Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetové rozhraní pro prezentaci a výuku
Belko, Jakub ; Magát, Martin (oponent) ; Šandera, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce Internetové rozhraní pro prezentaci a výuku je aplikací schopnou prezentovat výukové texty realizované v PowerPointu. Aplikace umožňuje zadávat dotazy v průběhu prohlížení prezentace a zajišťuje komunikaci mezi vyučujícím a studentem. Aplikace byla vytvořena tak, aby její ovládání nebylo uživatelsky náročné. Při realizaci byly použity pouze volně dostupné JavaScriptové knihovny. Bakalářská práce je převážně návodem k použití realizované aplikace.
Využití kancelářských aplikací v controllingu
Brodský, Michal ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Bártík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření vhodného řešení a konkrétního zpracování problematického controllingového výkazu v tabulkovém procesoru a jeho následné prezentace, která je nedílnou součástí controllingu. Mezi použité metody se řadí analýza a modelování. Cílem práce je ukázat vhodnost použití kancelářských aplikací (a to především tabulkových procesorů) pro řešení controllingových analýz. V teoretické části se práce zaměřuje na představení funkčnosti a použitelnosti klíčových kancelářských aplikací ze sady MS Office včetně porovnání s hlavními konkurenty u tabulkových procesorů a následně v praktické části jsou na konkrétním příkladu z firmy Václav Hrbek tyto možnosti názorně předvedeny. V závěru jsou pak zmíněna i zjištěná klíčová omezení ve využití kancelářských aplikací.
Význam učebních pomůcek pro vyučování ekonomických předmětů
Skořepová, Anna ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Večerník, Jakub (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na význam a využití učebních pomůcek ve vyučování na středních školách. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Součástí teoretické části je rozdělení učebních pomůcek podle několika odborných publikací, popis vybraných moderních učebních pomůcek a jejich uplatnění ve výuce. V závěru teoretické části je pozornost věnována učebním pomůckám využívaným především v ekonomickém vzdělávání. Empirická část je věnována dotazníkovému šetření a jeho vyhodnocení. Hlavním cílem výzkumu je zjistit využití učebních pomůcek ve výuce. Další otázky jsou zaměřeny na zajímavost hodiny při využití učebních pomůcek, jak často učitelé využívají učební pomůcky, jestli si je vytvářejí sami a které učební pomůcky nemají učitelé k dispozici. V závěru je zjišťováno, zda učitelé využívají e-lerning.
Přístupy k vytváření elektronické podpory ve výuce
Rajnoch, Adam ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce se zabývá elektronickou podporou ve výuce, především pak přístupy k tvorbě těchto podpor. Cílem práce je vytvořit soubor pravidel a doporučení, který by pomohl s tvorbou elektronické podpory a nabídl základní informace. Tato pravidla a doporučení budou vytvořeny pro tvorbu elektronických médií pro výuku formou e-learningu, tvorbu elektronických prezentací a v poslední řadě pro screencasting. Obsahem práce bude také představení technických a technologických prostředků využívaných k elektronické podpoře výuky a informace o vybavenosti jednotlivých stupňů školství informačními a komunikačními technologiemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.