Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulovaná rozhraní testovací stanice avioniky
Gabriel, Petr ; Šteffan, Pavel (oponent) ; Ing. Michal Závišek. Honeywell,spol. s r.o. (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem řešení pro vzdálenou správu a řízení testovací stanice avioniky Honeywell Primus EPIC. Kromě návrhu je v práci popsána avionika, testovací stanice i specifikace pro přenos dat pomocí sběrnic RS-422 a ARINC 429.
Záznamové zařízení leteckého motoru
Vrána, Michal ; Šebesta, Ondřej (oponent) ; Červenka, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o záznamovém zařízení leteckého motoru. V první části je provedena rešerše aktuálních možností, dostupných na trhu a popis letounu a jeho pohonné jednotky, na kterém bude řešení zastavěno. Následuje rozbor vlastního řešení zařízení, včetně rozebrání různých výhod a nevýhod jednotlivých možností zobrazení a nastavení zařízení. V poslední části práce jsou další možnosti rozvoje zařízení a postprocessingu dat.
Radarový výškoměr pro ultralehká letadla
Imrich, Marek ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Radarove zariadenia patria medzi neodlucitelnu sucast leteckej sfery. K navadzaniu ul- tralahkych lietadiel pri pristavani je velmi dolezite vyuzivat vhodny modul. Bakalarska praca je zamerana na vyuzivanie vyskoveho radaru zalozeneho na mikrovlnnom senzore IWR6843ISK vyrabaneho spolocnostou TEXAS Instruments a jeho aplikovanie v praxi pre ultralahke lietadla. Jeho schopnostou v spojeni s pocitacom je vyskove navadzanie ultra- lahkeho lietadla na pristavaciu plochu drahy pomocou generovania zvukovych tonov, ktore maju pilotovi indikovat vzdialenost nad terenom. Hlavnym cielom prace je navrhnut model pouzitia mikrovlnneho modulu v spojeni s pocitacom a jeho nasledne otestovanie vhodnosti pouzitia pri vykonavani pristavacieho manevru. Cielom prace je navrhnutie systemu, ktory pracuje s milimetrovym radarom a jeho zhodnotenie pouzitelnosti v praxi. Navrhovany modul generuje bodove mracna, ktore su nasledne syntakticky analyzovane, nasledne su vystupne data vhodne korelovane, dalej transformovane na exaktnu vysku polohy lietadla nad terenom s naslednou zvukovou interpretaciou pilotovi.
Zhodnocení výhod a nevýhod systémů automatizace v letounu
Vrána, Michal ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Horpatzká, Michaela (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o systémech automatizace v civilních letounech. V první části je rozebrán historický vývoj soustavy řízení a systémů automatizace spolu s filozofií, s jakou je v dnešní době do letounů implementována. Následuje zhodnocení výhod a nevýhod systému spolu s výčtem a následným popisem jednotlivých systémů, které se podílejí na automatickém letu. V poslední části práce jsou rozebrány vybrané letecké nehody a incidenty se zaměřením na vliv automatizace a případného lidského faktoru.
Futuristický kokpit moderního letounu
Hlipala, Martin ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Práca poukazuje na historický vývoj letových prístrojov, diskutuje trendy v dizajne letových ukázateľov a kladie si za cieľ predstaviť moderný kokpit zjednocujúci hlavné letové prístroje, ktoré dopĺňa dátami z podsystémov lietadla. Návrh sa zakladá na aktuálne používaných letových displejoch Boeingu 737-800, tvoriacich systém EFIS, ktorý graficky inovuje a rozširuje o ďalšiu funkcionalitu. Výsledkom je niekoľko konceptov, ktoré sa následne implementujú prostredníctvom novo vytvoreného systému užívateľského rozhrania.
Radarový výškoměr pro ultralehký letoun
Zahradník, Jiří ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se autor zabývá návrhem a částečnou implementací radarového výškoměru. V této práci je kladen důraz na modulární architekturu a proto je tento výškoměr navržen jako soubor samostatných modulů komunikujících pomocí BSD schránek. Implementace programového vybavení je v C++ a pro generování zvuku je použita knihovna PulseAudio. Dále je zde řešena bezpečnost mezivláknové fronty a zásobníku pomocí třídy implementované jako šablona pro zachování jednoduchosti a obecnosti pro další využití.
Graphical Interface for Flight Displays
Tabášek, Michal ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the flight data visualization. It contains a description of the airplane mathematics and physics model, instruments used for flight data visualization and process of creating a primary flight display for flight simulator. The display is created using C++ language and OpenGL graphics library.
Grafické rozhraní letových displejů
Brumovský, Vít ; Dittrich, Petr (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s vývojem avioniky, s technikami a možnostmi zobrazení jednotlivých letových veličin a popisuje tvorbu primárního letového displeje pro letecký simulátor. V textu se nachází také podrobnosti o implementaci a způsobu testování. Displej je vytvořen pomocí jazyka C++ a grafické knihovny OpenGL. Vytvořené řešení poskytuje dva režimy zobrazení dat - klasický a monochromatický. Výsledný displej je možné z velké části konfigurovat a upravit ho tak pro konkrétní typ letadla.
Řídící jednotka pro turboventilátorový motor TFE731
Slavotínek, Jan ; Mikuláštík, Jiří (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce, je klasifikována jako interní experimentální projekt, jehož cílem je navrhnout HW a nízko úrovňový SW zjednodušené demonstrační verze řídicí jednotky pro turboventilátorový motor TFE731 podle definovaných požadavků. Očekávanými výstupy kromě návrhu systému, jsou i poznatky o případných technických problémech a nesnázích, které se během analýzy a vývoje systému vyskytnou. Práce se zabývá stručným pohledem do historie letectví a avioniky, teoretickým rozborem turboventilátorového motoru, analýzou měřených a řízených veličin. Na základě požadavků a analýzy V/V veličin je proveden obvodový návrh a návrh nízko úrovňového řídicího SW.
Využití moderních metod zvyšování spolehlivosti pro implementaci řídicího systému
Szurman, Karel ; Mičulka, Lukáš (oponent) ; Kaštil, Jan (vedoucí práce)
U leteckých řídicích a kritických systémů je nutné zaručit minimální úroveň odolnosti vůči poruchám a jejich vysokou spolehlivost. Na elektronické součástky těchto systémů působí nežádoucím vlivem okolní podmínky prostředí a to hlavně kosmické záření. V práci jsou popsány nejčastější typy poruch polovodičových součástek a zařízení spolu s moderními metodami, kterými lze zvýšit odolnost systému proti těmto poruchám a jeho celkovou spolehlivost. Jsou uvedeny aspekty návrhu leteckého systému vzhledem k jeho konečné certifikaci a způsoby, jakými lze posoudit jeho bezpečnost. Práce popisuje návrh a implementaci řídicího systému CAN sběrnice pro platformu FPGA, který využívá protokolu CANAerospace. Vytvořený systém je dále vylepšen pomocí TMR architektury. Odolnost proti poruchám obou verzí systému je otestována prostřednictvím SEU frameworku, jenž umožňuje za pomocí částečné dynamické rekonfigurace generovat SEU poruchy přímo do designu běžícího v FPGA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.