Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Tatarová, Jana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
V práci se zabývám adaptací marketingové strategie firmy GEHE Pharma na český velkodistributorský trh s farmaceutiky. V první části je shrnutý teoretický základ, potřebný ke konstrukci části aplikační. Uvádím zde možnosti internacionalizace, vize a cíle firem na zahraničních trzích i základní analýzy, které je nutné pro úspěšné působení na cizím trhu provádět. Dále shrnuji možnosti adaptace marketingového mixu, upozorňuji na specifika na trhu B2B i na trhu s farmaceutiky. V navazující aplikační části je nejprve představena firma GEHE Pharma a její dosavadní působení na trhu s farmaceutiky. Dále jsou zde provedeny konkrétní analýzy (PEST, SWOT, analýza českého trhu s farmaceutiky) a shrnuta adaptace marketingového mixu firmy. V poslední části práce jsou podány návrhy na zlepšení některých prvků marketingového mixu.
Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.
BROŽ, Michal
V této bakalářské práci se zabývám procesem uvedení nového výrobku na farmaceutický trh, a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Jedná se o produkt Echinacea 100 + vitamin C společnosti AROMATICA CZ s.r.o. V praktické části pohlížím na problematiku převážně z hlediska 4P. Závěr práce obsahuje zhodnocení postupu uvedení produktu na trh a návrh možných změn.
Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Marešová, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingovým mixem farmaceutické společnosti. Popisuje jednotlivé části marketingového mixu společnosti Pfizer. Dále jsem se zaměřila na konkrétní produkt společnosti - multivitamíny Centrum.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.