Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozvoj portálu se studijními materiály pro studenty prostřednictvím personalizace
Nagy, Jiří ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Černá, Magda (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku personalizace konkrétního projektu. Hlavním cílem práce je tento reálný projekt, který se zabývá poskytováním studijních materiálu pro studenty rozšířit o prvky personalizace tak, aby se stal projekt pro návštěvníky snadněji používaný především díky zobrazování relevantních informací každému návštěvníkovi zvlášť. V práci je podrobně popsán celý proces implementace, který byl nutný pro dosažení tohoto stavu.
Monetizace e-commerce projektu
Prášilík, Zdeněk ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Hodboď, Radek (oponent)
Cílem této diplomové práce je monetizace e-commerce projektu při využití dostupných nástrojů online marketingu. Především výkonových placených formátů, mezi něž patří emailing, zbožové vyhledávače, placená reklama ve vyhledávání, a v neposlední řadě pokročilá remarketingová strategie. Podložením úspěchu, či nezdaru tohoto počínání je posouzení ekonomického zdraví pomocí absolutního a poměrového ukazatele s časovým odstupem. Byl vybrán projekt, který nebyl ekonomicky zdravý, stěží vydělal na svůj provoz. Byly provedeny experimentální změny ve struktuře nákladů a použitých nástrojů online marketingu. Byly provedeny změny v jejich nastavení a přidány kanály nové. Výsledkem je zlepšení výkonů, projekt na sebe nyní nejen vydělá, ale tvoří násobně vyšší zisk (EBIT) a je tak výrazně atraktivnější pro případný prodej.
Implementace Google Tag Manageru
Kumsta, Tomáš ; Hradil, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je vysvětlit důvody pro používání Tag Management systémů na webových stránkách. V rámci práce jsou tyto nástroje srovnány na základě výhod a nevýhod jejich funkcionality a použitelnosti. Na základě tohoto srovnání budou nalezeny důvody popularity nástroje Google Tag Manager a ukázána jeho reálná implementace. Jeho praktické využití tkví v nasazování a správě různých měřících, remarketingových a dalších kódů, které může provozovatel internetových stránek potřebovat, bez nutnosti úpravy kódu samotné stránky. Práce obsahuje kompletní návod na implementaci měřícího kódu Google Analytics a remarketingového kódu Google Adwords pomocí Google Tag Manageru. Přínosem této práce je představení těchto řešení a ukázka nastavení pro potřeby reálného internetového obchodu.
Využití PPC reklamy v reklamní síti Google
Vacková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Gottwaldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá využitím PPC reklamy (textové a bannerové reklamy) v reklamní síti Google. Teoretická část popisuje princip PPC reklamy a možnosti jejího využití. Dále také Google AdWords jako nástroj pro tvorbu PPC kampaní. Práce popisuje základní charakteristiky jednotlivých druhů cílení v obsahové síti Google. Konkrétně tedy kontextové cílení, cílení na zvolená umístění, cílení na témata, na zájmy uživatelů a remarketingové cílení. Praktická část se zabývá zhodnocením účinnosti textové a bannerové reklamy při všech zmiňovaných druzích cílení. Způsob nastavení daného cílení reklamy je uvedený na příkladu dvou inzerentů. K dispozici jsou i výstupy z programu Google AdWords a grafy. Výstupem je zhodnocení daných druhů cílení u obou inzerentů a závěrečná doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.