Název:
Řídící jednotka pro turboventilátorový motor TFE731
Překlad názvu:
Control unit for turbofan jet engine TFE731
Autoři:
Slavotínek, Jan ; Mikuláštík, Jiří (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce, je klasifikována jako interní experimentální projekt, jehož cílem je navrhnout HW a nízko úrovňový SW zjednodušené demonstrační verze řídicí jednotky pro turboventilátorový motor TFE731 podle definovaných požadavků. Očekávanými výstupy kromě návrhu systému, jsou i poznatky o případných technických problémech a nesnázích, které se během analýzy a vývoje systému vyskytnou. Práce se zabývá stručným pohledem do historie letectví a avioniky, teoretickým rozborem turboventilátorového motoru, analýzou měřených a řízených veličin. Na základě požadavků a analýzy V/V veličin je proveden obvodový návrh a návrh nízko úrovňového řídicího SW.
This thesis is classified as an internal experimental project whose aim is to design HW and low level SW of simplified version of the controller for TFE731 turbofan engine according to defined requirements. The expected outputs in addition to the system design is also information about possible technical problems and difficulties arising during the analysis and development of the system. The work covers a brief look into the history of aviation and avionics, theoretical analysis turbofan engine, analysis of measured and controlled variables. Based on the requirements analysis and I/O values is made circuit design (HW) and design of the low level control software.
Klíčová slova:
ARM cortex R.; avionika; embedded C; mikroprocesorová technika; měření; návrh hardware a software; zpracování signálů; Řízení; ARM cortex R.; avionics; Control; embedded C; hardware and software design; measurement; microprocessor technology; signal processing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/58782