Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řídicí blok pro audio modulární systém Euroracku
Zach, Pavel ; Novotný, Radovan (oponent) ; Levek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout a realizovat řídicí systém pro modulární audiosystém Eurorack. Systém sestává z napěťově řízeného oscilátoru, obvodů pro jeho řízení a je vybavený MIDI konektivitou. V teoretické části jsou popsány různé metody zvukové syntézy, jakožto i způsoby jakými je syntéza realizovaná. Dále se text věnuje použitému integrovanému obvodu a samotnému protokolu MIDI. Praktická část je zaměřena na návrh řídicího bloku, který obsahuje napěťově řízený oscilátor. Modul poskytuje signály pro další moduly platformy Eurorack a je schopný komunikace s počítačem a jinými MIDI periferiemi.
Generátor hudby a zvukové efekty
Vaňků, Nikita ; Musil, Petr (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je zpracovat návrh digitalního syntetizátoru a modulátoru na vestavěném sys- tému. Práce nejdříve existující digitální syntetizéry a modulátory ve vestavěných systémech a následně se věnuje návrhu možného syntetizéru a modulátoru na programovatelných hradlových polích.
Algoritmy pro syntézu hudebních zvuků
Novák, Samuel Matyáš ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou syntézy hudebních zvuků, konktrétně sestavováním algoritmů oscilátorů. K problému je přistupováno z pohledu skládání funkcí a fázového zkreslení. Při návrhu potřebných funkcí bylo užito interpolačních polynomů, iteračních metod a optimalizace. Byl zkonstruován fázový akumulátor a sinová tvarovací funkce. Dále byl předveden způsob, jak zkreslit průběh sinové vlny. Nakonec byla popsána metoda pro syntézu rozladěných hlasů pilové vlny.
Zpracování zvuku v obvodech FPGA
Němec, Tomáš ; Bohrn, Marek (oponent) ; Fujcik, Lukáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh jednoduchého digitálního audio syntetizátoru. Je řešena problematika generování tónu klavíru pomocí programu Matlab. V poslední části je vysvětlen princip práce se zvukovými vzorky.
Přehrávač hudby (syntetizér) pomocí FITkitu
Melichar, Vojtěch ; Minařík, Miloš (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami syntézy zvuku a návrhem syntezátoru pro platformu FITkit. V první části jsou charakterizovány jednotlivé metody syntézy zvuku a je zde také uvedena stručná historie syntézy zvuku. Dále je charakterizován zvukový čip SID 6581. V druhé části práce je uveden návrh jednotlivých částí syntezátoru: oscilátoru, generátoru obálky, hlasu a filtru. Tyto komponenty jsou následně složeny do větších celků tak, aby vytvořily syntezátor. Korektnost implementace je ověřena pomocí simulace v programu ModelSim 6.6d. Jednotlivé komponenty jsou simulovány samostatně a poté jsou simulovány ve větších celcích.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Ptáček, Lukáš ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Rozebírá návrh a tvorbu jednotlivých částí intra. Popisuje princip procedurálního generování objektů a textur, jednoduchou fyzikální simulaci pomocí částic, generování stromů a další vegetace, vykreslení vodní hladiny s odrazem a odleskem a vykreslování bouře. Jsou také popsány některé optimalizace výpočetního výkonu.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Geršl, Jan ; Kubíček, Radek (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá fenoménem grafického intra s omezenou velikostí. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje o historii, popisuje obecně principy a techniky běžně používané při vývoji krátkých dem a také detailně vysvětluje vybrané techniky, které byly využity přímo k implementaci praktické části.
Analýza počítačové simulace zvuku a jejích limitů
Hlavsa, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kašpar, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi věrné simulace zvuku hudebních nástrojů na osobních počítačích. Úvodní kapitoly jsou věnovány základním vlastnostem zvukové informace, jejímu vnímání a digitální podobě zvuku. Dále je pak podrobně rozpracována problematika počítačové simulace s ohledem na strukturu skutečných záznamů. Výstupem z této části jsou i formulované hypotézy. V dalších částech jsou pak analyzovány softwarové přístupy a metody tvorby počítačového zvuku. Hlavním výstupem práce jsou pak výsledky průzkumu formou poslechového testu, v němž se autor snaží potvrdit stanovené hypotézy a odpovědět tak na základní otázku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.