Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Repositioning veletrhu kariérních příležitostí - Career DAYS
Vodák, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce mapuje proměnu prestižního veletrhu kariérních příležitostí Career DAYS v neformální festival. Využívá důkladných analýz vnímání zákazníků, které slouží jako základ pro samotnou diferenciace produktu a positioningovou strategii. Na této cestě bylo využito hlavně životních zkušeností a děl od profesionálů z oboru - Kotlera a Trouta. Práce zkoumá celý proces od segmentace zákazníků, cílení, diferenciace marketingové nabídky až po změnu brandu a positioning. Cílem práce je objektivně vyhodnotit proces repositioningu Career DAYS a navrhnout doporučení pro dlouhodobou úspěšnou kampaň a zároveň poskytnout informace a náhled dalším subjektům a organizacím do problematiky positioningu a pracovních veletrhů.
Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její význam pro obchodní spolupráci mezi ČR a SRN
Vykoukalová, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Geveke, George (oponent)
Diplomová práce se zabývá významem Česko-německé obchodní a průmyslové komory pro obchodní spolupráci mezi Českou republikou a Spolkovou republikou Německo, a to zejména s ohledem na účast českých firem na veletrzích v Německu i německých firem na českých veletrzích. Teoretická část práce charakterizuje historii vztahů mezi ČR a SRN, české i německé kulturní standardy, obchodní výměnu mezi těmito dvěma státy, přímé zahraniční investice a veletržní průmysl v ČR a SRN. V dalších částech práce je představena Česko-německá obchodní a průmyslová komora a její aktivity, nabízené služby i struktura, a pět veletrhů, které Komora zastupuje. Součástí praktické části je také zhodnocení účasti na veletrzích, komunikace s Komorou a kulturních standardů ze strany českých a německých firem.
Ekonomické využití výstavních ploch Veletrhů Brno
Zemánková, Jana
Tato bakalářská práce se věnuje ekonomickému využití výstavních ploch v pavilonech a volných plochách na veletrzích v Brně a to zejména na Mezinárodním strojírenském veletrhu, Stavebním veletrhu a veletrhu Styl, Kabo I. Předmětem práce je také charakteristika společnosti Veletrhy Brno a.s. a její ekonomické výsledky. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část poskytuje všeobecné informace o marketingovém mixu, mimo jiné o propagaci na veletrzích a výstavách a také o důvodech a přínosech účasti na veletrzích. Ve druhé části jsou zhodnoceny ekonomické výsledky společnosti, výnosy z pronajatých ploch jednotlivých veletrhů a také analýza výsledků marketingového výzkumu.
Návrh zázemí výstavních expozic a jejich mobiliáře
Janásová, Miriam
Diplomová práce se zabývá návrhem dvou typů mobiliářů, které jsou navrhnuty pro společnost Veletrhy Brno, a.s. Tato společnost navázala s autorkou bližší spolupráci díky její bakalářské práci, která se zabývala návrhem propagačního stojanu. Prvním z mobiliářů je stůl ve stylu vitríny a dalším je regál ve stylu pořadače. Oba produkty jsou dle požadavků zadavatele z výstavářského stavebnicového materiálu Octanorm. Úvodní teoretická část se zaměřuje na charakteristiku výstavnictví, materiál Octanorm a dále na východiska pro tvorbu stolového a úložného nábytku. Z hlediska kvalitního designu byla provedena analýza z pozice organizátora, vystavovatele a návštěvníka, která poukazuje na potřeby všech třech kategorií. Finální projektová část popisuje detailně vznik a design obou produktů, které byly vytvořeny na základě předchozích teoretických a praktických znalostí.
Designblok 2011 a jeho účastníci
Vostalová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zaměřuje na zjištění motivace a spokojenosti návštěvníků a vystavovatelů pravidelné říjnové přehlídky designu Designblok 2011 v Praze. Její zpracování probíhalo ve spolupráci s hlavními organizátory akce a cílem bylo možné využití výsledků v praxi při plánování a organizaci dalších ročníků. Jedna část práce se zabývá výzkumem návštěvníků, který probíhal formou osobního dotazování a jeho výsledky byly zpracovány za pomoci statistického softwaru IBM SPSS Statistics. Spokojenost a motivace vystavovatelů v další části byla zjišťována prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Při zpracování veškerých výsledků byl kladen důraz na maximální aplikovatelnost do reálného života Designbloku a budoucí využití. Závěr práce obsahuje shrnutí a přehled všech doporučení, která tematicky navazují na dílčí výsledky výzkumu.
Účast na výstavách a veletrzích jako faktor budování značky
Andronic, Valerie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuzmitskaja, Maria (oponent)
Moldávie je známa svými víny, které se těší velké popularitě jak v zemi, tak i ve všech státech SNS. Obchod s vínem je srdcem moldavské ekonomiky a hlavním vývozním artikulem země. Právě z toho důvodu zaměření mé diplomové práce bylo jasné -- rozhodla jsem se psát právě o vínech se zaměřením na výstavy a veletrhy. Výstavy a veletrhy jsou podle mého názoru docela zanedbanou položkou ve srovnání například s klasickými způsoby propagace -- reklamou, PR, sponzoringem atd. Moje práce mimo jiné přispěje k odstranění této mezery. Hlavním cílem mé práce je analýza veletrhu s vínem ExpoVin Moldova s následnou formulací doporučení na zlepšení činnosti dané události. Ústřední hypotézou mé práce bude následující tvrzení: ExpoVin Moldova poskytuje naprosto skvělou příležitost pro vzájemnou spolupráci výrobcem vín, státní správě a prodejcům vín. Tuto hypotézu se pokusím buď potvrdit, nebo zamítnout pomocí své diplomové práce.
Návrh marketingové komunikační strategie firmy ESAB
Faltysová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Plíhal, Aleš (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové komunikační strategie z pohledu účasti firmy na veletrhu. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky marketingu a marketingové komunikace a definuje postavení veletrhu v rámci komunikačního mixu. V praktické části jsem popsala přípravu a prezentaci firmy ESAB na veletrhu, dále jsem na základě svých poznatků a dostupných dat vyhodnotila efektivnost a úspěšnost účasti na veletrhu. V neposlední řadě jsem poskytla určité návrhy, které by mohly přispět ke zvýšení efektivnosti prezentace, a upozornila na další příležitosti, které by mohla firma ESAB při tvorbě komunikační strategie využít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.