Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Situační analýza společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Vodička, Radek ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést marketingovou situační analýzu ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout vhodnou strategii. V teoretické části práce jsou vysvětlené pojmy marketingu služeb a jednotlivé nástroje marketingové situační analýzy. V praktické části je situační analýza provedena s výsledným doporučením strategie.
Odhad hodnoty společenosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Stibůrek, Martin ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Tématem diplomové práce je odhad hodnoty společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., která působí v České republice jako mobilní operátor. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část se zabývá postupem ocenění podniku a metodami oceňování podniku. V praktické části jsou metody a postupy, které jsou popsané v metodické části, použity na ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Mobilní internet v ČR a ve světě
Výborný, Vojtěch ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mobilním internetem v České republice a ve světě. První část práce se zabývá vývojem mobilního internetu v České republice od počátku až po současnost. Následující část je zaměřena na analýzu českého trhu poskytovatelů mobilního internetu a jednotlivé technologie, které jsou zde používané. V návaznosti na tuto část jsou zanalyzovány největší společnosti, které poskytují ve Spojených státech mobilní internet. Další část je zaměřena na nastínění předpokládaného vývoje mobilních technologií. Tato predikce je založena na analýzách a vlastních názorech. V poslední části je analýza veškerých trhů, ve kterých působí společnost T-Mobile.
Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Kučerová, Iveta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Schejbal, Martin (oponent)
Bakalářská práce mapuje teoretické základy problematiky sales promotion, coby součástí marketingové a komerční komunikace. Tyto teoretické základy dále aplikuje v praktické části na příkladu společnosti T-Mobile. Práce také hodnotí vánoční kampaň T-Mobile, při které bylo využito nástrojů sales promotion. Toto zhodnocení je podloženo vlastním průzkumem a jeho analýzou. Výsledky z vlastního průzkumu jsou porovnány s výsledky společnosti T-Mobile a jsou navržena možná řešení do budoucna.
Analýza CSR společnosti T-Mobile Czech Republic,a.s.
Ježková, Ivana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Ladmanová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoreticko-metodologické části popisuje autorka základní pojmy týkající se dané problematiky, uvádí organizace zabývající se společenskou odpovědností a normy, kterými je možné se v dané oblasti řídit. První část je taktéž doplněna o zajímavá data z průzkumů veřejného mínění na téma společenské odpovědnosti a její vnímání veřejností. V části praktické jsou analyzovány strategie společenské odpovědnosti dvou firem: T-Mobile Czech Republic, a.s. a IBM Česká republika spol. s r.o. Jednotlivé společensky odpovědné aktivity jsou rozřazeny do tří základních pilířů společenské odpovědnosti, přístupy obou firem jsou vzájemně porovnány a v závěru práce jsou doporučeny kroky, které by mohly společenskou odpovědnost daných firem zefektivnit.
Dostupnost mobilního internetového připojení v ČR
Michel, Milan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena téma dostupnosti mobilního internetového připojení. Autor se snaží popsat dostupné a používané technologie v rámci trhu České Republiky. Charakterizuje aktuální tržní nabídku mobilního připojení pro koncové uživatele. Doporučuje vhodné produkty modelovým zástupcům vybraným s ohledem na výsledky veřejné ankety. Srovnává situaci na českém trhu s pomocí vybraného zástupce z řad vyspělých členů Evropské unie. Závěr práce je věnován možným vývojovým trendům a dalším doporučením.
Marketingová komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem
Poláček, Thomas ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením marketingové komunikace firmy T-Mobile se zákazníkem. V první části je obsažena teorie marketingové a komerční komunikace. Druhá část je zaměřena na trh mobilních operátorů v ČR a představení firmy T-Mobile. Závěrečná, třetí, část analyzuje marketingovou komunikaci firmy T-Mobile na praktickém příkladě kampaně tarifu T-Mobile Combi.
Příprava společnosti T-Mobile pro získání Národní ceny za CSR
Suchopárová, Petra ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Březina, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast Společenské odpovědnosti organizací. Stěžejním cílem práce je vytvořit Předběžnou Zprávu o CSR společnosti T-Mobile a vyhodnotit ji pomocí metody KORP. Teoretická část uvádí potřebný pojmový aparát ohledně CSR, programu Národní cena za CSR a principu metodiky KORP. Praktická část popisuje stručnou charakteristiku společnosti T-Mobile. Obsahuje vytvořenou Předběžnou Zprávu o CSR s jejím bodovým vyhodnocením. Dále uvádí silné stránky a příležitosti organizace T-Mobile. Závěr shrnuje význam CSR a výsledek praktické části.
Ocenění společnosti T-Mobile Czech republic a.s.
Hurda, Jan ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Fantová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovit investiční hodnotu společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. za účelem prodeje jejího minoritního podílu majoritnímu vlastníkovi. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a analytickou část. V teoreticko-metodologické části jsou vysvětleny základní pojmy a faktory ocenění, postup a metody aplikované v analytické části. K ocenění podniku byla použita především výnosová metoda diskontu peněžních toků, konkrétně dvoufázový model s využitím volných peněžních toků pro vlastníky a věřitele. Stanovení hodnoty podniku předcházela strategická a finanční analýza. Na základě těchto analýz byly prognózovány základní generátory hodnoty, které posloužily jako podklad pro tvorbu finančního plánu. Ten byl hlavním výchozím bodem pro ocenění podniku pomocí výnosové metody.
Klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) a jejich vazba na vrcholový ukazatel EVA
Hanzlík, Kamil ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Hadrbolec, Pavel (oponent)
Cílem této práce je posouzení výhod, nevýhod a možností využití pro hodnotové řízení konceptu ekonomické přidané hodnoty (EVA) a její souvislost s klíčovými indikátory výkonnosti podniku, s jejichž pomocí je možné podnik efektivně řídit. K získání uceleného na hodnotové řízení je součástí také popis několika alternativních konceptů. Praktická aplikace se zabývá analýzou klíčových indikátorů výkonnosti v podmínkách mobilní telekomunikační společnosti T-Mobile a hodnotí implementovaný koncept EVA jako vrcholový ukazatel hodnotového řízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.