Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní chování obyvatel Kadaně
Vik, Tomáš ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování obyvatel města Kadaň. První část poskytuje základní informace o Kadani, o poloze a členění města. Druhá část mapuje rozmístění prodejen, zabývá se jejich klasifikací a charakteristikou. Třetí část je věnovaná současným trendům v nákupním chování českého spotřebitele. V závěrečné čtvrté kapitole jsou získaná data z dotazníkového šetření vyhodnocena a porovnána s údaji ze třetí kapitoly.
Nákupní chování a postoje zákazníků maloobchodní jednotky
MAREŠOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo na základě analýzy nákupního chování a postojů zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Flop Diskont Mladá Vožice, navrhnout konkrétní opatření na zlepšení. V teoretické části práce jsou nejprve charakterizovány základní pojmy - spotřební a nákupní chování, kupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů, jednotlivé typy kupujících, marketingový výzkum, proces marketingového výzkumu a používané techniky. V analytické části jsou pak stručně charakterizovány společnosti FLOP JIH spol. s r.o., FLOSMAN a. s. a také prodejna Flop Diskont Mladá Vožice. Dále je zde provedena analýza nákupního chování a postojů zákazníků vybrané prodejny, a to na základě dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr jsou v několika oblastech navrhnuta doporučení pro zlepšení.
Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz
Ježková, Petra ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Mňahončáková, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zmapovat a analyzovat české internetové prostředí s ohledem na vnímání značek e-shopů a nákupní zvyklosti při nakupování na internetu. Dílčím cílem je nalézt klíčové faktory a trendy v nákupním rozhodování českých spotřebitelů na internetu a srovnat jejich roli s rolí značek internetových obchodů. Sekundárním cílem této práce je provést hodnocení značky českého internetového obchodu Alza.cz. V rámci práce byla provedena analýza dostupných sekundárních dat a byl proveden vlastní primární marketingový výzkum prostřednictvím internetového dotazníkového šetření. V rámci práce byly stanoveny a ověřovány tři hypotézy. Na základě výstupů výzkumu byla formulována doporučení pro internetové obchody působící na českém virtuálním trhu a také konkrétní doporučení pro e-shop Alza.cz.
Změny nákupního chování zákazníků ve vybraném regionu
Háková, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pajer, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda došlo ke změně nákupního chování zákazníků oproti předcházejícím dvou letům, kdy byl v rámci mé bakalářské práce proveden obdobný výzkum. Celá práce je rozdělena do 3 částí. První část se týká teoretického popisu rozhodovacího procesu zákazníků, vymezení maloobchodních forem prodeje a rovněž se zabývá privátními značkami a biopotravinami. Druhá část je věnována vývoji českého maloobchodního trhu v několika posledních letech, současné situaci na českém trhu a nastínění možného budoucího vývoje. Třetí část zahrnuje detailní popis nákupních možností v okrese Tábor a vyhodnocení vlastního výzkumu, jež byl proveden na základě dotazníkového šetření včetně srovnání získaných výsledků s údaji z předchozího výzkumu. Celá práce je zakončena zhodnocením a shrnutím výsledků a poznatků, jež byly zjištěny z provedeného výzkumu s uvedením návrhů, kde by bylo možné tyto výsledky uplatnit přímo v praxi.
Výzkum nákupního chování spotřebitele a obchodní vybavenost v Karlových Varech
Preňková, Martina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní chování spotřebitelů a obchodní vybavenost města Karlovy Vary. Popisuje maloobchodní síť prodejen, které se zaměřují na prodej potravinářského zboží. Analýza vychází z dotazníkového šetření, ve kterém je zkoumána struktura nakupujících, frekvence návštěvnosti a aspekty ovlivňující výběr hlavní prodejny. Závěr tvoří shrnutí výstupů šetření a porovnání s celorepublikovými trendy nákupního chování spotřebitelů.
Spotřební chování na trhu s masnými výrobky
PROKOPOVÁ, Lenka
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo provést analýzu spotřebního a nákupního chování na trhu s masem a masnými výrobky. Na základě této analýzy pak doporučit spotřebitelům výrobky s ohledem na různá stravovací doporučení. Pro sepsání své práce jsem využila studium odborné literatury a sběr sekundárních dat. Sekundární data jsem získala provedením dotazníkového šetření. Z dotazníkového šetření vyplynulo, jaké je v České republice spotřební a nákupní chování na trhu s masem a masnými výrobky. Údaje získané dotazníkovým šetřením jsem zpracovala do grafů, aby byly výsledky přehledné. Grafy jsem slovně ohodnotila. V další části práce jsem se zabývala tím, zda se spotřebitelé řídí stravovacími doporučeními, která se týkají konzumace masa a masných výrobků. S těmito doporučeními jsem porovnala výsledky výzkumu a vytvořila jsem konkrétní stravovací doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.