Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  předchozí11 - 11  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie při zavádění produktu Becherovka Lemond
Slezáková, Martina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Diplomová práce na téma marketingová strategie při zavádění produktu Becherovka Lemond se zabývá analýzou launchové kampaně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá charakteristikou marketingového mixu a řízením značky. Praktická část obsahuje analýzu trhu alkoholu v České republice a spotřebitelských trendů a rozbor dosavadní marketingové strategie firmy. Důkladně se pak práce zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie při zavádění nového produktu na trh. Součástí je i vlastní spotřebitelský výzkum. V závěru je provedeno celkové vyhodnocení kampaně a jsou navržena i doporučení pro případný další vývoj.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   předchozí11 - 11  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.