Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace vstřikovacího systému s tlakovým zásobníkem na vznětový šestiválcový motor
Pacovský, Tomáš ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zástavbou vstřikovacího systému Common Rail na vznětový šestiválcový motor. Jedním z cílů práce je získat široký přehled o vstřikovacím systému s tlakovým zásobníkem a vyhodnotit vývoj v této oblasti. Mezi hlavní cíle práce patří návrh nového konstrukčního řešení v programu Pro/Engineer, provedení statické a dynamické analýzy nejdůležitějších částí pomocí metody konečných prvků (MKP) a potřebných kontrolních výpočtů. Nakonec bude vytvořena výkresová dokumentace nejpodstatnějších nově navržených částí. Při vytváření této práce bylo využito nezbytných podkladů z Vývojového ústavu traktorů a.s. společnosti Zetor Group.
Hodnocení mechanismů opotřebení vstřikovacího ústrojí
Cahová, Kristýna ; Válka, Libor (oponent) ; Jan, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem adhezního opotřebení na kontaktní ploše mezi Common railem a komponentou a vlivy, které ovlivňují vznik tohoto opotřebení. Cílem práce je seznámení se a pochopení fyzikálních principů adhezního opotřebení. Teoretická část práce se zabývá popisem vstřikovacího systému Common rail a následně se věnuje rešerši o samotném adhezním opotřebení. V experimentální části je nejprve provedeno shrnutí z dostupných dat z již provedených zkoušek a poté navazuje analýza mikrostruktury materiálů, které přichází během montáže do kontaktu a hrozí tak vznik adhezního opotřebení.
Návrh zařízení pro zatěžování hřídele čerpadla systému Common Rail radiálními silami
Chromý, Martin ; Pešl, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je předběžný návrh zkušebního zařízení na testování vstřikovacích čerpadel systému Common Rail pomocí radiálního zatížení hnacího hřídele. Práce přináší stručný přehled konstrukčních řešení soudobých čerpadel tohoto systému, na který následně navazuje návrh zařízení.
Systém common rail pro šestiválcový vznětový motor
Božik, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zabýva inštaláciou vysokotlakového vstrekovacieho systému common rail na šesťvalcový traktorový vznetový motor. V prvej časti diplomovej práce je rozobraná problematika vstrekovacích systémov a s tým súvisiacich aspektov. V ďalšej časti práce je prevedená inštalácia vstrekovacieho systému, ktorá zahŕňa umiestnenie komponentov systému common rail, prevedenie nevyhnutných zásahov do konštrukcie motora a návrh nových súčastí. V záverečnej časti sú prevedené kontrolné výpočty a pevnostná analýza nových komponentov vstrekovacieho systému.
Systém common-rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor
Ošmera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „systém common rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor“ je zaměřena na aplikaci moderního vstřikovacího systému common rail pro již existující traktorový motor. Diplomová práce pojednává o nejnutnějších úpravách spojených se záměnou vstřikovacího systému, které byly řešeny způsobem minimálních úprav. Tímto typem řešení bylo přihlédnuto k ekonomické stránce problému. Přestavba obsahuje konstrukční návrh zástavby vybraných vysokotlakých komponent a vhodnosti jejich umístění na motoru. Prvotní návrh aplikace systému common rail pro existující traktorový motor potvrdil možnost této přestavby.
Systém common rail pro šestiválcový vznětový motor
Božik, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zabýva inštaláciou vysokotlakového vstrekovacieho systému common rail na šesťvalcový traktorový vznetový motor. V prvej časti diplomovej práce je rozobraná problematika vstrekovacích systémov a s tým súvisiacich aspektov. V ďalšej časti práce je prevedená inštalácia vstrekovacieho systému, ktorá zahŕňa umiestnenie komponentov systému common rail, prevedenie nevyhnutných zásahov do konštrukcie motora a návrh nových súčastí. V záverečnej časti sú prevedené kontrolné výpočty a pevnostná analýza nových komponentov vstrekovacieho systému.
Software pro řízení zapalování a vstřikování spalovacích motorů
Kopecký, Ivo ; Vítek, Ondřej (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Injekce paliva je systém, který dávkuje palivo do spalovacího motoru. V moderních automobilových aplikacích, toto dávkování paliva vykonává samostatný systém. Vstřikovací systém je vždy navržený na určitý typ paliva se kterým bude pracovat: benzín, LPG (známý také jako propan), ethylalkohol, methanol, metanový plyn, vodík nebo nafta. Většina vstřikovacích systému je vyrobena pro vstřikování nafty nebo benzinu. S příchodem elektronizace se stal systém pro vstřikování nafty a benzinu velice podobným. Za posledních 20 let se u automobilů v motorové části nejvíce změnila příprava směsi a její způsob zapálení. Od karburátorů se přešlo k jednotkám, které připravují spalovací směs podle aktuálního stavu provozu automobilu na silnici, např. změnou tlaku, teplotou nebo i poměrem benzínu a vzduchu.
Návrh stanice pro kontrolu filtru PCV
Tecl, Michal ; Huzlík, Rostislav (oponent) ; Pavlík, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem stanice na automatickou vizuální kontrolu filtru ventilu PCV. Ventil PCV je součástí systému Common rail, který je podrobně rozebrán v rešeršní části. Dále je zde popsán princip a možnosti strojového vidění. V praktické části je vypracováno několik konstrukčních variant, které jsou dále hodnoceny. Na základě tohoto hodnocení je vybrána nejvhodnější varianta, která je poté podrobně zpracována.
Vývoj vstřikovacích systémů vznětových motorů
Sikora, Ondřej ; Beran, Martin (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce byla zpracována jako přehledová studie pojednávající o vývoji vstřikovacích zařízení paliva pro vznětové motory. První část práce se věnuje palivovému ústrojí, která čtenáře vtáhne do všeobecné problematiky související právě s přípravou palivové směsi. Jsou zde stručně popsány jednotlivé komponenty systému a názorně vysvětleny jejich funkce. Hlavní část práce se již věnuje samotným vstřikovacím zařízením, kde jsou popsány jednotlivá technická řešení využívající se jak v minulosti, tak v současnosti. Každý systém je rozebrán z konstrukčního hlediska i jeho funkce. Poslední kapitolou je nastíněn soudobý vývoj vstřikovacích systémů a s tím spojené současné komplikace a omezení.
Vývoj a perspektivy systému common rail
Gach, Jakub ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail. Popisuje počátky systému, jeho princip a funkci jednotlivých části systému. Zabývá se rovněž vývojem jednotlivých generací systému a jejich použití. Z práce vychází, že se jedná o jeden z nejlepších vstřikovacích systému současnosti, který splňuje všechny novodobé požadavky potřebné při konstrukci a návrhu vozidla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.