly soutěže. V softwaru Lotus Engine Simulation byl namodelován použitý motor (z motocyklu Husaberg FE 570), na němž byl zjišťován vliv parametrů potrubí na výkonové charakteristiky. Práce se také věnuje hluku výfukové soustavy, který je důležitý z hlediska pravidel soutěže Formula Student.
Optimalizace sběrného výfukového potrubí Škoda 1,2 MPI
Kubiš, Milan ; Ramík, Pavel (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je optimalizace sběrného výfukového potrubí ŠKODA 1,2 MPI s ohledem na plastickou deformaci při tepelném namáhání. První část je zaměřena na obecný popis modulu katalyzátoru, jehož součástí je právě sběrné výfukové potrubí. V další části práce je proveden výpočet samotného tepelného zatěžování sběrného výfukového potrubí. Poslední část je věnována analýze těsnění celého modulu katalyzátoru na tříválcovém motoru ŠKODA.
Výfukové potrubí motoru formule Student
Bartoš, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukci výfukového potrubí a tlumiče výfuku pro vůz Formula Student. K pohonu vozu slouží jednoválcový atmosférický zážehový motor Husaberg FE 570. Výfuková soustava je koncipována tak aby byla v souladu s pravidly Formula Student. K vytvoření návrhu výfukové soustavy bylo využito jak teoretických poznatků, tak i softwarového prostředí Lotus Engine Simulation.
Zvýšení výkonových parametrů motoru AR67203
Smilek, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeplňováním zážehových spalovacích motorů a vlivy konstrukčních řešení na konečný výkon. Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodné úpravy motoru AR67203 ve voze Alfa Romeo 155Q4 tak, aby dosáhl výrazně lepších výkonových parametrů a konstantního krouticího momentu v co nejširším rozsahu otáček. Proto v práci rozebírám konstrukční řešení a úpravy, které mají vliv na celkový výkon motoru a jejich vhodnou aplikaci na daný motor. Důležitým bodem je volba turbodmychadla, které bude účinně spolupracovat s upraveným motorem. Pro tento účel slouží návrhový výpočet a následné simulace v programu Lotus Engine Simulation. Zmiňuji také informace o naprogramování řídící jednotky. Získané výsledky, stejně jako praktický výstup v podobě naměřených výkonových parametrů již upraveného motoru, hodnotím v závěru.
Konstrukční řešení a směry technického vývoje vozidel Formule Student
Adámek, Ladislav ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá historií a vývojem a především současnými trendy soutežesoutěže Formula Student/SAE. Větší část práce je věnována komplexnímu shrnutí konstrukčních řešení vozidel a konstrukčních celků nejúspěšnějších týmů této soutěže. Účelem tohoto průzkumu bylo získání informací o konstrukci vozu konkurenčních týmů, které by měly posloužit při stavbě vozu vlastního.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.