Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza jako podklad pro podnikatelský plán
Gabzdylová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Janoutová, Jana (oponent)
Strategická analýza jako podklad pro podnikatelský plán se zaměřuje na vstup na zahraniční trh, konkrétně Rakousko, spojený se vznikem penzionu. V teoretické části jsou analýzy se zaměřením na externí analýzy a je zde zpracována i finanční část. K vyhodnocení slouží praktická část, ve které je hlavním cílem zjištění toho, jestli má smysl na základě výsledků z externích analýz a finanční části pokračovat dalším analyzováním pomocí interních analýz, a dále případně podnikatelským plánem. Hlavním závěrem tak je, jestli má smysl, projekt realizovat. Důležitou roli v práci má i dotazníkové šetření a vhodně zvolená segmentace potenciálních zákazníků.
Uvedení produktu k léčbě oparů na trh
Nováková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Frischová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením produktové inovace společnosti Johnson & Johnson. Hlavním cílem práce je zhodnotit marketingovou kampaň značky COMPEED; při uvádění nového produktu na trh. Dále na základě výstupů z vlastního marketingového výzkumu a analýzy poskytnutých firemních dat zhodnotit vhodnost zvolené strategie, najít příčiny neúspěchu inovace a navrhnout doporučení pro dosažení stanovených cílů.
Odlišení produktů BONEGA pomocí strategie modrého oceánu
Hudeček, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Novinský, Marek (oponent)
Mezi hlavní problémy, se kterými se firma BONEGA v současné době potýká, je zablokovaný přístup do velkoobchodních sítí silnou nadnárodní konkurencí. Jedním z řešení tohoto problému je uvedení natolik odlišných produktů, že by zákazníci donutili velkoobchody odebírat přístroje BONEGA, protože konkurence by nic podobného nenabízela. Tato práce vyhodnocuje existující přístupy pro hledání takového odlišení. Nejvhodnější možností pro řešení současné situace firmy BONEGA je strategie modrého oceánu. I ta má však řadu nedořešených míst při aplikaci na výrobní firmy se širším sortimentem, které však tato práce odstraňuje. Aby firma skutečně získala konkurenční výhodu založenou na unikátních inovacích, je třeba proces strategie modrého oceánu dlouhodobě zakomponovat do firemní kultury. Proběhla tak pilotní realizace procesu, která přinesla řadu nových nápadů na odlišení a také poznatků o způsobu začlenění strategie modrého oceánu do běžného chodu firmy, jež jsou v této práci taktéž blíže popsány.
Hodnotový management a hodnotové inovace podle ?strategie modrého oceánu?
Píša, Petr ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Ullmann, Bohumil (oponent)
?Strategie rudého oceánu? představuje působení firmy na stávajících, již existujících trzích. ?Strategie modrého oceánu? je jen část hodnotového managementu. Zaměřuje se jen na nové hodnoty pro zákazníka. To jsou takové, které jsou funkčně odlišné, nesrovnatelné, uspokojují nové potřeby zákazníků a tudíž vytvářejí nové trhy nebo rozšiřují stávající trhy pro nové zákazníky. Jsou opakem stávajících hodnot pro zákazníka. Z hlediska vedení konkurenčního boje volí vyhnout se přímému střetu konkurence, proto se nazývá ?strategie modrého oceánu?. Vytvoří si svrchovaný tržní podíl, a tak vyřadí konkurenty ze hry. Konkurence nehraje v ?modrých oceánech? žádnou roli, neboť se soustřeďuje na uspokojování jiných potřeb. Základním kamenem ?strategie modrého oceánu? je hodnotová inovace. ?Strategie modrého oceánu? je jen částí hodnotového managementu. Podle hodnotového managementu by se měly firmy řídit, protože představuje efektivní nástroj. Hodnotový management je široký univerzální pojem zaměřující se na zvyšování hodnoty pro zákazníka. K maximalizaci hodnoty pro zákazníka využívá čtyř aplikačních disciplín ? hodnotová analýza, inverzní hodnotová analýza, hodnotové projektování a hodnotová výrobková strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.