Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Possibility of Replacing the Formula Student Chain Secondary Transmission by Gearwheels
Košík, Matej ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
This thesis deals with research of possibilities of replacing secondary chain drive by gear with purpose to integrate secondary gear and differential into engine block of vehicle Formula Student. It compares single draft designs. The first part of thesis consists of an introduction to Formula Student competition and a research of parts of traction conversion unit and of the formula Dragon 9 internal combustion engine. In the second part multiple draft designs of secondary gearing were performed and then checked by strength calculations. The best version of replacing secondary gearing is bevel gear. It is complex issue to design a gear suitable for application in racing car, so I suggest further possibilities of optimisation the bevel gear.
Návrh komponent řízení vozidla
Hlaváč, František ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukcí komponent sestavy řízení závodního monopostu Formule Student. Hlavními komponenty jsou hřeben řízení s tělesem částečně vyrobeným z uhlíkového kompozitu a kuželová převodka řízení se zakřivenými zuby. Součásti práce je i návrh uložení jednotlivých komponent. Práce se zabývá také možnostmi využití sloupku řízení z uhlíkového kompozitu.
Konstrukční návrh drtiče větví
Labský, Jiří ; Pavlík, Jan (oponent) ; Novotný, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provést konstrukční návrh štěpkovače větví, připojovaného za traktor ZETOR 3011. V úvodu práce je popsáno k čemu štěpkovače slouží. První část práce obsahuje rešerši v oblasti štěpkovačů větví. Poté následuje popis vlastní konstrukce štěpkovače se základními konstrukčními výpočty. Součástí práce je 3D model navrženého stroje a výkresová dokumentace vybraných částí. Další část je věnována technicko-ekonomickému zhodnocení navrženého řešení. V poslední části práce je provedena analýza rizik projektu.
Návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu
Kresta, Vojtěch ; Vančura, Jan (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh samosvorného diferenciálu závodního automobilu. Popisuje metodu sestavení modelu prostoru pro diferenciál s využitím 3D scanneru ATOS a prostředí softwaru Pro/ENGINEER. Další část popisuje tvorbu modelu sériového otevřeného diferenciálu. Hlavní pozornost je věnována návrhu obou variant lamelového samosvorného diferenciálu a rozboru problémů řešených u jednotlivých součástí. Dále je v této práci provedena analýza napjatosti vybraných částí – klece, víka diferenciálu a jejich porovnání před a po optimalizaci.
Výroba ozubení kuželového soukolí
Vondra, Tomáš ; Prokop, Jaroslav (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářská práce je podat základní informace o teorii a výrobě kuželových ozubených kol. Práce také obsahuje návrh plastového kuželového soukolí s přímými zuby a porovnání dvou různých výrobních technologií, jmenovitě obrážení dvěma noži a FDM (Fused Deposition Modeling).
Hluk kuželového soukolí
Foltis, Aleš ; Kalíšek, Libor (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stanovit vliv jednobokého odvalu kuželového soukolí na hladinu hluku kompletní nápravy. Dále, se zde zabývat, jak výrobou a geometrii kuželových soukolí, tak i vznikem, tvarem a polohou kontaktního pole zakřiveného zubu u tipu kuželového soukolí Oerlikon. V závěru práce vyhodnotit optimální montážní polohu daného páru jednoho soukolí a její vliv na hladinu hluku celé nápravy při daných modifikacích kontaktního pole zubů.
Řídicí systémy řazení reverzace pod zatížením traktorových převodovek
Holub, Přemysl ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá přehledem používaných traktorových převodovek řazených pod zatížením. Zahrnuje důvody potřebnosti konstruovat tyto převodovky a požadavky na takovéto převodové ústrojí. Podrobněji jsou zde popsány násobiče točivého momentu, jimiž je řazení pod zatížením realizováno. Za obecným popisem jednotlivých typů převodovek vždy následuje konkrétní příklad jejich použití u současných traktorů. V kapitole o mechanických převodovkách částečně řazených pod zatížením je věnována větší pozornost převodovým ústrojím traktorů tuzemské společnosti Zetor. V jedné z posledních kapitol je věnován větší prostor diferenciálním hydrostatickým převodovkám s plynulou změnou pojezdové rychlosti, neboť ty jsou považovány za nejnovější technologii přenosu točivého momentu u traktorových převodovek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.