Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení
Trávníčková, Lenka ; Uhrová, Pavlína (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření vlastního návrhu rozšíření komunikačního mixu společnosti Vypito, a.s. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které s sebou problematika přináší. V následující analytické části Vás blíže seznámím s prostředím společnosti Vypito a jejím novým produktem Frugo, čehož součástí bude i samostatná kapitola jeho ekonomického zhodnocení. Na základě výsledků vlastního zpracování analýzy, navrhnu společnosti rozšíření komunikačního mixu, za účelem zvýšení povědomí a rozšíření tak její klientely.
Komunikační mix podniku
Norek, Milan ; Heřman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové situace společnosti a návrhů v oblasti komunikačního mixu. Základní pojmy a teorie marketingu jsou uvedeny v první části práce. Analytická část je zaměřena na představení podniku a na analýzu současného stavu. V poslední části jsou uvedeny a zhodnoceny navrhovaná řešení.
Theatre marketing
Hajtol, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Této problematice se věnuji v teoretické části. V praktické části se zabývám konkrétním divadlem Comica Economica, které působí jako studentské amatérské divadlo na VŠE. V této části rozebírám marketingový, a hlavně komunikační mix divadla. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT navrhuji konkrétní kroky, které mají pomoct tomuto divadlu se zviditelnit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.