Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sportovní hala
Horká, Petra ; Ing. Josef Puchner,CSc. (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
V diplomové práci je vypracován ve dvou variantách návrh nosné konstrukce sportovní haly pro běžné sporty (házená, malý fotbal, tenis, volejbal, košíková) o půdorysných rozměrech 42 m x 72 m a světlé výšce 8 m. Konstrukce je navržena pro oblast Brno. Ve statickém výpočtu jsou navrženy a posouzeny hlavní nosné konstrukční prvky jako dřevěný lepený plnostěnný vazník, dřevěné vaznice, ocelové trámky, ztužidla a táhla, sloupy, které spolu s vazníkem tvoří příčnou vazbu, dále patka a kotvení. Vybraná varianta je dále podrobněji rozpracována. Součástí práce je výkresová dokumentace vybrané varianty skládající se z dispozičního výkresu, výkresu vybraných konstrukčních dílců a charakteristické detaily.
Výstavní pavilon
Zogata, Pavel ; Pilgr, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
V bakalářské práci je vypracován návrh nosné ocelové konstrukce výstavního pavilonu o půdorysných rozměrech 30x36 m, maximální výškou 12 m, pro oblast Brno. Ve statickém výpočtu jsou navrženy a posouzeny hlavní nosné konstrukční prvky jako plnostěnná vaznice, příhradový vazník, ztužidla a plnostěnné sloupy, které spolu s vazníkem tvoří příčnou vazbu, dále patka a kotvení. Součástí práce je výkresová dokumentace skládající se z dispozičního výkresu, příčných řezů, výrobního výkresu vazníku a vybraných detailů.
Parkovací dům
Frank, Ivo ; Barnat, Jan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je zpracování řešení hlavní nosné konstrukce parkovacího domu ve městě Olomouc ve stupni dokumentace pro provedení stavby. Sedmipodlažní objekt má půdorysný rozměr cca 57,2m x 37,0m. Výška konstrukce je 19,2m.Zpracovávanou konstrukční variantou je spřažená ocelobetonová podlahová deska.
Analýza D-oblastí pomocí modelů náhradní příhradoviny
Konárek, Lukáš ; Hradil, Petr (oponent) ; Zídek, Rostislav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza několika typických D-oblastí železobetonových konstrukcí. Analýza je provedena pomocí metody náhradní příhradoviny. Jako první jsou modely náhradní příhradoviny využity při analýze smyku ohýbaného nosníku. Dále je v jednotlivých kapitolách ukázáno řešení konkrétních D-oblastí metodou náhradní příhradoviny. Tyto konkrétní příhradové modely jsou řešeny programem RFEM pracujícím na principu metody konečných prvků.
Zahradnické centrum
Hodonský, Petr ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o návrhu a posouzení nosné ocelové konstrukce zahradnického centra. Objekt se nachází v lokalitě Brno – Jundrov. Celková výška objektu je 9m a délka 35m. Příčná vazba je tvořena plnostěnným svařovaným vazníkem, který společně se sloupy tvoří ocelový rám. Zatížení se skládá z vlastní tíhy, ostatního stálého a klimatického zatížení v podobě větru a sněhu v příslušné lokalitě. Statické posouzení vychází z předchozího zatížení a je proveden pomocí programu Dlubal Rstab 7.04 a ručního ověření vybraných prvků.
Skladová hala
Urbánek, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Náplní bakálářské práce je návrh ocelové konstrukce zastřešení skladové haly v lokalitě města Třebíč. Navržená konstrukce bude mít půdorysné rozměry 43,200 x 27,850 m a výšku 8,150 m. Hala je navržena se sedlovou střechou. Hlavní nosná konstrukce je tvořena rámem. Šířka rámu je 24,000 m. Rámy mají osovou vzdálenost 4,200 m. Rámy jsou spojeny plnostěnnými vaznicemi. Podélná tuhost konsturkce je zajištěna příčnými ztužidly, vaznicemi a paždíky. Střešní plášť je ze sendvičových střešních panelů, uložených přímo na vaznice. Obvodový plášť je ze sendvičových stěnových panelů. Podél skladovací haly je přístřešek s rampou.
Sportovní hala
Sengerová, Ingrid ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
V rámci této bakalářské práce se budu zabývat návrhem nosné konstrukce sportovní haly pro běžné sporty (házená, malý fotbal, tenis, volejbal, košíková) situovanou v oblasti města Brno, přičemž půdorysné rozměry této konstrukce jsou cca 36 m x 48 m a světlé výšce cca 8 m. Příčnou vazbu haly tvoří vazníky, které jsou uloženy kloubově na čepovém spoji. Prostorové ztužení zajišťují příčná ztužidla. Součástí práce je výkresová dokumentace skládající se z dispozičního výkresu, příčných řezů, výrobního výkresu vazníku a vybraných detailů.
Ocelová konstrukce víceúčelové haly
Pisch, Jiří ; Hron, Lukáš (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh ocelové konstrukce víceúčelové haly v lokalitě města Studénka. Navržená konstrukce bude mít půdorysné rozměry 35 x 50 m a výšku objektu 12 m. Hala je navržena z ocelových rámů z válcovaných profilů a se sedlovou střechou. Hala je navržena jako dvoulodní. Hlavní loď má rozpětí 26 m a vedlejší loď určena jako prostor pro sociální zázemí má rozpětí 9 m. Výpočtový model konstrukce a návrh dimenzí hlavních nosných prvků byl vytvořen v programu Scia Engineer 2013. Konstrukce je navržena z oceli S355.
Ocelová konstrukce zastřešení sportovní haly
Frank, Ivo ; Barnat,, Jan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je návrh ocelové konstrukce konstrukci zastřešení sportovní haly v lokalitě Statutárního města Jihlava. Navržená konstrukce bude mít půdorysné rozměry 45,200 x 40,300 m a výšku 15,150 m. Hala je navržena s válcovou střechou. Hlavní nosná konstrukce je tvořena z obloukových příhradových rámů. Šířka rámu je 40,300 m. Rámy mají osovou vzdálenost 9,000 m. Rámy jsou spojeny přímopásovými příhradovými vaznicemi, které jsou uspořádány radiálně. Podélná tuhost konstrukce je zajištěna příčnými ztužidly a horními pásy vaznic. Střešní plášť je ze střešních panelů, uložených přímo na vaznice. Obvodový plášť je po stranách objektů také tvořen panely. V čele objektu je obvodový plášť tvořen samonosnou konstrukcí, která není součástí tohoto projektu.
Bezpečnostní rám závodního vozu
Sedlář, Jiří ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o zvýšení ochrany posádky závodního automobilu provedením změn v jeho bezpečnostní konstrukci dle současných bezpečnostních předpisů. K posouzení navržených možností konstrukcí bylo použito metody konečných prvků. Výsledkem práce jsou jednotlivé varianty s rozdílnými prvky rámu, které mají za úkol zvýšit bezpečnost daného závodního automobilu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.