Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Možnosti stanovení ceny objektu pro sport a rekreaci
Hrstka, Lukáš ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Tuscher, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi stanovení ceny budovy pro sport a rekreaci pomocí účelových a měrných rozpočtových ukazatelů. V první řadě vymezuje základní pojmy a definice, které se týkají této problematiky a v praxi jsou v mnoha případech používány špatným způsobem. V druhé části práce je popsána tvorba nové datové základny stavebních objektů pro tělovýchovu na území České republiky, která je sestavena z deseti subjektů postavených v posledních pěti letech. Objekty v databázi jsou pro budoucí tvorbu ukazatelů indexovány přechodnými indexy. V této části nalezneme vypočtené dva měrné a jeden účelový rozpočtový ukazatel. Tyto rozpočtové ukazatele, které se vážou k jednotkové ceně za metr krychlový základního obestavěného prostoru, metr čtvereční hrací plochy a ceny za jednoho sedícího diváka na tribuně, by měly odpovídat reálným nákladům na stavbu se stejným účelem. V poslední části práce nalezneme grafické a textové popsání rozdílů mezi vlastními a od soukromých společností ÚRS CZ a.s. a RTS, a. s. publikovanými hodnotami pro měrné a účelové ukazatele.
Rozhraní pro propojení strategických her s multiagentními systémy
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Multi-agentní strategická hra s mravenci
Šimetka, Vojtěch ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou koncepce a vývoje multi-agentní strategické hry hrané v reálném čase. Práce analyzuje teorii těchto her a agentních systémů a výsledky této analýzy následně zohledňuje v koncepci samotné hry. Ta kromě herních prvků a ovládání běžně dostupných v současných RTS hrách implementuje několik úrovní umělé inteligence, kde každá jednotka je agent. Navíc nabízí jedinečný mód kooperace - společné ovládání jednotek umělou inteligencí a hráčem. Zároveň je hra koncipovaná tak, aby byla snadno rozšířitelná o nové umělé inteligence a mohla být využita pro výuku agentních systémů. Záverečná část práce se soustředí na srovnání jednotlivých umělých inteligencí a zhodnocení efektivity implementace hry. Za tímto účelem byla provedena série automatizovaných testů.
Cube Fighter
Guba, Peter ; Kofroň, Jan (vedoucí práce) ; Švancara, Jiří (oponent)
Realtimeové strategické hry a akční hry jsou dva velice rozdílné typy počítačových her. V mém projektu jsem se pokusil zjistit, jestli je možné je zkombinovat do jedné, se smíšenými výsledky. Základem mé hry je její realtimeový strategický mód, inspirovaný Warcraftem III a The Battle for Middle-earth 1 a 2. V tomhle módu dokáže hráč tvořit budovy a jednotky a použít je na boj s nepřítelem. Hra má také druhý mód, který imituje akční hry. V tomto módu hráč ovládá pouze jednu jednotku. Druhý mód se nakonec stal jenom zábavným dodatkem, a ne esenciální součástí hry, jak jsem si původně představoval. Důvodem nebyla nemožnost realizace, ale její komplexnost.
Rozhraní pro propojení strategických her s multiagentními systémy
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Řízení entit ve strategické hře založené na multiagentních systémech
Knapek, Petr ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci systému podpory učení a plánování agentů schopných hry real-time strategických her typu StarCraft. Budou vysvětleny problémy ovládání herních objektů a protivníků počítačem a představeny obvykle používané způsoby řešení. Na základě analýzy je navržen a implementován nový systém využívající multiagentního přístupu k ovládání hry a metod strojového učení, který je schopný porážet protivníky a přizpůsobovat se novým výzvám.
Možnosti stanovení ceny objektu pro sport a rekreaci
Hrstka, Lukáš ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Tuscher, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi stanovení ceny budovy pro sport a rekreaci pomocí účelových a měrných rozpočtových ukazatelů. V první řadě vymezuje základní pojmy a definice, které se týkají této problematiky a v praxi jsou v mnoha případech používány špatným způsobem. V druhé části práce je popsána tvorba nové datové základny stavebních objektů pro tělovýchovu na území České republiky, která je sestavena z deseti subjektů postavených v posledních pěti letech. Objekty v databázi jsou pro budoucí tvorbu ukazatelů indexovány přechodnými indexy. V této části nalezneme vypočtené dva měrné a jeden účelový rozpočtový ukazatel. Tyto rozpočtové ukazatele, které se vážou k jednotkové ceně za metr krychlový základního obestavěného prostoru, metr čtvereční hrací plochy a ceny za jednoho sedícího diváka na tribuně, by měly odpovídat reálným nákladům na stavbu se stejným účelem. V poslední části práce nalezneme grafické a textové popsání rozdílů mezi vlastními a od soukromých společností ÚRS CZ a.s. a RTS, a. s. publikovanými hodnotami pro měrné a účelové ukazatele.
Posilované učení pro hraní hry Starcraft
Chábek, Lukáš ; Fajčík, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodami strojového učení aplikovanými pro hraní strategických her v realném čase. V práci se zabývám metodou strojového učení Q-learning založenou na zpětnovazebním učení. Praktická část práce je implementování agenta pro hraní hry Starcraft II. Mnou navržené řešení se učí spolupráci 4 jednoduchých sítí, které se nadále učí optimálně provádět jim přístupné akce ve hře. Analýza a vyhodnocení systému jsou provedeny experimentováním a sbíráním statistik z odehraných her.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.