Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti realizace moderního elektronického podnikání firmy
Slanař, David ; Chabada, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o moderních metodách a technologiích využívaných v elektronickém podnikání firmy se zaměřením na rozšíření portfolia o elektronické obchodování a jeho poskytování. Dále demonstruje implementaci e-shopu na bázi open-source softwaru jako plnohodnotné nízkonákladové řešení pro začínající podnikatelské subjekty.
Návrh elektronického obchodu pro prodej elektronických cigaret
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh internetového obchodu pro prodej elektronických cigaret. Přináší přehled o možnostech pořízení e-shopu a zaměřuje se především na open-source systémy, které jsou na základě analýzy zhodnoceny a porovnány. V praktické části je to pak samotné vytvoření obchodu, jeho redesign, evidence produktů, systém stavů objednávek a především přínos vlastních řešení, jako je evidence běžné ceny u produktů a jejich kombinací, ověřování věku kupujícího, modul pro doplnění fakturačních údajů a kompletní změna faktur.
Návrh změn informačního systému firmy
Pakostová, Petra ; Záděra, David (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza a návrh na zlepšení informačního systému firmy, která se zabývá výrobou a prodejem diagnostických zařízení. Práce bude obsahovat tvorbu nového firemního webu a elektronického obchodu, bez kterého se v dnešní době již žádná výrobní firma neobejde. Praktická část bude zaměřena především na výběr open-source systémů, které budou využity jak při tvorbě webu, tak při tvorbě elektronického obchodu. Z různých možností budou vybrány ty nejvhodnější pro následné porovnání a implementaci.
Návrh a implementace elektronického obchodu
Kočár, Radek ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu a implementaci elektronického obchodu. Je v ní zdokumentován proces tvorby partnerského elektronického obchodu a zhodnocena použitá řešení. Výsledkem práce je funkční elektronický obchod splňující požadavky stanovené společností Business Factory, s.r.o.
Návrh a implementace webových stránek na platformě PrestaShop
BERNÁTH, Martin
Cílem této práce je popsat technologie a metodiky používané při tvorbě internetového obchodu. Práce se zaměřuje na použití open-source redakčních systémů v této problematice. Dalším cílem práce je navrhnout a implementovat internetový obchod menšího rozsahu na platformě PrestaShop.
Tvorba webové aplikace v PHP pro penetrační testování systému PrestaShop
Richter, Dominik ; Člupek, Vlastimil (oponent) ; Slunský, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vývoj aplikace v programovacím jazyce PHP pro pe- netrační testování webových aplikací využívajících systém PrestaShop. Podobně jako PrestaShop jsou i další platformy zprostředkovávající implementaci internetových ob- chodů velmi exponovaným kontaktním bodem se zákazníky. Proto jsou také cílem mnoha kybernetických útoků, proti kterým je potřeba je chránit. V teoretické části práce jsou čtenáři představeny technologie PHP, MySQL nebo framework Laravel a architektura webových aplikací MVC včetně REST API. Dále je detailně popsán systém PrestaShop a dělení a metodologie penetračního testování. V praktické části práce je představeno vývojové a testovací prostředí a následně popsána webová aplikace PrestaCure s imple- mentovanou sadou penetračních testů. Výsledky práce ukazují plnou funkčnost a vyu- žitelnost implementované aplikace v praxi, i s ohledem na jednoduchost a modularitu přidávání dalších penetračních testů.
SMS řešení pro e-komerce a jeho využití v praxi
Piják, Lukáš ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením SMS modulu pro free e-komerce řešení. Jelikož je e-komerce platforem několik, cílí tato práce na vytvoření generického řešení SMS modulu, který bude dobře modifikovatelný napříč jednotlivými platformami. SMS modul se využívá zejména k notifikaci zákazníků a administrátorů ohledně změny stavu objednávek. Modul dále obsahuje účinný nástroj SMS marketingu, který dovoluje vhodně cílit reklamu formou SMS za nízkou cenu. Samozřejmostí je celá řada dalších funkcí, mezi které patří statistiky, historie, možnost definovat různé jazykové mutace SMS zpráv a další různá nastavení, která uživatelé vyžadují.  
Srovnání možností využití open-source e-commerce cms při implementaci e-shopu
Kmínek, Jan ; Samec, Marek (vedoucí práce) ; Svatoš, Oleg (oponent)
Cílem této bakalářské práce je průzkum aktuálně dostupných open-source e-commerce systémů a jejich využití při implementaci internetového obchodu s následným srovnáním. Pro dosažení tohoto cíle jsou nejprve v teoretické části práce rozebrány samotné e-commerce systémy a důležité pojmy, které s nimi souvisí. Teoretická část je také zaměřena na historii těchto systémů a je zde popsáno i několik trendů a novinek z oblasti e-commerce. Dále se teoretická část věnuje analýze současných e-commerce systémů, jejich dělení a stručné charakteristice hlavních současných představitelů. Závěr této části je pak věnován výběru tří platforem, které budou dále zpracovány v praktické části. Konkrétně to jsou - OpenCart, Prestashop a WooCommerce. Na závěr jsou ještě stanoveny metriky pro zkoumání a porovnávání vlastností, možností, výhod a nevýhod těchto platforem. Praktická část pak navazuje v samotné implementaci internetových obchodů ve vybraných systémech. U každé metriky je vždy rozebrán a popsán jednotlivý systém. Závěr praktické části práce se pak věnuje srovnávání daných e-commerce řešení a obsahuje i několik detailů ohledně všech tří e-shopů včetně doporučení čtenářům pro využití zvolených e-commerce cms. Hlavním přínosem této práce je srovnání vybraných open-source e-commerce cms při založení internetového obchodu. Čtenář by měl získat představu, co je vše při implementaci potřeba znát a provést. Na základě toho by se měl být schopen rozhodnout pro nejvhodnější variantu řešení při implementaci vlastního e-shopu.
Návrh dílčí části informačního systému pro vybraný subjekt
Liebscher, Tomáš ; Richter, Vít (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou a výběrem vhodného informačního systému pro vybranou firmu. Informační sytém je vybrán dle požadavků firmy a má pomoci k zefektivnění firemních procesů. Provedu analýzu jednotlivých informačních systému na trhu a vyberu ten, který nejvíce odpovídá stanoveným kritériím a požadavkům. Následně navrhnu postup implementace do elektronického obchodu a jejich vzájemnou komunikaci. V závěru je provedeno ekonomické zhodnocení.
Proposal of Part of Information System for a Specific Entity
Blaško, Jaroslav ; Červienka, Juraj (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
The main focus of this thesis is the analysis and design of e-commerce for a foreign company called Madamedog., whose principal business is the sale of clothes and accessories for pets. The goal for the company is to add a Slovak electronic shop to its portfolio, since they have interest in entering the Slovak market. A functional e-commerce solution satisfying the requirements of the entity can be made using the output of this thesis.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.