Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hluk kuželového soukolí
Foltis, Aleš ; Kalíšek, Libor (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stanovit vliv jednobokého odvalu kuželového soukolí na hladinu hluku kompletní nápravy. Dále, se zde zabývat, jak výrobou a geometrii kuželových soukolí, tak i vznikem, tvarem a polohou kontaktního pole zakřiveného zubu u tipu kuželového soukolí Oerlikon. V závěru práce vyhodnotit optimální montážní polohu daného páru jednoho soukolí a její vliv na hladinu hluku celé nápravy při daných modifikacích kontaktního pole zubů.
Řešení montážních deformací bloku motoru
Foltis, Aleš ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je stanovit velikost a rozložení montážních deformací bloku motoru při rozdílném statickém zatěžovaní. Práce je zaměřena především na deformačně-napjatostní analýzu bloku s vložkou při rozdílném postupu dotahování šroubů v hlavě válců a velikosti momentu utažení. Výpočet a vyhodnocení řešení daného problému je provedeno metodou konečných prvků na základě znalostí programu ANSYS. Rovněž se v práci zabývám metodami diagnostiky pro možné zjištění deformací bloku motoru.
Řešení montážních deformací bloku motoru
Foltis, Aleš ; Píštěk, Václav (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je stanovit velikost a rozložení montážních deformací bloku motoru při rozdílném statickém zatěžovaní. Práce je zaměřena především na deformačně-napjatostní analýzu bloku s vložkou při rozdílném postupu dotahování šroubů v hlavě válců a velikosti momentu utažení. Výpočet a vyhodnocení řešení daného problému je provedeno metodou konečných prvků na základě znalostí programu ANSYS. Rovněž se v práci zabývám metodami diagnostiky pro možné zjištění deformací bloku motoru.
Hluk kuželového soukolí
Foltis, Aleš ; Kalíšek, Libor (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stanovit vliv jednobokého odvalu kuželového soukolí na hladinu hluku kompletní nápravy. Dále, se zde zabývat, jak výrobou a geometrii kuželových soukolí, tak i vznikem, tvarem a polohou kontaktního pole zakřiveného zubu u tipu kuželového soukolí Oerlikon. V závěru práce vyhodnotit optimální montážní polohu daného páru jednoho soukolí a její vliv na hladinu hluku celé nápravy při daných modifikacích kontaktního pole zubů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.