Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace podpory studia v nástroji IBM Cognos
Rajnoch, Adam ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Business Intelligence je v posledních letech dle zahraničních analýz jedním z nejrychleji se rozvíjejícím softwarovým odvětvím. Stále více podniků si uvědomuje důležitost nástrojů pro Business Intelligence a dashboarding. Proto jsem si také zvolil toto téma diplomové práce. Hlavní část práce se zaměřuje na podporu studia v předmětu 4IT314 Podnikové informační systémy. Tento předmět se zabývá podnikovými informačními systémy. Učí studeny jak pracovat s ERP systémem Microsoft Dynamics AX. Hlavním nedostatkem tohoto předmětu je nedostatečná zpětná vazba pro studenty. Proto bylo rozhodnuto o začlenění BI nástroje, který bude sloužit pro dashboarding nad databází systému Microsoft Dynamics AX. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro pochopení fungování BI a dashboardingu. Následně je na základě stanovených kritérií vybrán vhodný BI nástroj pro začlenění do předmětu 4IT314. V praktické části práce je popsána implementace tohoto nástroje a vytvoření uživatelské dokumentace, která slouží jako studijní materiály pro studenty.
Přístupy k vytváření elektronické podpory ve výuce
Rajnoch, Adam ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Marešová, Zdena (oponent)
Tato práce se zabývá elektronickou podporou ve výuce, především pak přístupy k tvorbě těchto podpor. Cílem práce je vytvořit soubor pravidel a doporučení, který by pomohl s tvorbou elektronické podpory a nabídl základní informace. Tato pravidla a doporučení budou vytvořeny pro tvorbu elektronických médií pro výuku formou e-learningu, tvorbu elektronických prezentací a v poslední řadě pro screencasting. Obsahem práce bude také představení technických a technologických prostředků využívaných k elektronické podpoře výuky a informace o vybavenosti jednotlivých stupňů školství informačními a komunikačními technologiemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.