Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě
Mikešová, Kateřina ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce Módní fotografie a její současná pozice v médiích a reklamě se zabývá úlohou fashion stories ve vztahu k lifestylovým magazínům, které je publikují, s ohledem na to, jací fotografové jsou pod jednotlivými fashion story podepsáni, a zda inzerce v daných magazínech souvisí s obsahem fashion stories. Analytická část práce je založena na konkrétním příkladu tří lifestylových magazínů vycházejících v České republice - Elle, Dolce Vita, proč ne?! a na práci čtyř fotografů v nich nejčastěji publikujících - Anně Mrázek Kovačič, Standovi Merhoutovi a dvojicích Štěpánka Stein & Salim Issa, René & Radka. Je rozdělena do tří dílčích celků. První zkoumá fashion stories a jejich roli v médiích, vymezuje parametry, na jejichž základě lze určit kvalitu jednotlivých fashion stories a tyto pak aplikuje na jednotlivé magazíny. Druhý analyzuje vztah fashion stories k reklamě na základě značek, které v daných magazínech inzerují v komparaci ke značkám, které jsou ve fashion stories použity. Třetí pak analyzuje fotografický styl autorů a hledá, nakolik je ovlivněn požadavky dané zakázky.
Vytváření vztahu ke čtenářům na příkladu magazínu Elle
Večerková, Tereza ; Macků, Lucie (vedoucí práce) ; Bredárová, Kristina (oponent)
Bakalářská práce ,,Vytváření vztahu ke čtenářům na příkladu magazínu ELLE" má za cíl zjistit, jakým způsobem si tištěná, periodická média získávají a udržují své čtenáře, a to především lifestylový magazín ELLE. Teoretická část slouží k pochopení médií, vysvětlení pojmů jako je marketing, reklama, mediální produkt a dalších oblastí, které úzce souvisí s médii a jejich působením. Součástí teoretické části je také představení způsobu výzkumu, který je uskutečněn v praktické části. V Praktické části je představen magazín ELLE, od jeho historie až po uvedení na český trh a také jeho úspěšnost v prodaných výtiscích v posledních letech. V této části je provedena obsahová analýza třinácti výtisků magazínu ELLE z období od září roku 2014 do září roku 2015. Strany magazínu jsou rozděleny na základě jejich obsahu do předem utvořených kategorií a podrobněji obsahově prozkoumány. Dále jsou v praktické části analyzované rozhovory s respondenty, kteří čtou magazín ELLE. Jejich výpovědi jsou porovnávány a zjišťují se důvody, proč magazín ELLE čtou. V praktické části je také srovnání archivního magazínu se současnými výtisky. Pomocí obsahové analýzy, rozhovorů a i zjištění vývoje magazínu se utvořil obraz, který zjistil, jak si magazín ELLE vytváří vztah ke čtenářům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.