Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
JamVM: Alternativní virtuální stroj Javy
Kalman, Ondřej ; Kočí, Radek (oponent) ; Dudka, Vendula (vedoucí práce)
Cílem této práce je srovnání dvou virtuálních strojů Javy a to virtuálního stroje HotSpot a~virtuálního stroje JamVM. Úvodní část práce čtenáře seznamuje s platformou Java, jsou zde také shrnuty obecné vlastnosti a principy funkčnosti všech virtuálních strojů Javy. Na tento teoretický úvod poté navazuje kapitola, ve které jsou srovnány klíčové vlastnosti virtuálních strojů HotSpot a JamVM. Na základě těchto vlastností je poté navržena a popsána sada výkonnostních testů, které byly v rámci této práce implementovány a provedeny. Poslední kapitoly této práce jsou věnovány prezentaci výsledků provedených výkonnostních testů a jejich vyhodnocení.
Porovnání výkonnosti virtuálního stroje CACAO s HotSpot JVM
Malík, Nikolaj ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je představit platformu Java a dva vybrané zástupce implementací virtuálních strojů (JVM). V první řadě bude představen rozšířený virtuální stroj JVM HotSpot, v druhé řadě jedna z alternativních variant, JVM CACAO. Práce popisuje vybrané prvky implementace obou strojů, kde uvedené informace jsou vhodné pro všechny, kdo se zabývají optimalizacemi běhu programů. Závěrečná část prezentuje výsledky porovnání vybraných oblastí výše zmíněných strojů z hlediska paměťové a časové náročnosti.
Monitoring aplikací běžících v JVM pomocí JVM Tool Interface
Vomáčka, Pavel ; Dudka, Vendula (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou agenta pro sledování běžící Java aplikace. Monitoruje obsazení zásobníku a haldy se zaměřením na lokalizaci alokace objektů. Zabývá se také vytvořením grafického uživatelského rozhraní pro zobrazení získaných informací. Je zde také popsáno použité rozhraní JVM TI a způsob práce s ním. Dále práce rozebírá virtuální stroj Javy a popisuje jeho důležité části s hlavním zaměřením na správu paměti.
Virtuální stroj Petriho sítí
Lapšanský, Tomáš ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
Bakalárska práca formálne definuje pojem Objektovo orientované Petriho siete. Práca ďalej navrhuje koncept prekladača a virtuálneho stroja pre Objektovo orientované Petriho siete s využitím jazyk PNTalk. Popisuje implementáciu virtuálneho stroja a prekladača.
Virtuální stroj Parrot
Mecera, Martin ; Techet, Jiří (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce popisuje druhy a vlastnosti moderních virtuálních strojů. V práci je vysvětlen principy činnosti každého druhu virtuálního stroje. Zvláštní úsilí je věnováno popisu virtuálních strojů pro vyšší programovací jazyky. Z těchto virtuálních strojů je vybrán Parrot. Charakteristice architektury Parrotu je věnována podstatná část bakalářské práce.
Příprava a implementace Jump serveru pro herní scénáře v Kybernetické aréně
Komárek, Ladislav ; Šeda, Pavel (oponent) ; Stodůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice ohledně kontejnerizace a virtualizace, zaměřuje se na platformu OpenStack a na vytváření Jump serveru. Hlavním cílem práce je vytvoření Jump serveru, který poskytuje SSH konektivitu k instancím v OpenStacku. Závěrečná práce je složena ze dvou částí – teoretické a praktické. V rámci teoretické části byla provedena analýza možností virtualizace a kontejnerizace pro Jump server. Součást teoretické části je samotný popis platformy OpenStack a jeho funkcí. Na základě teoretické analýzy byl vytvářen v praktické části Jump server. Po manuálním ověření funkčnosti Jump serveru bylo jeho vytváření automatizováno na platformu Openstack.
Příprava a implementace Jump serveru pro herní scénáře v Kybernetické aréně
Komárek, Ladislav ; Šeda, Pavel (oponent) ; Stodůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice ohledně kontejnerizace a virtualizace, zaměřuje se na platformu OpenStack a na vytváření Jump serveru. Hlavním cílem práce je vytvoření Jump serveru, který poskytuje SSH konektivitu k instancím v OpenStacku. Závěrečná práce je složena ze dvou částí – teoretické a praktické. V rámci teoretické části byla provedena analýza možností virtualizace a kontejnerizace pro Jump server. Součást teoretické části je samotný popis platformy OpenStack a jeho funkcí. Na základě teoretické analýzy byl vytvářen v praktické části Jump server. Po manuálním ověření funkčnosti Jump serveru bylo jeho vytváření automatizováno na platformu Openstack.
Aplikace pro znázornění struktury testovaného prostředí
Kuřina, Petr ; Holasová, Eva (oponent) ; Kuchař, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením aplikace pro znázornění struktury testovaného prostředí. V teoretické části jsou popsány nástroje, s kterými se v praktické části pracuje, je to zejména programovací jazyk JavaScript, framework Vue.js a penetrační testování obecně. V praktické části jsou prezentovány výsledky testování topologie sítě, která byla prováděna nástrojem Nmap. Cílem praktické části je vytvořit aplikaci, která bude uživateli srozumitelně demonstrovat výsledky testování
Visual Programming Backend for a Mobile Robot
Staněk, Ondřej ; Obdržálek, David (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Název práce: Podpora vizuálního programování mobilního robota Autor: Bc. Ondřej Staněk Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedoucí diplomové práce: RNDr. David Obdržálek, Ph.D. e-mail vedoucího: David.Obdrzalek@mff.cuni.cz Abstrakt: V této práci se autor zabývá návrhem a implementací řešení pro programování malých mobilních robotů pomocí vizuálních programovacích prostředků. Součástí práce je výběr vhodného front-endu pro vizuální programování i vytvoření back-end vrstvy umožňující běh programu v mobilním robotovi. Pro vykonávání kódu je vytvořen virtuální stroj, který běží v rámci původního firmware robota na 8-bitovém mikrokontroleru s omezenými prostředky. Vrstva generátoru kódu překládá vizuální reprezentaci programu do sekvence instrukcí bajtkódu, jež je následně interpretována v mobilním robotovi. Řešení podporuje typické rysy procedurálních programovacích jazyků, zejména: proměnné, výrazy, podmíněné příkazy, cykly, statická pole, funkční volání a rekurzi. Důraz je kladen na robustnost implementace. K ověření a udržení kvality kódu jsou použity metody automatického testování. Klíčová slova: vizuální programovací jazyk, virtuální stroj, mobilní robot, Blockly Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Hra kybernetické bezpečnosti na platformě OpenStack
Huška, Luděk ; Lieskovan, Tomáš (oponent) ; Stodůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou kybernetické hry na platformě OpenStack. Práce začíná vysvětlením potřebných teoretických znalostí jako: informační, kybernetická a počítačová bezpečnost, bezpečnostní hrozby a bezpečnostní testování. V praktické části je navržena a vytvořena kybernetická hra se zaměřením na exploitace a základní bezpečnostní rizika. V další části je analyzována průběžná náročnost hardwarových zdrojů (RAM, CPU, disk). Na závěr je vypracován návod pro laboratorní cvičení, který je ve dvou vyhotoveních a to pro žáky a cvičícího.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.