Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část této práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována analýza okolí podniku, SWOT analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navrženy možná řešení.
Podnikatelský záměr
Bětík, Tomáš ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru pro výstavbu administrativní budovy. První část tvoří teoretická východiska ke zpracování podnikatelského záměru. V další části je analyzována současná situace ve společnosti. Na závěr je uveden návrh realizace projektu a jeho celkové zhodnocení včetně přínosů.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Srovnání podnikatelských záměrů: běžný bytový dům vs. pasivní bytový dům
Vlčková, Klára ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je srovnání realizace podnikatelského záměru výstavby běžného bytového domu s realizací podnikatelského záměru výstavby pasivního bytového domu ve sledované firmě. První část shrnuje teoretické poznatky související s podnikatelským záměrem a s pasivním domem. Další oddíl se věnuje hodnocení bytové výstavby a analýze okolí podniku. Ve třetí části jsou uvedeny návrhy realizace podnikatelských záměrů s jejich financováním. Závěr pojednává o tom, zda uskutečnit záměr výstavby pasivního bytového domu nebo běžného bytového domu.
Ocenění společnosti PEGAS NONWOVENS SA.
Kurfürst, Marek ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění vnitřní hodnoty akcie společnosti Pegas Nonwovens SA,která je obchodována ve SPAD na Pražské burze. Práce začíná analýzou příčin fluktuace cen akcií a snaží se postihnout příčiny těchto cenových výkyvů. Ze vzájemného vztahu burzovního indexu a akcie Pegasu je zjištěn koeficient Beta, který slouží pro výpočet nákladů vlastního kapitálu. Při zjišťování vnitřní hodnoty akcie je postupováno v pěti krocích. Nejprve je charakterizováno makro a mikroprostředí, ve kterém společnost Pegas podniká. Následně je provedena z výkazů finanční analýza a jsou definovány tzv. "value drivers". Na základě takto zjištěných dat je vytvořena prognóza pravděpodobného vývoje, tj. business plán, který kvantifikován do podoby pro forma finančních výkazů. Čtvrtým krokem je výpočet volného finančního toku pro akcionáře (FCFE) a posledním krokem je kalkulace současné hodnoty vlastního kapitálu a jedné akcie.
Ocenění společnosti Povltavské mlékárny, a. s.
Čunková, Ludmila ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je co nejpřesněji stanovit hodnotu společnosti Povltavské mlékárny, a.s. pro externího potenciálního investora na základě dostupných informací k 30.11.2009. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část popisuje doporučený postup při oceňování podniku. Prvním krokem je analýza prostředí, ve kterém se podnik nachází. Dále následuje finanční analýza a sestavení finančního plánu. Na závěr teoretické části jsou popsány jednotlivé metody oceňování podniku. V praktické části jsou pak získané poznatky aplikované na společnosti Povltavské mlékárny, a.s. Pro ocenění je použita dvoufázová metoda DFC ve variantě FCFE.
Ocenění podniku Maso Planá, a. s.
Boháčová, Dagmar ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Kolářová, Blanka (oponent)
Nastínění teoretického rámce oceňování společnosti a po té aplikování na společnost Maso Planá, a.s. Krátké představení společnosti Maso Planá, a.s. Provedení analýzy okolí podniku. Finanční analýza Maso Planá, a.s. a následně finanční analýza podniku Masna Studená,a.s. Vytvoření finančního plánu a stanovení volných peněžních toků. Ocenění podniku Maso Planá, a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.