Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Graphical Interface for Flight Displays
Tabášek, Michal ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the flight data visualization. It contains a description of the airplane mathematics and physics model, instruments used for flight data visualization and process of creating a primary flight display for flight simulator. The display is created using C++ language and OpenGL graphics library.
Simulovaná rozhraní testovací stanice avioniky
Gabriel, Petr ; Šteffan, Pavel (oponent) ; Ing. Michal Závišek. Honeywell,spol. s r.o. (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem řešení pro vzdálenou správu a řízení testovací stanice avioniky Honeywell Primus EPIC. Kromě návrhu je v práci popsána avionika, testovací stanice i specifikace pro přenos dat pomocí sběrnic RS-422 a ARINC 429.
Záznamové zařízení leteckého motoru
Vrána, Michal ; Šebesta, Ondřej (oponent) ; Červenka, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o záznamovém zařízení leteckého motoru. V první části je provedena rešerše aktuálních možností, dostupných na trhu a popis letounu a jeho pohonné jednotky, na kterém bude řešení zastavěno. Následuje rozbor vlastního řešení zařízení, včetně rozebrání různých výhod a nevýhod jednotlivých možností zobrazení a nastavení zařízení. V poslední části práce jsou další možnosti rozvoje zařízení a postprocessingu dat.
Radarový výškoměr pro ultralehká letadla
Imrich, Marek ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Radarove zariadenia patria medzi neodlucitelnu sucast leteckej sfery. K navadzaniu ul- tralahkych lietadiel pri pristavani je velmi dolezite vyuzivat vhodny modul. Bakalarska praca je zamerana na vyuzivanie vyskoveho radaru zalozeneho na mikrovlnnom senzore IWR6843ISK vyrabaneho spolocnostou TEXAS Instruments a jeho aplikovanie v praxi pre ultralahke lietadla. Jeho schopnostou v spojeni s pocitacom je vyskove navadzanie ultra- lahkeho lietadla na pristavaciu plochu drahy pomocou generovania zvukovych tonov, ktore maju pilotovi indikovat vzdialenost nad terenom. Hlavnym cielom prace je navrhnut model pouzitia mikrovlnneho modulu v spojeni s pocitacom a jeho nasledne otestovanie vhodnosti pouzitia pri vykonavani pristavacieho manevru. Cielom prace je navrhnutie systemu, ktory pracuje s milimetrovym radarom a jeho zhodnotenie pouzitelnosti v praxi. Navrhovany modul generuje bodove mracna, ktore su nasledne syntakticky analyzovane, nasledne su vystupne data vhodne korelovane, dalej transformovane na exaktnu vysku polohy lietadla nad terenom s naslednou zvukovou interpretaciou pilotovi.
Zhodnocení výhod a nevýhod systémů automatizace v letounu
Vrána, Michal ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Horpatzká, Michaela (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o systémech automatizace v civilních letounech. V první části je rozebrán historický vývoj soustavy řízení a systémů automatizace spolu s filozofií, s jakou je v dnešní době do letounů implementována. Následuje zhodnocení výhod a nevýhod systému spolu s výčtem a následným popisem jednotlivých systémů, které se podílejí na automatickém letu. V poslední části práce jsou rozebrány vybrané letecké nehody a incidenty se zaměřením na vliv automatizace a případného lidského faktoru.
Futuristický kokpit moderního letounu
Hlipala, Martin ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práca poukazuje na historický vývoj letových prístrojov, diskutuje trendy v dizajne letových ukázateľov a kladie si za cieľ predstaviť moderný kokpit zjednocujúci hlavné letové prístroje, ktoré dopĺňa dátami z podsystémov lietadla. Návrh sa zakladá na aktuálne používaných letových displejoch Boeingu 737-800, tvoriacich systém EFIS, ktorý graficky inovuje a rozširuje o ďalšiu funkcionalitu. Výsledkom je niekoľko konceptov, ktoré sa následne implementujú prostredníctvom novo vytvoreného systému užívateľského rozhrania.
Radarový výškoměr pro ultralehký letoun
Zahradník, Jiří ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se autor zabývá návrhem a částečnou implementací radarového výškoměru. V této práci je kladen důraz na modulární architekturu a proto je tento výškoměr navržen jako soubor samostatných modulů komunikujících pomocí BSD schránek. Implementace programového vybavení je v C++ a pro generování zvuku je použita knihovna PulseAudio. Dále je zde řešena bezpečnost mezivláknové fronty a zásobníku pomocí třídy implementované jako šablona pro zachování jednoduchosti a obecnosti pro další využití.
Graphical Interface for Flight Displays
Tabášek, Michal ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the flight data visualization. It contains a description of the airplane mathematics and physics model, instruments used for flight data visualization and process of creating a primary flight display for flight simulator. The display is created using C++ language and OpenGL graphics library.
Grafické rozhraní letových displejů
Brumovský, Vít ; Dittrich, Petr (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s vývojem avioniky, s technikami a možnostmi zobrazení jednotlivých letových veličin a popisuje tvorbu primárního letového displeje pro letecký simulátor. V textu se nachází také podrobnosti o implementaci a způsobu testování. Displej je vytvořen pomocí jazyka C++ a grafické knihovny OpenGL. Vytvořené řešení poskytuje dva režimy zobrazení dat - klasický a monochromatický. Výsledný displej je možné z velké části konfigurovat a upravit ho tak pro konkrétní typ letadla.
Řídící jednotka pro turboventilátorový motor TFE731
Slavotínek, Jan ; Mikuláštík, Jiří (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce, je klasifikována jako interní experimentální projekt, jehož cílem je navrhnout HW a nízko úrovňový SW zjednodušené demonstrační verze řídicí jednotky pro turboventilátorový motor TFE731 podle definovaných požadavků. Očekávanými výstupy kromě návrhu systému, jsou i poznatky o případných technických problémech a nesnázích, které se během analýzy a vývoje systému vyskytnou. Práce se zabývá stručným pohledem do historie letectví a avioniky, teoretickým rozborem turboventilátorového motoru, analýzou měřených a řízených veličin. Na základě požadavků a analýzy V/V veličin je proveden obvodový návrh a návrh nízko úrovňového řídicího SW.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.