Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 280 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obrazová dokumentace v nemocničním informačním systému
Rášo, Tomáš ; Dvořák, Miroslav (oponent) ; Fedra, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje nemocniční informační systém (NIS) CLINICOM se zaměřením na oddělení radiologie. Rozebírá problematiku přenosu obrazové dokumentace pacientů prostřednictvím sítě Internet a poskytuje návod pro realizaci rozhraní dálkového přístupu na oddělení radiologie. Kromě toho slouží jako podrobný průvodce instalací a konfigurací programových komponent NIS CLINICOM.
Návrh etického kodexu pro společnost Vinařství Ludwig, s.r.o.
Hájková, Markéta ; Košut, Michal (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav podnikové etiky a kultury ve společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o. a zpracovat návrh vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu. V první části práce jsou na základě literárních pramenů vymezena teoretická a metodická východiska, která jsou nezbytná pro zpracování praktické části. Druhá, praktická část práce je zaměřena na průzkum současného stavu podnikové etiky a kultury ve společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o. Podkladem pro průzkum jsou interní a externí zdroje informací ve společnosti a dotazníkové šetření mezi jeho zaměstnanci. Výsledkem této diplomové práce je vytvoření etického kodexu společnosti Vinařství Ludwig, s.r.o.
Sociální audit ve firmě Ager, spol. s r. o.
Neplechová, Kateřina ; Kelblová, Zuzana (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o aktuálním tématu, kterým je etika v podnikání a sociální audit. Je zde obsažen přehled nejdůležitějších pojmů, dále je zdokumentována situace ve firmě. Na základě získaných údajů je proveden sociální audit a je navržen etický kodex.
Etika v reklamě
Mihályová, Jana ; Krkošková, Drahomíra (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit postoje vysokoškolských studentů k etice reklamy v České republice. Pro dosažení tohoto cíle bude mezi studenty proveden empirický výzkum pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část práce se věnuje obecně pojmům etika a reklama a jejich postavení a významu v České republice, následující část pak uvádí příklady neetických reklam z české i zahraniční praxe. Výsledkem šetření bude zjištění míry tolerance, resp. netolerance respondentů vůči etice reklamy v České republice a jejich následná formulace ve formě doporučení pro zainteresované skupiny. Práce a její výsledky budou předloženy reklamní agentuře a grafickému studiu GAD STUDIO s.r.o. se sídlem v Brně. Stejně tak budou její výsledky poskytnuty jako zpětná vazba Radě pro reklamu.
Sociální audit ve firmě GEOtest Brno, a. s.
Kristenová, Lenka ; Dvořák, Vít (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o aktuálním tématu, kterým je podnikatelská etika a společenská odpovědnost firem. Je zde obsažen přehled nejdůležitějších pojmů. Dále je zdokumentována situace ve firmě GEOtest Brno a proveden etický audit. Výsledky z dotazníkového šetření jsou analyzovány a doplněny návrhem doporučení.
Naplňování etiky v podnikání ve firmě ABC
Kugler, Tomáš ; Ulik, Marcel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem této práce je stanovit úroveň podnikatelské etiky ve společnosti ABC. Její úroveň je stanoveno pomocí srovnání s vybranými aspekty podnikového klima. Pomocí dotazníkového šetření jsou stanoveny škály jednotlivých oblastí, jejichž výsledkem je označení kritických oblastí v podniku, které slouží jako výchozí bod pro návrhy na zlepšení situace. Podklad pro návrhovou část je rozšířen o diskuzi s managementem a autorovým pozorováním ve společnosti. Hlavním návrhem řešení je návrh implementace metodiky Balanced Scorecard, jejiž přínosem je redukce kritických oblastí na přijatelnou mez. Autor dále formuje návrhy pro zkvalitnění podnikového etického programu a aktivit v oblasti společenské odpovědnosti.
Problematika poskytování auditorských služeb v České republice u malých auditorských praxí
Uminská, Karolína ; Ficbauer, Jiří (oponent) ; Křížová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou současných problémů na trhu auditorských služeb v České republice s návrhy možností jejich řešení. Obsahem teoretické části práce je analýza historických souvislostí auditu, regulace auditu, zejm. Zákonem o auditorech a Mezinárodními auditorskými standardy, analýza trhu auditorských služeb se zaměřením na malé auditorské společnosti, včetně zaměření na problémy spojené se vstupem do auditorské profese a následně i problémy spojené s regulací trhu, hodnocením a kontrolami kvality u poskytovaných auditorských služeb. Praktickou část tvoří případové studie se zaměřením na stěžejní problémy, které musejí řešit malé auditorské praxe. Tato bude doplněna dotazníkovým šetřením, které by mělo odhalit rozdílné pohledy vedení auditované společnosti, účetních a auditora na klíčové záležitosti auditu.
Příprava etického kodexu pro firmu XYZ, s.r.o.
Burian, Marek ; Janík, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje problémy, které se vyskytují v souvislosti s etickými aspekty podnikání v konkrétní společnosti. Jejím základem je vyhodnocení analýzy etického a sociálního prostředí ve společnosti. Na základě výsledků této analýzy je navrhnuto další doporučení pro společnost a znění etického kodexu společnosti, jehož vytvoření bylo hlavní náplní diplomové práce.
Společenská odpovědnost podniku
Hodovská, Anna ; Veselý, Josef (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědnosti a její aplikací ve vybrané společnosti. V úvodních částech jsou shrnuty teoretická východiska a používané metodiky. Následují části spojené s analýzami a provedeným výzkumem. Návrhová část obsahuje základní koncept etického kodexu, doporučených aktivit a ohodnocení z hlediska rizik, času a financí. Výsledkem práce je tento návrh společenské odpovědnosti v dané firmě.
Vliv ne/etického chování autobusových dopravců na volbě konečného spotřebitele
Jarošová, Petra ; Peš, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem ne/etického chování autobusových dopravních společností, které má vliv na volbu konečného spotřebitele. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část je věnována základním charakteristikám etiky, členění etiky a jejím historickým vývojem. Praktická část se zabývá analýzou čtyř největších autobusových dopravních společností. Dále je dle výzkumu zjištěno na základě jakých kritérií si klienti vybírají služby autobusových dopravních společností a jaký mají zákazníci názor na etiku v podnikání. V další fázi jsou v práci prezentovány výsledky výzkumu a na základě těchto výsledků je sestaveno doporučení, které je vhodné pro neeticky jednající společnost, aby byla její pověst vylepšena a aby získala důvěru svých nynějších i budoucích klientů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 280 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.