Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání nového produktu BeBe Dobré ráno spotřebiteli
Platlová, Drahomíra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním nového produktu BeBe Dobré ráno spotřebiteli, tedy zkoumáním znalosti a postojů k produktu. Dále se zaměřuje na vztah spotřebitelů ke značce, jejich konzumními návyky či preferencemi. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, tj. teoretické a praktické části, jenž se následně dělí do několika kapitol. Teoretická část přibližuje čtenáři problematiku a přináší obecné informace o marketingu, které se následně odráží v druhé, praktické části. Druhá část začíná představením společnosti včetně její historie a portofólia produktů, přičemž je následována výzkumem, jehož výsledky jsou dále detailně rozebrány. Součástí závěrů výzkumu je shrnutí celého dotazování a doporučení pro budoucí vývoj značky.
Schopnost spotřebitelů reagovat na cenové slevy rychloobrátkového zboží
Brabencova, Eliska ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavní cíl diplomové práce bylo ohodnotit, jak cenové slevy ovlivňují chování spotřebitelů při nakupování rychloobrátkového zboží s důrazem na věrnost značce. Čeští zákazníci se vyznačují tím, že dávají větší důraz na nabídku slevových akcí. Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu cenových slev šamponů v České republice. Letáky hlavních prodejců drogerie byly zanalyzovány, aby bylo možné ohodnotit frekvenci a hloubku cenových slev šamponů. Chování spotřebitelů při nakupování šamponů a jejich postoj k cenovým slevám šamponů bylo popsáno pomocí dotazníku. Dvě hypotézy, že šampony jsou zlevněné velmi často a výrazně, se potvrdily. Zákazníci preferují nakupovat šampony za zlevněné ceny a někteří dokonce věří, že se nevyplatí kupovat šampony za plné ceny.
E-mail marketing
Jurnečková, Jana
Diplomová práce se zabývá e-mail marketingem. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují chování uživatelů e-mailů a odběratelů newsletterů. Hodnotí přínos e-mail marketingu v rámci komunikačního mixu firem a e-shopů, aktuální trendy e-mailových kampaní, poskytovatele e-mail marketingového softwaru. Pro zkoumání chování uživatelů e-mailů a odběratelů newsletterů bylo využito zejména dotazníkového šetření realizovaného na vzorku 610 respondentů a hloubkových rozhovorů (n = 30). Pro komparaci obchodních sdělení zasílaných v elektronické podobě bylo využito obsahové analýzy. Výsledky pak umožnily formulovat doporučení pro tvorbu e-mailových kampaní internetovými obchody a dalšími společnostmi.
Chování konečných spotřebitelů na trhu
ŠVEJDOVÁ, Monika
Moje závěrečná práce je zaměřena na chování konečných spotřebitelů na trhu. Cílem této práce je provedení průzkumu chování spotřebitelů na trhu a analýza nabídky služeb daného podniku. Pro mou bakalářskou práci jsem si vybrala společnost Výstaviště České Budějovice a. s. a její výstavu Země živitelka. Na základě studia odborné literatury jsem uvedla členění spotřebitelů, popsala jsem chování konečných spotřebitelů a faktory, které na ně působí. Následně jsem provedla výzkum chování spotřebitelů na trhu. Tento výzkum byl realizován na výstavě Země živitelka formou ústního dotazování návštěvníků. Na základě získaných údajů jsem vyhodnotila dotazníky a zhodnotila chování konečných spotřebitelů na trhu. Rovněž jsem provedla analýzu nabídky služeb dané společnosti. Výsledkem mého výzkumu je zjištění, že zde existuje mnoho faktorů, které ovlivňují spotřebitele. Chování spotřebitelů závisí na typu výstavy, doprovodném programu na výstavě a také nabídkou vystavovatelů.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Mihoková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kopáčková, Lenka (oponent)
Cílem práce je analyzovat kupní chování spotřebitelů na trhu sušenek a oplatek, nalézt specifika a zmapovat využití prodejních kanálů. První část je věnována teoretickému aparátu, který pomůže pochopit spotřebitelovy predispozice, životní styl a průběh kupního rozhodovacího procesu v obecné rovině. Druhá část je zaměřena na samotný trh sušenek a oplatek a současnou situaci. Třetí praktická část se zabývá výsledky marketingového výzkumu spotřebitelů v oblasti sušenek a oplatek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.