Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zážitkový marketing v produktech cestovního ruchu turistického informačního centra ve Voticích
VRŇÁKOVÁ, Jana
Hlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout konkrétní produkt cestovního ruchu. Tohoto cíle bylo dosaženo na základě zhodnocení současné nabídky zážitkových akcí konaných na Voticku a zhodnocení poptávky, prostřednictvím dotazníkového šetření mezi obyvateli Votic, obyvateli okolních vesnic a návštěvníků. Neméně významně přispělo k tvorbě vhodného produktu také hodnocení odborníků oblastí souvisejících s produktem. Veškeré tyto poznatky vedly k vytvoření produktu cestovního ruchu tzv. stezky zdraví.
Průzkum produktů turistického informačního centra v Litoměřicích v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
KOSINOVÁ, Vladimíra
Situační analýza produktů turistického informačního centra v Litoměřicích a využití zážitkového marketingu v jeho aktivitách.
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami
HARTLOVÁ, Jana
Tato bakalářská práce s názvem "Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami" má za cíle analyzovat produkt cestovního ruchu turistického informačního centra (Hornické muzeum Příbram), zhodnotit roli zážitkového marketingu při tvorbě tohoto produktu, dále rozebrat spolupráci tohoto produktu s turistickým informačním centrem (Informační centrum Knihovny Jana Drdy v Příbrami). Při zjištění nedostatků jsou v práci navržena nová vhodná řešení.
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Plzni
DENKOVÁ, Lenka
Cíl bakalářské práce spočívá už v jejím názvu: ,,Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu informačního centra". Na počátku práce jsou stanoveny cíle a hypotézy práce, které jsou v závěru buď vyvráceny nebo potvrzeny. V práci jsou pak vymezeny jednotlivé pojmy, týkající se dané problematiky. Hlavní část práce je rozdělena na analýzu cestovního ruchu v Plzni a jeho perspektivy a na analýzu jednoho z nejvýznamnějších produktů cestovního ruchu. V průběhu práce byl zjištěn problém týkající se právě produktu, následující kapitola nabízí návrhy řešení tohoto problému. Velmi důležitým podkladem bylo dotazníkové šetření a schůzky s představiteli jednotlivých subjektů vystupujících v bakalářské práci.
Průzkum produktů turistického informačního centra v Ústí nad Labem v návaznosti na analýzu zážitkového marketingu
TERČOVÁ, Veronika
Průzkum produktů TIC a popis jeho dosavadních činností. Nové návrhy na zlepšení a zeefektivnění chodu TIC.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.