|
Strategická analýza společnosti GZ Media, a.s.
Velková, Martina ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Obsahem bakalářské práce je provedení strategické analýzy a dílčích kroků na společnosti GZ Media, a.s. za období 2011 až 2016, která působí na trhu s vinylovými deskami a jinými hudebními nosiči. Cílem je poskytnout čtenáři souhrnné informace o analyzované společnosti a také o odvětví, ve kterém podnik působí. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou popsány veškeré metody a nástroje, které jsou potřebné k samotné analýze. Pozornost je soustředěna na makro a mikrookolí podniku, analýzu vnitřních zdrojů a finanční analýzu, v závěru také souhrnnou analýzu SWOT a definování podnikové strategie. Praktická část je pak již zaměřená na aplikaci jednotlivých metod na konkrétní společnost a odvětví. Praktická část práce má za cíl přiblížit zkoumanou část odvětví.
|
| |
| |
| |
| |
|
Strategie rozvoje obchodní společnosti
ŽOFKOVÁ, Julie
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout na podkladě analýzy činností operačního a strategického managementu opatření, která zlepší součinnost operačního a strategického managementu a posílí kvalitu strategického rozhodování ve vybrané obchodní společnosti. Vzhledem ke stanovenému cíli byly provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, prostřednictvím PESL analýzy, analýzy Porterova modelu pěti sil, analýzu hodnotového řetězce a finanční analýzy. Na jejich základě byly definovány silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrožení. Pro jejich zhodnocení byla použita SWOT analýza a následný Fullerův trojúhelník. Po zhodnocení vypracovaných analýz byly generovány návrhy a doporučení pro rozvoj strategického rozhodování ve zkoumané společnosti.
|