Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza společnosti GZ Media, a.s.
Velková, Martina ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Obsahem bakalářské práce je provedení strategické analýzy a dílčích kroků na společnosti GZ Media, a.s. za období 2011 až 2016, která působí na trhu s vinylovými deskami a jinými hudebními nosiči. Cílem je poskytnout čtenáři souhrnné informace o analyzované společnosti a také o odvětví, ve kterém podnik působí. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou popsány veškeré metody a nástroje, které jsou potřebné k samotné analýze. Pozornost je soustředěna na makro a mikrookolí podniku, analýzu vnitřních zdrojů a finanční analýzu, v závěru také souhrnnou analýzu SWOT a definování podnikové strategie. Praktická část je pak již zaměřená na aplikaci jednotlivých metod na konkrétní společnost a odvětví. Praktická část práce má za cíl přiblížit zkoumanou část odvětví.
Podnikatelský plán založení wellness centra v Moravských Budějovicích
Bočková, Radka ; portfolia, Soňa Bastlová, analytik řízení úvěrového (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení wellness centra v městě Moravské Budějovice. Vyjma teoretické části obsahující výklad základních definic a pojmů se dílo věnuje analýze vnějšího a vnitřního prostředí a vlastnímu marketingovému výzkumu. Závěrečná návrhová část je poté věnována samotnému podnikatelskému plánu.
Podnikatelský plán pro založení ubytovacího zařízení s restauračními službami
Prokop, David ; Bednářová, Ing Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování reálného podnikatelského plánu na založení ubytovacího zařízení s restauračními službami. Práce začíná vymezením základních pojmů v teoretické části, pokračuje přes analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, až po hlavní cíl, kterým je vypracování ekonomicky reálného podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán pro založení vlastní firmy MARTart
Klusáková, Marta ; NEPA,, Zdeněk Čížek, finanční ředitel společnosti (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na sestavení reálného a proveditelného podnikatelského plánu pro založení vlastní firmy MARTart, s.r.o. Vypracovaný podnikatelský plán vychází z analýzy prostředí podniku a také z primárního výzkumu jako metody pro získávání dat analýzy trhu. Součástí je také finanční plán pro následující léta podnikání, který podává důležité informace o finančním vývoji podniku.
Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o.
Suchý, Marek ; Holub,, Miloš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných v analytické části navrhuje strategické i jednotlivé taktické marketingové aktivity přispívající k posílení pozice společnosti na trhu.
Strategie rozvoje obchodní společnosti
ŽOFKOVÁ, Julie
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout na podkladě analýzy činností operačního a strategického managementu opatření, která zlepší součinnost operačního a strategického managementu a posílí kvalitu strategického rozhodování ve vybrané obchodní společnosti. Vzhledem ke stanovenému cíli byly provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, prostřednictvím PESL analýzy, analýzy Porterova modelu pěti sil, analýzu hodnotového řetězce a finanční analýzy. Na jejich základě byly definovány silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrožení. Pro jejich zhodnocení byla použita SWOT analýza a následný Fullerův trojúhelník. Po zhodnocení vypracovaných analýz byly generovány návrhy a doporučení pro rozvoj strategického rozhodování ve zkoumané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.