Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr pro internetový portál zprostředkující IT služby
Slováček, Jan ; Ševčík, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je podnikatelským plánem pro nově vznikající internetový portál zprostředkující IT služby. Tento plán je rozdělen do tří částí a to do teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy, které spadají do této oblasti podnikání. Analytická část je zaměřena na analýzu společnosti, konkurence a prostředí na trhu. Návrhová část je popsána dle obvyklé struktury podnikatelského plánu. Je zde popsána funkční stránka portálu, marketingový mix, kterým se bude webový portál propagovat. Dále organizační plán, hodnocení rizik a finanční plán. Tento podnikatelský záměr bude použit k reálnému využíti v praxi.
Podnikatelský záměr
Letochová, Kamila ; Ing.Vít Kubíček (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice podnikatelského záměru, který je určen k založení internetového obchodu s oblečením a doplňky. V práci jsou obsaženy informace potřebné k samotnému založení podniku, dále informace týkající se analýzy současného stavu odvětví a analýzy zákazníků a konkurence.
Návrh a implementace internetového obchodu
Maťák, Lubomír ; Haluza, Jaroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je analýza a návrh elektronického obchodu pro firmu, zabývající se velkoobchodním prodejem elektromateriálu a poskytování služeb v oblasti dodávek elektromateriálu na stavbu různých projektů, jak ze státního, tak ze soukromého sektoru. Nejedná se o klasický internetový obchod formou B2C. Koncept této práce je navržen jako B2B. Hlavní myšlenkou je online komunikace dodavatele a odběratele a možná kontrola, jak stavu zakázky, tak stavu skladu pro případné další objednávky.
Project of Internet Business for SATES a. s. Považská Bystrica
Bačík, Matej ; Hovan, Ĺuboš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This bachelor thesis discusses project of internet business for a private company with activities in the traffic sign’s area. The solution is created by the combination of specific needs of the company and market requirements and meets the high standards of quality, effectiveness and functionality. The bachelor thesis delivers solution of internet business, which realization leads to impression of more customers and cost decreasing.
Internetový obchod Galerie obrazů
Hák, Lukáš ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit návrh a kompletní realizace internetového obchodu. Na počátku bylo nutné si vytvořit teoretický základ celého systému, zjistit požadavky a ucelit informace. Poté se provedla hlubší analýza, včetně případu užití a nutných diagramů. Před vlastní implementací se zvolily vhodné technologie a provedly korekce návrhu. Existuje mnoho pohledů na  internetové obchody a bylo potřeba zvolit rozumný kompromis mezi jednoduchostí a dobrou funkčností. Práce je ušitá na míru na konkrétní galerii a již našla praktické využití.
Internetový marketing
Brounek, Radim ; Chudomelka, Josef (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací společnosti XY s.r.o. na internetu prostřednictvím návrhu a tvorby nových internetových stránek a elektronického obchodu. Marketingová strategie se zaměřuje zejména na zvýšení návštěvnosti webových stránek a elektronického obchodu. V práci bude popsána současná situace společnosti pomocí analýz PEST, PORTER a SWOT, na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů. Jednotlivé cíle budou postupně zpracovány a průběžně sledovány a vyhodnocovány. Po uplynutí období jednoho roku budou jednotlivé cíle vyhodnoceny a bude navrhnut další vhodný postup.
Posouzení stávajícího elektronického obchodování firmy Top Moravia Q a návrh změn
Zavadil, Lukáš ; Vaněček, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce analyzuje stávající elektronické obchodování konkrétního českého podniku střední velikosti, vyhledává problémy a navrhuje ucelené řešení těchto problémů, včetně praktické implementace.
Model elektronického obchodu pro služby
Zechmeisterová, Věra ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je vytvoření modelu informačního zabezpečení služeb autoopravny a vytvoření odpovídajícího systémového řešení elektronického obchodování této autoopravny.
Podnikatelský plán
Pešková, Zuzana ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na sestavení konkrétního podnikatelského plánu a ověření jeho realizovatelnosti a konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části se zabývám základními pojmy z oblasti podnikání a samotným podnikatelským plánem -- proč a jak se sestavuje, jak by měl vypadat a co by v něm nemělo chybět. Následuje praktická část, ve které je sestaven konkrétní podnikatelský plán na založení internetového obchodu se sortimentem kávy a čaje. Na základě plánu se pokusím záměr zrealizovat a porovnat plán se skutečností. Cílem mojí diplomové práce je tedy zpracování samotného podnikatelského plánu, a poté ověření jeho realizovatelnosti a životaschopnosti v praxi.
Optimalizace obchodního modelu e-shopu Jednoručky.cz
Chvojka, Jan ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Hartman, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu a zdokonalení obchodního modelu malého internetového obchodu Jednoručky.cz, který se zabývá prodejem nakládacích činek. Cílem práce je odhalit zásadní nedostatky v jeho strategii, nalézt hlavní příčiny poklesu tržeb tohoto e-shopu a navrhnout změny, které povedou k zajištění bezproblémového chodu a opětovnému růstu počtu objednávek. V teoretické části jsou nejprve popsány základní aspekty důležité při založení a provozu e-shopu, spolu s představením některých aktuálních trendů z oblasti internetového marketingu a možností, které se českým podnikatelům nabízejí pro získávání informací z této oblasti. Praktická část této práce charakterizuje a hodnotí interní procesy a strategii e-shopu Jednoručky.cz a na základě takto získaných zjištění navrhuje komplexní plán optimalizace jeho obchodního modelu. Ten bude v obchodě realizován v průběhu roku 2015.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.